putte82

Hvor har i købt Bh uden stropper?

18 indlæg i dette emne

ØV øv øv er netop kommet hjem fra Hillerød hvor jeg troede jeg lige skulle købe en bh til den store dag.. Men sådan gik det så ikke.. De havde 2 modeller i min str (85D) og de sad bare mega dårligt :td: Noget helt andet er så at jeg bare har opgivet lidt efter den sure kæ..... i butikken.. Hun vidste dårligt om hun gad hjælpe og da de så ikke passede sagde hun lige så surt "JA så har jeg altså ikke flere" og så gik hun over og flyttede om på sine vare igen som hun havde meget travlt med :angry: Jeg var lidt i tvivl om størrelsen men gad hun måle mig nææææ nej... god service siger jeg bare.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

frederiksberg skrædderi. der købte jeg min bh uden stropper og trusser til. Den er fantastisk og må eje flere af dem, bruger en 75e så synes det er svært at finde en god bh uden stropper som giver behagelig støtte. Men den her ku jeg sove i tror jeg , den er SÅÅÅ god :smiley-eatdrink026: .. den er lidt dyr, tror jeg gav 449 for den, men da jeg fik den på synes jeg den var det hele værd, og skal som sagt andre farver derfra når jeg har penge igen.. :) ..

Og så var de rigtig venlige mod mig. og gav sig tid.! :)

og så koster trusserne 150 kr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også sige at du skal prøve i Magasin, deres lingeriafdeling i Rødovre Centret har ihvertfald et stort udvalg - og da jeg var der i forrige uge så det ihvertfald ud til at de havde flere forskellige stropløse...

Ellers er der "Wunderwear" i Illum i Kbh, jeg var der i mandags, de havde ihvertfald en hel masse stropløse Wonderbra's hængende som så ud til at gå lidt op i størrelserne i både skål og omkreds (de var godt nok hudfarvede) men det er der jo ret meget undertøj der er for tiden...

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv hunkemüller? De har ret mange. Nu har jeg selv meget små bryster, så kan selvfølgelig ikke sige om de sidder lige så godt.

der var jeg i dag de havde kun en i hvid og den sad også dårligt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magasin i Lyngby har et super fint udvalg og jeg har kun fået god og professionel service derude. For mit vedkommende ender det nok ud med en wonderbra, da den sidder perfekt og jeg skal bruge en helt glat bh under min kjole ellers ville blondens mønster kunne ses igennem det fine silkestof. Desværre ville nemlig gerne have haft en mere romantisk bh på. Men det vigtigste er dog at jeg tager bedst muligt ud i kjolen. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wunderwear i lyngby storcenter har rigtig fine bh'er i større størrelser... og super service. Jeg fik en rigtig god og behagelig wonderbra - men måtte desværre bytte den igen, da min kjole var for lav i udskæringen til den.

Jeg købte også en stropløs bh i Magasin, men synes godt nok ikke, at de havde ret mange i min størrelse derinde - faktisk kun 1 stk. Og så var servicen bare ikke super god, men det er nok bare mig som er sart og ikke synes, at det er fedt at skulle hjælpes af en 9.klasses elev, som ved mindre om bh'er end jeg selv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wonderbra, den sidder godt,og den fandt jeg i Hillerød, og det var en str. 85F .

Den kiggede jeg også på.. MEN den kunne jeg efter hende den sure Kæ...... s mening SLET ikke have under en brudekjole og så havde hun den altså heller ikke i min str!!! Ikke noget med den kunne bestilles.. Hvilken butik i hillerød var du i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wunderwear i lyngby storcenter har rigtig fine bh'er i større størrelser... og super service. Jeg fik en rigtig god og behagelig wonderbra - men måtte desværre bytte den igen, da min kjole var for lav i udskæringen til den.

Jeg købte også en stropløs bh i Magasin, men synes godt nok ikke, at de havde ret mange i min størrelse derinde - faktisk kun 1 stk. Og så var servicen bare ikke super god, men det er nok bare mig som er sart og ikke synes, at det er fedt at skulle hjælpes af en 9.klasses elev, som ved mindre om bh'er end jeg selv.

Der vil jeg da lige kigge også når vi nu skal derind alligevel..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var i alle undertøjsbutikker i Rosengårdcentret i Odense (3stk) og der var bare ikke nogen, der havde noget der sad godt på mig. Så havde opgivet, men skulle så lige i H&M efter noget andet... men de havde godt nok et stort udvalg i BH'er uden stropper, så prøvede lige og de sad bare meget bedre end dem jeg havde prøvet andre stedet.. var godt nok noget overrasket, har ellers ikke købt undertøj i H&M siden jeg var teenager.

De havde faktisk mange i 80D som jeg normalt bruger, men endte med en 80C og så var det jo billigt. Så tror jeg begynder at købe undertøj i H&M igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer