CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 posts in this topic

Annonce ♥

Wauw, hvor ser du godt ud! :cheerleader3: Stemmer klart for at du skal beholde skørtet :) og god idé at bruge begge sko :)

Tak :kiss:

Jeg synes også det er en brandgod ide med to par sko. Og jeg har også købt nogle ballerinaer :fløjt:

Wow hvor ser det godt ud. Jeg er vild med dine lola sko. Overvejer også meget at tage et par på.... er helt forelsket i de lilla hun har lavet...

Mange tak :hug:

Åh, Lola laver de fiiiineste sko! Er det de her lilla, du mener? De er såååå fine!! :thumbsupsmileyanim:

post-58523-0-78764000-1367866070.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op hvor ser du bare godt ud i den kjole :loveshower: . Stemmer for skørte under ser helt vildt fedt ud :thumbsupsmileyanim: Tænkte faktisk på dig tidligere, da jeg faldt over en kageopsats lavet af gamle vinyl plader, du kan se den her

Mange tak! :biggrin:

De er så fine, de kageopsatser. Overvejer at lave dem, men ved ikke om vi får brug for dem, så venter lidt. Der er jo masser andet DIY at tage sig til :wink:

0

Lidt nyt...

I dag har vi endelig fået sendt navneændringsblanketterne og ægteskabserklæringerne afsted - så nu er vi det skridt tættere på :)

Vi har fået aftalt møde med præsten: fredag den 12/7 kl. 11. Så vi har stadig et stykke tid til at få lavet en huskeliste over hvad vi skal spørge ham om, samt lave en liste over salmer...

Jeg har fået sat blade på knaphulsbuketterne - nu mangler der kun bånd på alle blomster, men jeg kan ikke rigtig finde noget. Det jeg egentlig havde købt til formålet fungerede ikke rigtigt, da jeg prøvede at sætte det på... Men der er jo stadig to måneder + det løse til den del, så mon ikke det går? :rolleyes:

post-58523-0-88632300-1368038309.jpg

Vi har fået købt fire baljer/spande fra IKEA, der skal bruges til drikkevarer til receptionen. Det er jo højsommer, så det bliver jo naturligvis en VARM sommerdag og med blot to køleskabe (hvor der også skal stå en bryllupskage og måske noget mad), så tænkte vi at baljer med is var gode alternativer - og IKEAs turkise passede jo lige ind i farvetemaet (og i vores hjem efterfølgende), så det var jo perfekt :wink:

post-58523-0-14467200-1368038350.jpg

0

Ja, det går jo stille og roligt fremad for dig :) Det er skønt :)

Var det jer der ringede til præsten, eller ringen han/hun til jer? Jeg har nemlig fået at vide, at vores selv ville kontakte os og aftale tid, men forstår bare ikke rigtig hvorfor der ikke er sket noget endnu :(

De er blevet SÅ fine dine knaphusblomster og synes ideen med spanden er rigtig god :)

0

Annonce ♥

Var det jer der ringede til præsten, eller ringen han/hun til jer? Jeg har nemlig fået at vide, at vores selv ville kontakte os og aftale tid, men forstår bare ikke rigtig hvorfor der ikke er sket noget endnu :(

De er blevet SÅ fine dine knaphusblomster og synes ideen med spanden er rigtig god :)

Ja, det er rigtig rart at det stille og roligt skrider fremad, men det måtte nu godt gå hurtigere! Har bare ikke det helt store overskud i øjeblikket :(

Præsten sms'ede os tilbage i marts, men vi aftalte så at vi ville kontakte ham i april (hvilket så blev til maj :blush: ). Jeg syntes dog det var i rigtig god tid han kontaktede os, så jeg blev helt overrasket... Der er stadig god tid endnu, men hvis det stresser jer ikke at have hørt fra jeres præst, så synes jeg altså ikke der er noget galt i at I selv tager den første kontakt - man vil jo godt have det på plads :)

0

Ja, det er rigtig rart at det stille og roligt skrider fremad, men det måtte nu godt gå hurtigere! Har bare ikke det helt store overskud i øjeblikket :(

