Guest Lis

Skulle man måske vove at købe sko før kjole?

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja ja gør det :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Sko kan man ikke få nok af.... skriver en der fik 4 par sko ind i skabet på 14 timer... og et par mere på vej

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay... :cheerleader3:

Synes også selv at jeg godt må købe dem... Under alle omstændigheder kan jeg ikke vurdere farven inden jeg køber dem, de skal nemlig bestilles hjem fra New York, til gengæld koster de mindre end jeg har "truet" med at give for et par sko.. :fløjt:

Desuden er de lidt høje, så man må jo ofre sig og købe et par til senere når fødderne er ved at give op.. Så må kjolen leve med at være lidt lang ud på de sene nattetimer.. :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er rigtig fine... Men det kommer jo også an på, hvor høj du er. Jeg er selv 178, og de kjoler jeg fx prøvede hos Lilly var for korte, og til den kjole jeg har fra Vintage Bride må jeg ikke bære højere end 6 cm hæl..

Men du kan jo altid købe dem og se om de passer til din kjole. Jeg ville dog selv gå efter kjolen først :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du købe sko før kjole, medmindre du er tårnhøj. Jeg fik at vide 2 steder at det var en fordel at have skoen og undertøjet inden kjoleprøvning, for at have den helt rigtige højde. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er kun 168 og kjolen regner jeg med (hvis jeg får min vilje), skal skræddersyes... Synes bare de er SÅ fine.. H2B er også af en sådan statur så man godt kan bære en god stilet selvom man går ved siden af ham..

Men vil gerne høre jeres mening.. Tror I ikke det kommer til at passe med farven til denne kjole??? Undskyld billedstørrelsen, er virkelig en idiot til teknik..

002.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skriver på hjemmesiden at skoene ikke kan farves, men da de er elfenbensfarvede, er jeg sikker på at de ogås vil være lækre til en kjole i anden anledning.. Tror jeg bestiller dem inden længe.. Kjolen må lige vente indtil jeg har været til spinning ca 400 gange endnu. :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du set dem fra freya rose? De er i silke og har nogle med peeptoe som kan farves. Vintage Bride har dem.

Jeg har mine på lige nu (går dem ind) - min model hedder Avalanche som er med rund snude men de har som sagt også peeptoe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det vil jeg mene :) faldt selv over et par smask lækre gabor i sidste uge, og det er bare skoene!

Som at have et par angulus på, bare med en 7 cm. hæl.

Om ikke andet, så har du en lækker sommer pump :)

som kvinde bør man jævnligt forkæle sig selv med noget lækkert til fødderne

(Eller skabet. Det vil de der 70 par nok nærmere mene :fløjt: høhø )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du set dem fra freya rose? De er i silke og har nogle med peeptoe som kan farves. Vintage Bride har dem.

Jeg har mine på lige nu (går dem ind) - min model hedder Avalanche som er med rund snude men de har som sagt også peeptoe

Mine er også fra Freya Rose, nemlig dem med peeptoe, og jeg har også fået en stofprøve med, så man kan afprøve først :) desuden laver de også de smukkeste shoeclips, så de kan tilpasses enhver kjole :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super smuk kjole, virkelig...

Og hvis du bekymrer dig om farven kunne du ovså overveje brudesko med tynde remme som måske lettere 'blendes' ind i farverne..

Brandos.dk har mange forskellige modeller indenfor brudesko, så velkommen til at kigge forbi...

Hos Brandos.dk har vi fri fragt og retturret samt 30 dages åbent køb.

Lidt fine sandaler her i al fald...

http://brandos.dk/me...04-ivory/a48444

http://brandos.dk/ba...ecadence/a40580

http://brandos.dk/iv...ay-white/a43026

Håber du vover dig ud i skokøbet.

God skojagt!

post-44383-0-75975200-1339512399.jpg

post-44383-0-60350100-1339512408.jpg

post-44383-0-13151300-1339512448.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer