Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Bette P

Frisør i Århus til opsætning

17 posts in this topic

Hej zillaer :loveshower:

Som overskriften siger, så søger jeg en frisør i Århus til opsætning evt. med prøveopsætning nogle uger forinden. Kan du anbefale en frisør i Århus?? Jeg går normalt hos frisør træholt, men de er pæææænt dyre med opsætning og det går ikke lige til vores budget..

Hvad skal jeg regne med at sådan noget egentlig koster? Jeg fatter ikke det er så dyrt, som jeg har set på nogle hjemmesider..

:help:

Bette P

0

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor i Århus du bor? Men jeg skal have sat hår ude i Tilst , da det også er der jeg skal giftes, selvom jeg bor i Viby :-)

Jeg skal give omkring 1000 kroner for opsætning + prøveopsætning, og så make-up... Bryllupsopsætning+ prøveopsætning koster 675 ude ved hende.. Jeg har ikke været ude ved hende før, men har tænkt mig at tage derud og få en klipning her i løbet af sommeren.. Men hun virker super sød i telefonen..

Link til hendes hjemmeside : http://www.frisørhairdo.dk/

0

Jeg har også tænkt mig at bestille tid hos hende i tilst til en klipning så jeg kan se om hun er noget for mig... syntes prisen er meget rimelig!

0

Der er også anettelaursen.dk. Hun bor i Århus (eller har i hvert fald gjort det), og tager hjem til folk og lægger makeup og sætter hår. Tror hun tager ca. 2000kr. inkl. prøveopsætning og prøvemakeup. Er dog ikke helt sikker på prisen. Men god, det er hun :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hende i Tilst virker da som noget ordentligt noget :) og prisen er rimelig! Jeg tror jeg vil bestille en tid derude til en klip som dig, og se hvordan hun er :cheerleader3: :cheerleader3: Tak for hjælpen!

Tror at 2000 er lige lidt over mit budget - men tak for dit indput.

Bette P

0

Hende i Tilst virker da som noget ordentligt noget :) og prisen er rimelig! Jeg tror jeg vil bestille en tid derude til en klip som dig, og se hvordan hun er :cheerleader3: :cheerleader3: Tak for hjælpen!

Tror at 2000 er lige lidt over mit budget - men tak for dit indput.

Bette P

Hun virker i hvert fald også super prof. og sød over telefonen.. Og ja syntes også prisen er ganske rimelig.

Og selv tak, er jo det vi har dette forum til :-)

0

Hejsa

Nu har jeg bestilt tid til klipning hos frisør Hair do i Tilst på tirsdag...

Skal nok skrive lidt om hvordan det gik...

0

Hejsa

Nu har jeg bestilt tid til klipning hos frisør Hair do i Tilst på tirsdag...

Skal nok skrive lidt om hvordan det gik...

Super, det vil jeg se frem til at høre :-) Men uanset hvad tager jeg nok et smut derud også, man kan jo ind imellem have forskellige oplevelser.. Men del endelig din oplevelse med os andre :-)

0

Annonce ♥

Hejsa...

Så er jeg blevet klippet hos frisør hair do i tilst!

Og jeg kan ud fra den oplevelse kun varmt anbefale hende. Hun er åben, venlig, nem at snakke med og forstår at få en til at føle sig godt tilpas...

Jeg tager lige en klipning mere hos hende før jeg bestemmer mig, men tror hun skal være min brudefrisør ; )

0

Hejsa...

Så er jeg blevet klippet hos frisør hair do i tilst!

Og jeg kan ud fra den oplevelse kun varmt anbefale hende. Hun er åben, venlig, nem at snakke med og forstår at få en til at føle sig godt tilpas...

Jeg tager lige en klipning mere hos hende før jeg bestemmer mig, men tror hun skal være min brudefrisør ; )

Super fed tilbage melding... Syntes også hun virkede rigtig sød i telefonen, og gav sig også god tid til at sludre.. Og så er det noget så praktisk for mig på den store dag, da jeg skal overnatte ved min mor og stedfar i skjoldhøjparken :-)

0

Jeg vil rigtig gerne anbefale Hår Galleriet, der ligger ved Harald Jensens Plads. :) Frisøren Kristina har været den eneste jeg nogensinde har følt mig tryg ved omkring mit hår :thumbsupsmileyanim: , og så vidt jeg ved, er hun heller ikke voldsomt dyr mht. opsætninger. :wink: Hun skal sætte mit hår til mit eget bryllup, men da vi kender hinanden personligt, ved jeg ikke hvad den generelle pris er.

0

Så har jeg bestilt tid hos Camilla hos Hairdo i Tilst. Er spændt på hvordan det kommer til at gå - jeg skal klippes ude hos hende på lørdag først, og så skal vi tale om brudeopsætning bagefter. Ihhhh kan ikke vente :biggrin::)

0

Annonce ♥

Så har jeg bestilt tid hos Camilla hos Hairdo i Tilst. Er spændt på hvordan det kommer til at gå - jeg skal klippes ude hos hende på lørdag først, og så skal vi tale om brudeopsætning bagefter. Ihhhh kan ikke vente :biggrin::)

Fedt, glæder mig til at læse om hvordan det gik, og se billeder af dit fine hår :cheerleader3:

0

Hun er rigtig sød :) jeg er helt tryg ved at hun skal ordne mit hår og make-up på dagen! tusind tak for hjælpen med valget piger..

0

Dejligt med sådan en emne, får har nemlig selv overvejet hende, så der er da en stor chance for jeg vil bruge hende :loveshower:

0

Hvor er det bare fedt jeg kunne "hjælpe" ... Jeg snakkede lige med hende i telefonen den anden dag, da jeg lige skulle tilføje jeg har en brudepige med til at få sat hår , og igen var hun bare SÅ behagelig at snakke med :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:
0