CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 posts in this topic

Vi krydser fortsat fingre - spændende... :-)

Skønt med ringene, jeg synes stadig det er super fint at de er helt klassiske... Skal I ha dem graveret med det samme..? Hvis de altså gør den slags...

Tak!

Ja, vi får dem graveret med det samme, det tilbyder de mod en lille merpris :-)

Vi vælger den helt klassiske navn(e) + dato ;-)

Jeg tror også vi vælger navn + dato... Som sagt kan jeg godt li det klassiske... :)

Me too :wink:

Edit: vi er faktisk i dag blevet enige om ikke at have begge navne i ringene, men kun hinandens: så 'Nicolai' i min, 'Cecilie' i hans. Og så datoen, naturligvis...

Nååårh ja, sådan forventer jeg også at vi gør... Ellers synes jeg det bliver for meget... :)

0

Annonce ♥

TILLYKKE MED JOBBET!! FEDT FEDT FEDT!! :cheerleader3:

Og især dejligt at der kommer til at være nogen du kender, og som du har det godt med...

Så kan I godt lave baby snart... :cheerleader3:

Edited by Centenary
0

Vi krydser fortsat fingre - spændende... :-)

Skønt med ringene, jeg synes stadig det er super fint at de er helt klassiske... Skal I ha dem graveret med det samme..? Hvis de altså gør den slags...

Tak!

Ja, vi får dem graveret med det samme, det tilbyder de mod en lille merpris :-)

Vi vælger den helt klassiske navn(e) + dato ;-)

Jeg tror også vi vælger navn + dato... Som sagt kan jeg godt li det klassiske... :)

Me too :wink:

Edit: vi er faktisk i dag blevet enige om ikke at have begge navne i ringene, men kun hinandens: så 'Nicolai' i min, 'Cecilie' i hans. Og så datoen, naturligvis...

Nååårh ja, sådan forventer jeg også at vi gør... Ellers synes jeg det bliver for meget... :)

Det var også det vi kom frem til - og symbolet i at man "tager" den anden er også ret fint, synes vi :7himmel:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wuhuuuuuu

Hvor er det bare dejligt...

Ja, helt vildt skønt :7himmel:

Fedt med jobbet!!! Tillykke!!!!! :cheerleader3:

Tak, det er super fedt!

Stort tillykke med jobbet.... Hvor fedt er det lige....

Håber du bliver super glad for jobbet og hvor er det fedt, at du skal starte samtidigt med nogle du kender....

Jamen, ubeskriveligt fedt! Og også dejligt trygt, at der kommer nogle velkendte ansigter med når man starter noget nyt :7himmel:

Tillykke med jobbet. Det lyder da helt fantastisk :-).

Tak, det er også helt fantastisk!

Ih, mange tak piger! I er simpelthen så søde :hug::kiss:

0

Annonce ♥

Lille update

I dag har vi fået sendt prøveringene retur til Chanti og derved fået bestilt ringene - no turning back, nu :wink:

Blonden jeg har bestilt til mit hårpiece ankom i går, så nu kan jeg så småt komme i gang med det - har helt vildt meget lyst til at lave det med det samme, men har fået reddet mig en god omgang sommerforkølelse og er ikke helt på toppen, så det sker nok ikke... :pokey:

Håber dog jeg er nogenlunde frisk i morgen, for der skal jeg hjem til min veninde og have sat prøvefrisure og lagt prøvemakeup (skal nok tage billeder!) - og så skal vi naturligvis fejre mit nye job :wink::cheerleader3:

0

Wow kæmpe tillykke med jobbet. Det er da bare for fedt!!! Jeg kan godt forstå at du ar lige ved at gå til, i den eksamenssituation :D

Mange tak!!! :biggrin:

Jamen, det var jo næsten uudholdeligt!! Heldigvis var der rygepause 20 minutter senere (selvom de 20 min. føltes som en time!), så der kunne jeg hoppe og danse en smule i solen :wink:

0

Annonce ♥

Fedt med job!!!! Tillykke :)

Kan godt forstå I vælger de ringe - det ser super godt ud!(skal keg jo sige når nu vores minder meget om dem;) )

Takker!! :biggrin:

Klassiske ringe er bare et hit :wink:

Fedt du siger det 😄

Luner lidt i et lille dilemma😄

Edited by dorte s.
0

Min polter...

(advarsel: billedrig fortælling)

I går tog mine veninder sgu fusen på mig!

Jeg havde aftalt med min ene brudepige at vi skulle lave prøveopsætning og prøvemakeup hjemme hos hende og jeg skulle være hos hende kl. 12.30. Naturligvis er jeg forsinket, så jeg er der først 12.45 - det troede jeg jo ikke ville være et problem idet vi jo bare skulle sætte hår og makeup *ahem* :oops:

Da jeg så endelig kommer hjem til min veninde står en hel gruppe af mine veninder (alle dem jeg gerne ville have med til min polter!) derhjemme og så kunne jeg jo godt regne ud, hvad de havde planlagt. Weee!! :cheerleader3:

Først fik jeg et flot tylskørt på, et lille diadem med slør, et sash og et badge - man skulle jo kunne genkende mig som den kommende brud! Jeg var jo dukket op til min veninde uden makeup på og uden at have gjort noget ved håret, men heldigvis havde de lagt ind i programmet at det skulle ordnes.

Men først startede vi med et engelsk tebord, komplet med sandwiches, scones, kaffe, te, bobler - og naturligvis amerikansk slik, for intet bord er komplet foruden :lol:

Her er jeg, pre makeup:

post-58523-0-18774000-1370204845_thumb.j

post-58523-0-26987700-1370204877_thumb.j

De fiiiiine tebord:

post-58523-0-41673000-1370204929_thumb.j

SÅ får bruden ansigt på:

post-58523-0-42637200-1370205061_thumb.j

Efter spisning, hårsætning og makeup blev vi hos min veninde i et stykke og lavede smykker - jeg fik et fint armbånd og fine øreringe ud af det :)

Bagefter går vi videre - og jeg aner naturligvis ikke hvor vi skal hen (det var nok det sværeste ved hele dagen: ikke at ane noget som helst om planerne, men bare go with the flow!), men ender i metroen... På vej derned får jeg en "tillykke'r" og der bliver også taget billeder af mig af en del fremmede mennesker - det var nu egentlig ret sjovt...

Destinationen viser sig at være et dansestudie på Frederinksberg, hvor vi skal danse Jive - for satan hvor var det sjovt. Og hårdt!! På billederne ser også ret så koncentreret ud :lol:

post-58523-0-27537800-1370207829_thumb.j

post-58523-0-87825900-1370207842_thumb.j

post-58523-0-87663700-1370207870_thumb.j

post-58523-0-36088500-1370207883_thumb.j

Efter vi har danset vender vi snuden tilbage til min veninde hvor vi skal skifte tøj, så alle hopper i fine festkjoler - og jeg låner en kjole samt sko af en veninde.

Her får jeg at vide at vi skal gå om 45 minutter, men inden da er der en 2-liters hvidvin samt to flasker bobler, der lige skal udraderes :blink:

Jeg gør som jeg får besked på og ender her med at blive ret så fuld, så det efterfølgende er fyldt af små huller, hvor jeg ikke rigtig kan huske så meget...

Vi smutter i hvert fald ned på Madklubben i Store Kongensgade for at spise aftensmad og det smager rigtig godt, men jeg kan som sagt ikke huske så meget :badgirl:

post-58523-0-87497500-1370208539_thumb.j

post-58523-0-67380800-1370208585_thumb.j

Selvom jeg ikke kan huske så meget herfra, så var det tydeligvis sjovt:

post-58523-0-28409800-1370208600_thumb.j

Det er vist gået ret meget op for resten af gruppen at jeg var MEGET fuld, så chips, TUC-kiks og cola blev købt og vi fik hældt det indenbords på mig, så jeg er klar til at gå videre.

Virkelig godt move fra mine veninders side, for herfra kan jeg faktisk huske det hele! Men først lidt billeder fra min "jeg-skal-plejes" seance:

post-58523-0-52753600-1370209161_thumb.j

post-58523-0-14316900-1370209176_thumb.j

Og naturligvis måtte jeg have et billede her, også selvom der er "stavefejl" :wink:

post-58523-0-81382500-1370209191_thumb.j

Herfra ender vi på Kbar til cocktails, videre på Sams Bar (hvor vi ender med at sidde ved siden af en anden polterabend) og til slut på den tatoverede enke.

Jeg har INGEN tidsfornemmelse, men hygger mig gevaldigt og bliver løbende fuldere... :thumbsupsmileyanim:

Da de andre ikke kan mere støder jeg til Nicolai og nogle af hans venner, der er til gadefest i Bosjefabrikken. Jeg har stadig sashet på, så de kan se jeg er blevet poltet og spørger naturligvis om jeg havde fået en stripper - for det hører der sig til i deres verden. Nej, det havde jeg jo ikke (og det er jeg glad for!), men en af Nicolais venner bliver så skuffet på mine vegne, at han smider tøjet. Bum! (Det skal måske lige siges, at i går var første gang jeg har mødt dem, så....) Så ja, om jeg ville det eller ej, så fik jeg en nøgen mand på min polter. Han gjorde det jo midt i det hele i gården og det var der så andre piger, der satte pris på - de kom i hvert fald hen og takkede ham efterfølgende :griner:-

Kl. 4 i nat var vi hjemme. Det var bare en super dag, lige i min ånd :happy:

I dag har jeg så til gengæld haft MEGET ondt af mig selv - og i stedet for at tilbringe dagen under dynen på sofaen, så har jeg været til familiefødselsdag. Hyggeligt, men også ret hårdt!!

0

Det lyder som en helt genial dag/aften. Utroligt vigtigt at de fik hældt nogle kiks i dig, det ville jo være alt for trist at gå tidligt kold på sin polterabend;) og Gud hvor sjovt at hans ven tænker stakkels pige der slet ikke har fået en stripper og så fikser han den, hahahahaha!

Edited by Chrisi01
0

Det lyder som en helt genial dag/aften. Utroligt vigtigt at de fik hældt nogle kiks i dig, det ville jo være alt for trist at gå tidligt kold på sin polterabend;) og Gud hvor sjovt at hans ven tænker stakkels pige der slet ikke har fået en stripper og så fikser han den, hahahahaha!

Det var det virkelig også :cheerleader3:

Ej, men det havde jo været frygteligt at gå kold på PA - især fordi klokken jo sikkert ikke har været mere end 19, eller sådan noget.... Arj, man havde jo været ærgerlig over det i flere år frem. Så virkelig god strategi af dem at fylde fedt, sukker og salt på mig - og derefter mere alkohol :thumbsupsmileyanim:

Det var helt vildt sjovt med H2Bs ven! Det var sgu ret frisk gjort og H2B var flad af grin!!

0