Præsten sms'ede os tilbage i marts, men vi aftalte så at vi ville kontakte ham i april (hvilket så blev til maj :blush: ). Jeg syntes dog det var i rigtig god tid han kontaktede os, så jeg blev helt overrasket... Der er stadig god tid endnu, men hvis det stresser jer ikke at have hørt fra jeres præst, så synes jeg altså ikke der er noget galt i at I selv tager den første kontakt - man vil jo godt have det på plads :)

Åh det er træls ikke at have det overskud man gerne vil have til det. Herhjemme måtte det også godt gå hurtigere, men jeg har god tiltro til at vi nok skal nå det og prøver virkelig at hygge mig med det nu, istedet for at stresse, som jeg før har gjort, og i skal også nok nå det :)

Ja, jeg synes faktisk det er lidt underligt han/hun ikke har taget kontakt eller noget, for vi ved faktisk ikke engang hvem det er :( Men tror lige jeg venter maj ud, fordi ham på kirkekontoret sagde at vi nok skulle blive kontaktet, men så venter jeg altså heller ikke mere.

0

Åh det er træls ikke at have det overskud man gerne vil have til det. Herhjemme måtte det også godt gå hurtigere, men jeg har god tiltro til at vi nok skal nå det og prøver virkelig at hygge mig med det nu, istedet for at stresse, som jeg før har gjort, og i skal også nok nå det :)

Ja, jeg synes faktisk det er lidt underligt han/hun ikke har taget kontakt eller noget, for vi ved faktisk ikke engang hvem det er :( Men tror lige jeg venter maj ud, fordi ham på kirkekontoret sagde at vi nok skulle blive kontaktet, men så venter jeg altså heller ikke mere.

Ja, det er rigtig træls :(

Jeg er nu ikke nervøs for om vi når det hele, for selvfølgelig gør vi det! Jeg er bare lidt utålmodig - og irriteret over manglende overskud. Bliver lige lidt ekstra irriteret når folk så går ud fra, at det er brylluppet der stresser/dræner mig og det er det bare slet ikke!! Jeg hygger mig helt vildt med planlægningen og DIY-nusseriet :happy: Mit arbejde, derimod :rolleyes: :fløjt:

I når selvfølgelig også alt det I skal - nu ved jeg ikke, om I skal på ferie henover sommeren, men ellers har I jo nogle fridage der, hvor I sandsynligvis kan få banket en del afsted!

Det er da faktisk helt vildt underligt at I ikke engang har navnet? Allerede et par dage efter vi havde booket kirken fik vi sendt nogle papirer fra kirken, hvor dato, tid, sted og præstens navn og telefonnummer stod på... Jeg synes det lyder fornuftigt nok lige at vente måneden ud, men så ville jeg altså også tage fat i dem - der er intet galt i at ville have afklaring på, hvem der skal vie en to en halv måned før :wink:

0

Ih altså jeg har lige læst din tråd, er bare tosset med jeres tema :-) Det er da totalt gennemført! Fedt at I sådan har kræset om detaljerne! Ærgeligt at du har slettet billederne af din kjole, bliver SÅ nysgerig :0)

Og den brudebuket, den må jeg bare lave!

0

Annonce ♥

Jeg er nu ikke nervøs for om vi når det hele, for selvfølgelig gør vi det! Jeg er bare lidt utålmodig - og irriteret over manglende overskud. Bliver lige lidt ekstra irriteret når folk så går ud fra, at det er brylluppet der stresser/dræner mig og det er det bare slet ikke!! Jeg hygger mig helt vildt med planlægningen og DIY-nusseriet :happy: Mit arbejde, derimod :rolleyes: :fløjt:

I når selvfølgelig også alt det I skal - nu ved jeg ikke, om I skal på ferie henover sommeren, men ellers har I jo nogle fridage der, hvor I sandsynligvis kan få banket en del afsted!

