Guest hellelj

Hvad har jeres brudekjole kostet?

99 indlæg i dette emne

Min har kostet ca. 800 kr købt over Ebay fra Kina

Derudover tilretning 1100 kr (blev lidt dyrt, da kjolen var min. et nummer for stor til mig, da jeg fik den hjem :fløjt: )

Bæltet har jeg købt af Sanne herinde fra til 500 kr.

Derudover kommer der skørt og andet tilbehør til en samlet pris af ca. 600 kr.

Alt i alt ca. 3000 kr for kjole, sash, skørt, slør, sko og headpiece, er faktisk lidt overrasket over at det er alligevel er løbet op i den pris, jeg skulle jo ikke bruge mere end at par tusind på mit outfit til dagen :fløjt:

Redigeret af Mette4812
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super der lige er billeder af kjolerne sammen med prisen.

Min kjole kostede 1200kr. Slør 1200 også fik jeg 25% i åbnings rabat. Skørtet lånte jeg gratis af butikken. Tilretningen fik jeg, da der sket kæmpe fejl med kjolen og endte med en helt ny ugen før bryllup.

Der skal nok komme billede senere når jeg lige får pustet liv i min computer igen;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kostede 2000+500 i tilretning, den var sat rigtig meget ned, da det var en 'gammel' model.

Jeg er enig i at 30.000 er vanvittigt for en kjole - det er HELE vores budget :lol:.

Men det er måske fordi vi lever et liv hvor vi er vandt til at være økonomiske, vores husstandsindkomst tillader ikke engang at tænke i de baner.

Hvis det med kjolen var enormt vigtigt for mig, og hvis vi havde en økonomi der tillod at jeg kunne være ligeglad med prisen, ja så ville jeg måske også være det for den ene gangs skyld. Men ville aldrig have brugt 30.000kr (eller endda halvdelen) hvis det var penge vi havde sparet op, eller hvis det skulle betyde at jeg måtte nedprioritere andre ting som f.eks. rejser og andre oplevelser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole fik jeg lavet i Kina og med kæmpe stor rabat. Så kjolen kostede kun omkring 2000,- Skørt kostede vist ca 200,- fra en af de gode forhandlere på eBay

Untitled-2.jpg

Du er bare så smuk Miss Lena :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

AnnePerrera (var det det dit brugernavn var? Sorry har glemt det) jeg kan godt forstå din kjole har kostet så meget. Den er ikke min stil (har en ide om den ikke vill sidde skide godt på en hval :shooter: ) men er du vimmer du ser godt ud i den!

Man siger jo man må lide for skønheden - det gælder vel også økonomisk en gang imellem :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AnnePerrera (var det det dit brugernavn var? Sorry har glemt det) jeg kan godt forstå din kjole har kostet så meget. Den er ikke min stil (har en ide om den ikke vill sidde skide godt på en hval :shooter: ) men er du vimmer du ser godt ud i den!

Man siger jo man må lide for skønheden - det gælder vel også økonomisk en gang imellem :lol:

Haha hvor er det sejt sagt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har givet 5,500 kr for min, 895 kr for skørt og så kommer der oplægning som kommer til at koste 1,100 kr :)

post-48604-0-27008700-1340366308.jpg

Det er jo Shedevils kjole (eller magen til :wink: ) - og den er supersmuk! :)

Jeg prøvede den også hos Lilly, jeg har dog købt en kjole et andet sted - lidt anderledes, men den har samme draperinger foran, og det er altså et rigtig godt snit til at fremhæve taljen hos kvinder med kurver. Et godt valg - du ser skøn ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går personligt ikke efter prinsesse-looket, men efter at se smuk ud i min trods alt store størrelse :) Havde jeg haft pengene, havde jeg også købt en Høvring og jeg vil ikke stille mig som dommer over andres til- eller fravalg. Her handler det jo om prioriteter og det er jo individuelt :) Jeg synes at både Tines og Annas kjoler er fantastisk smukke - på hver sin måde og fordi de passer til dem :loveshower: For selvom jeg ville ønske, at vi havde råd til en Høvring, så må jeg jo også erkende at den ikke ville klæde mig - det gør min kjole til gengæld og så op i (y) med prisen :wink: NÅ, nok om det :)

Min Justin Alexander :) Normalpris: 11.800,- Købt på udsalg for 8850,- Slør 420,- og Sko 320,- Den skal først tilrettes nu her d. 2., så prisen kender jeg ikke, men håber ikke at det bliver over 1500,- Jeg har ikke noget skørt, da jeg selv vil lavet et lilla et :)

post-45329-0-84664100-1340650668.jpgpost-45329-0-87495800-1340651024.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg går personligt ikke efter prinsesse-looket, men efter at se smuk ud i min trods alt store størrelse :) Havde jeg haft pengene, havde jeg også købt en Høvring og jeg vil ikke stille mig som dommer over andres til- eller fravalg. Her handler det jo om prioriteter og det er jo individuelt :) Jeg synes at både Tines og Annas kjoler er fantastisk smukke - på hver sin måde og fordi de passer til dem :loveshower: For selvom jeg ville ønske, at vi havde råd til en Høvring, så må jeg jo også erkende at den ikke ville klæde mig - det gør min kjole til gengæld og så op i (y) med prisen :wink: NÅ, nok om det :)

Min Justin Alexander :) Normalpris: 11.800,- Købt på udsalg for 8850,- Slør 420,- og Sko 320,- Den skal først tilrettes nu her d. 2., så prisen kender jeg ikke, men håber ikke at det bliver over 1500,- Jeg har ikke noget skørt, da jeg selv vil lavet et lilla et :)

post-45329-0-84664100-1340650668.jpgpost-45329-0-87495800-1340651024.jpg

Lene ... nu vil jeg ikke høre mere om den ikke-eksisterende størrelse :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lene, den er sååå fin - totalt for lækre perler/krystaller!

Tak Anna :biggrin: Det er MIN kjole :loveshower: Skriver jeg og føler totalt ejerfornemmelser, som en 2-årig med en dukke i hånden :lol: Nej pjat, jeg troede at alt krystal-halløjet ville være for meget, men det er faktisk bare super smukt og endnu smukkere i virkeligheden.. men din Høvring-kjole! SUK :loveshower: Den er så smuk til dig!

Lene ... nu vil jeg ikke høre mere om den ikke-eksisterende størrelse :lol:

Jamen for pokker, jeg kan jo ikke løbe fra, at jeg på nuværende og skrivende tidspunkt vejer 97 kg og er 180 cm = str. 46/48... Det kategoriseres altså som overvægtig! :tunge: Det skal altså også lige siges, at den kjole gør meget for min figur :wink: Og SÅ skal jeg nok holde mund! :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer