CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 posts in this topic

Annonce ♥

Jaaaa flere billeder.. Og hvor er de bare gode.. I ser skønne ud❤

Tak! Også selvom jeg ser så alvorlig ud? :tunge:

Dejlige billeder!! :cheerleader3:

De er helt vildt gode! Er vild med at du ser sur ud haha :lol:

Haha, jeg synes også selv det er lidt sjovt! Det var jeg virkelig ikke :tunge:

0

Annonce ♥

Skønne billeder, og hvor ser du smuk ud Cille :7himmel: Men jeg håber vi også får nogle billeder hvor den lykkelige brud smiler :tunge::biggrin:

Mange tak!

Hehe.. Skønne billeder.. Og jeg stemmer i med SoExited.. :wink:

Mange tak!

Jamen, når I mener I skal se smilebilleder, så må jeg jo hellere gøre som I siger... :wink:

0

Jaaaa flere billeder.. Og hvor er de bare gode.. I ser skønne ud❤

Tak! Også selvom jeg ser så alvorlig ud? :tunge:

Dejlige billeder!! :cheerleader3:

De er helt vildt gode! Er vild med at du ser sur ud haha :lol:

Haha, jeg synes også selv det er lidt sjovt! Det var jeg virkelig ikke :tunge:

Ja da.... Det er et super intens udtryk du har.. alvorlig.. men ikke sur... :wink:

og Ja.. det er ALL HOLLYWOOD... :lol:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih nogle fine billeder!

Mere mere! ;)

Der skal nok komme mange flere billeder, men venter på fotografens billeder og beretning :)

Ihh så fine billeder - fantastiske detaljer!

ELSKER din buket, den er virkelig bare så fed!!!! :loveshower:

Mange tak!

Min buket var et stort hit på dagen - jeg var selv meget tilfreds med den og folk var ellevilde med den og tog billeder af den hele tiden :biggrin:

0

Annonce ♥

Morgengaver

I skal da lige se hvad vi gav hinanden i morgengave!

Natten mellem fredag og lørdag sov min mand hjemme hos sin mor. Jeg havde besluttet mig for at give ham en "In case of cold feet"-gave, lidt for sjov. Min kære mand kan godt lide farverige strømper, så jeg havde fundet nogle til ham på tilbud:

post-58523-0-64612600-1375282843_thumb.j

Pakken lagde jeg ind i blazerjakkens ærme, så han ikke kunne se den, men den ville falde ud når han skulle til at skifte lørdag formiddag :tunge: Worked like a charm - han syntes det var rigtig sødt og sjovt!

Den rigtige morgengave

I lang tid var jeg usikker på om vi skulle give hinanden rigtige morgengaver, men søndag inden brylluppet fandt jeg over denne smarte kortholder fra Secrid - og selvom det ikke er verdens mest personlige gave, så besluttede jeg mig for at købe sådan en til ham, da hans gamle kortholder var gammel og ikke kunne holde alle hans kort eller sedler...

Det er denne:

post-58523-0-20265100-1375277875_thumb.j post-58523-0-83573300-1375280932_thumb.j

Han blev heldigvis glad for gaven og tog den i brug med det samme :happy:

Da jeg havde købt den skrev jeg det til ham, så han ikke ville stå uden gave på dagen (det ville han blive ret så ked af)... Han reagerede med: "Oh, you shouldn't have! Nu skal jeg jo finde noget til dig :wink: "... Senere samme dag havde han købt min gave og begyndte at droppe hints...

Han gav mig et gavekort til en ny tatovering :cheerleader3: Nu skal jeg bare have fundet ud af præcis hvad jeg vil have... :help:

Gave fra farmor

Inden vi blev gift havde jeg forlovelsesringen på venstre hånd, men efter vielsen flyttede jeg den over på højre hånd, så den og min vielsesring nu sidder sammen :happy:

Under en af middagens rygepauser "brokkede" jeg mig over at ringfingeren på venstre hånd nu var lidt ensom, hvorefter min farmor kommer hen til mig for at se den 'ensomme finger' - og sætter denne FINE ring på!

Historien bag ringen er, at stenen har været min oldefars (fra hans slipsenål) og selve ringen har været min oldemors vielsesring :a1221:

Den har siddet permanent på fingeren siden, så nu er min finger ikke ensom længere :wink:

post-58523-0-92719300-1375282252_thumb.j post-58523-0-48870200-1375282271_thumb.j

0

:loveshower: Hvor er det nogle fantastiske billeder. Er vild med det, hvor din mand (yeah) kysser dig på kinden :loveshower:

Mange tak! Jeg er også vild med onklens billeder - han er dygtig, synes jeg :happy:

Håber I havde en helt fantastisk dag!

Er vild med dine sneak peaks:)

Det havde vi bestemt, tak! Kunne ikke have været bedre :cheerleader3:

Mange tak!

Stort tillykke med brylluppet! :loveshower:

Dejlige billeder!

Mange tak!

0

Annonce ♥

Ih fine morgengaver. :)

Gud hvor jeg elsker den ring du fik af din farmor! Den er fantastisk og bare så personlig - skøn historie der ligger bag..

Tak!

Jeg blev simpelthen SÅ rørt over at få den ring - hvornår ville jeg ellers komme til at eje en lignende ring?!? Og jeg tænkte nok at farven ville falde i din smag :wink:

Ej en fin kortholder, den tager jeg lige in mente til min H2B's morgengave :) er på bar bund nemlig!

Sikke en smuk ring med en ligeså smuk historie bagved :a1221:

Du stjæler bare ideen :)

Tak! Jeg er simpelthen så glad for den! Og forhistorien gør den kun smukkere i mine øjne :a1221:

0