CamilaM

Jeres mening om disse 2 kjoler

54 posts in this topic

Jeg synes nummer 1 er flottest... men det er også svært at se detaljer forfra på 2'eren :)

0

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for, at I Miss-Lena, MariaSchmidt og BrudenOlga skriver som I gør. Jeg sad selv med disse tanker, men vidste ikke, hvordan jeg skulle få formuleret det.

Trådstarter stiller et spørgsmål - hvilken af de to kjoler, vi bedst kan li´. Det er spørgsmålet.

Og til det vil jeg gerne svare, som mange af de andre i tråden - nummer 2. Din flotte krop er ikke til at stå for, sikke en figur, CamillaM! :cheerleader3:

Enig Felinity!....Jeg har siddet med de tanker siden i morges. Jeg synes simpelthen ikke det er fair overfor en anden brud at sige den slags. Det kan nemlig, og jeg er sikker på at det absolut ikke var hensigten, virke som om man ser ned på de to kjoler og at man ser ned på at der ikke er råd til en kjole i " den rette kvalitet ". For hvad er den rette kvalitet ? Et det ikke individuelt alt efter om man er realistisk hvad angår budget og så hvad angår ens smag eller hvilke stoffer man godt kan lidt. Selv elsker jeg jo tyl.. jeg kan ikke få nok tyl.. for mig er tyl et vidunderligt stof og rigtigt fint til kjoler... mens det for andre måske er silke der sagen... Det er lidt som om at man kan sammenligne det med at kun diamantringe duer kontra f.eks swarovskiringe eller at en taske SKAL være designer eller kjolen skal være designer og ikke en stangmodel... Jeg synes det er ærgeligt med de kommentarer. Især fordi det er en kommende brud der viser sine 2 kjoledrømme og vi er her vel ikke for at kritisere hinandens valg menn vi her vel for at støtte hinanden vores mange valg op til den store dag.

Og så må jeg sige at jeg stadig holder på kjole nr 1.... jeg er vild med modellen og de perler der er på og jeg tror når den bliver lagt op vil de blonder forneden passe fint ind. Men de andre har ret i at du har figuren til den anden kjole. Men tag nr 1 :cheerleader3:

NEMLIG

:back2topic:

0

Jeg synes, at kjole nr. 2 sidder helt fantastisk på dig :loveshower:

0

Nummer to. :cheerleader3:

0

Annonce ♥