Det er da faktisk helt vildt underligt at I ikke engang har navnet? Allerede et par dage efter vi havde booket kirken fik vi sendt nogle papirer fra kirken, hvor dato, tid, sted og præstens navn og telefonnummer stod på... Jeg synes det lyder fornuftigt nok lige at vente måneden ud, men så ville jeg altså også tage fat i dem - der er intet galt i at ville have afklaring på, hvem der skal vie en to en halv måned før :wink:

Ja, det er en skam man ikke får barsel til bryllupsplanlægning :)

Nåhr ja, havde helt glemt at jeg jo har 3 tvungne ugers ferie, der kan jeg jo nå det der mangler :)

Synes også det er undeligt og ja, de må da kunne forstå at vi (læs mig) gerne vil vide lidt mere ;)

0

Ih altså jeg har lige læst din tråd, er bare tosset med jeres tema :-) Det er da totalt gennemført! Fedt at I sådan har kræset om detaljerne! Ærgeligt at du har slettet billederne af din kjole, bliver SÅ nysgerig :0)

Og den brudebuket, den må jeg bare lave!

Jamen velkommen til - og wow for at du har læst min tråd, den er jo lange efterhånden :o:thumbsupsmileyanim:

Og hvor er du sød :hug:

Jeg kan da godt uploade billedet igen, just for you :wink:

(undlad at quote)

post-58523-0-57415600-1368563326.jpg

0

Ja, det er en skam man ikke får barsel til bryllupsplanlægning :)

Nåhr ja, havde helt glemt at jeg jo har 3 tvungne ugers ferie, der kan jeg jo nå det der mangler :)

Synes også det er undeligt og ja, de må da kunne forstå at vi (læs mig) gerne vil vide lidt mere ;)

Ja, den der tvungne ferie er ikke nogen dårlig ting i forhold til bryllupsplanlægningen :wink:

0

Ja, det tog også lidt tid... men skøn læsning med mange gode ideer.

Ih hvor sødt af dig at oploade igen "just for me..." ;0)

Den er da skøn! Er vild med det farvede skørt, du bliver da en hot rockabilly :-)

0

Annonce ♥

Ja, det tog også lidt tid... men skøn læsning med mange gode ideer.

Ih hvor sødt af dig at oploade igen "just for me..." ;0)

Den er da skøn! Er vild med det farvede skørt, du bliver da en hot rockabilly :-)

Ja, DET kan du godt bilde mig ind :o Men fedt at du kunne blive inspireret :thumbsupsmileyanim:

Åh, mange tak :kiss:

0

Så er prøvelsesattesten kommet hjem - nu er det lidt mere 'officielt' :happy:

Vi er ved at prøve at finde frem til hvad der skal købes af drikkevarer, samt hvor meget... Vi har lavet en foreløbig liste, som H2B vil vise til nogle folk han kender, der er vant til at arrangere store fester/sammenkomster. Så kan de forhåbentligt give os et praj om hvorvidt vi er helt på afveje...

En anden af H2Bs venner arbejder på en vinbar og har inviteret os til vinsmagning, så vi kan spore os ind på hvilke vine vi skal købe OG han har tilbudt at vi kan købe gennem ham, med rabat!

Det er super fedt at han gider hjælpe, for vi har INGEN forstand på vine - andet end at vi kan lide at drikke det :wink::lol: - og at vi tilmed kan få rabat er jo helt vildt lækkert :thumbsupsmileyanim:

0

SÅ fik jeg også opdateret mig igen på din tråd.. Jeg er jo kommet bagud! :blink:

Dine buketter er blevet super gode! :thumbsupsmileyanim: og hvor er det skønt med avestykker man sågar kan bruge til brylluppet. Det kommer i hvert fald til at se godt ud...

Og nu nåede jeg jo helt at blive ærgelig over ikke at have set dine billeder af dig i kjolen, men så er det jo godt du lige har lagt det ind igen, så jeg også nåede at se dig. Du er virkelig smuk!

Vi har også endelig fået taget os sammen til at få prøvelsesattesten og sendt papirer om navne ændring.. Og så opdager vi selvfølgelig en fejl i prøvelsesattesten. Der står på den at h2b er fødselsregistreret i et sogn, som IKKE er det rigtige. Og vi havde skrevet det rigtige da vi ansøgte, så det er kommunen der har ændret det! Flot altså..

Hvor lyder det lækkert med hjælp til vinene..og rabat er altid skønt! :wink:

0