CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 posts in this topic

Årh hvor flot og sødt med den ring! Den er også bare så flot!

Mange tak! Jeg knuselsker den også allerede :a1221:

Helt fantastiske billeder, der er så mange skønne farver oh glæde i dem.. Er vild med skobilledet:)

Tak! Det er jeg også :)

0

Annonce ♥

Ih fine morgengaver. :)

Gud hvor jeg elsker den ring du fik af din farmor! Den er fantastisk og bare så personlig - skøn historie der ligger bag..

Tak!

Jeg blev simpelthen SÅ rørt over at få den ring - hvornår ville jeg ellers komme til at eje en lignende ring?!? Og jeg tænkte nok at farven ville falde i din smag :wink:

:

Haha.. Jeg elsker at du bare gennemskuer mig så let..:lol: Men selvom farven jo i følge min smag er fantastisk, så synes jeg også at mønstret på selve ringen er vildt flot! Det er bare en flot ring.. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor er du bare fab Cille... Virkelig lækker!! (Mangler en spændende smiley fra mobilen...)

Hvor er det bare smukt med den ring... Jeg bliver helt rørt over dens historie... <3

Åh tak, hvor er du sød! Bliver jo helt forlegen over alle de komplimenter I kommer med :blush:

Jeg var også helt rørt - begyndte næsten at tude da jeg fik den!

Sååå fine morgengaver :7himmel:

Tak :7himmel:

Ih fine morgengaver. :)

Gud hvor jeg elsker den ring du fik af din farmor! Den er fantastisk og bare så personlig - skøn historie der ligger bag..

Tak!

Jeg blev simpelthen SÅ rørt over at få den ring - hvornår ville jeg ellers komme til at eje en lignende ring?!? Og jeg tænkte nok at farven ville falde i din smag :wink:

:

Haha.. Jeg elsker at du bare gennemskuer mig så let.. :lol: Men selvom farven jo i følge min smag er fantastisk, så synes jeg også at mønstret på selve ringen er vildt flot! Det er bare en flot ring.. :thumbsupsmileyanim:

Haha, I'm that good :wink::lol: Jamen, jeg er helt enig!

Ih stort tillykke med brylluppet - fine billeder, glæde mig til at se flere, og læse beretning! ;)

Mange tak!

0

Åååårh ..... den ensomme finger :boohoo: Ej hvor er det bare sødt!! :heart: Dejlig farmor du har dig! Og sikke en skøn historie bag ringen!!

Synes den kortholder til din mand er vildt fed!!! :rolleyes: Ærgerligt at jeg har brugt alt for mange penge på min H2B's morgengave - han må have sådan en til gode til hans fødselsdag! :unsure:

0

Åååårh ..... den ensomme finger :boohoo: Ej hvor er det bare sødt!! :heart: Dejlig farmor du har dig! Og sikke en skøn historie bag ringen!!

Synes den kortholder til din mand er vildt fed!!! :rolleyes: Ærgerligt at jeg har brugt alt for mange penge på min H2B's morgengave - han må have sådan en til gode til hans fødselsdag! :unsure:

Min farmor er fantastisk :heart:

Jaaa, den kortholder ville da være en perfekt fødselsdagsgave :)

0

Annonce ♥

fantastiske billeder! :loveshower: og dejligt at du også smilede på dagen :wink:

Rigtig fine morgengaver i har givet hinanden :7himmel: og er ret vild med historien bag ringen! :7himmel:

Mange tak! :7himmel:

Ja, det er en skøn historie med ringen, ikke? Troede aldrig jeg skulle eje et arvestykke!

Hvad gav I hinanden i morgengave - hvis I altså gav?

Wau :lol: Fed stil HELE vejen igennem!! :bunny_4:

Mange, mange tak! :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fed brudebuket

Mange tak :)

Stort stort til lykke med brylluppet. Og til lykke med de flotte billeder, I ser jo bare så godt ud. elsker alle dine detaljer.

Mange tak! Ork, der kommer mange flere fine billeder - dette er jo ikke engang de professionelle :wink:

Skønne morgengaver :heart:

Jeg vil også Tusses... Suuk :wink:

Tak! Din morgengave er simpelthen også bare SÅ smuk! :a1221:

Jeg er stadig ikke kommet længere mht. hvilken tus jeg vil have (eller hvor)...

Nuj det med ringen fra din farmor, sikke en fin lille historie :)

Og fede billeder :cheerleader3:

Ja, ikke? Elsker den - både ringen og historien :heart:

Tak :) Der kommer i øvrigt flere billeder i beretningen, lige så snart vi har fået dem fra fotografen!

0

fantastiske billeder! :loveshower: og dejligt at du også smilede på dagen :wink:

Rigtig fine morgengaver i har givet hinanden :7himmel: og er ret vild med historien bag ringen! :7himmel:

Ja, det er en skøn historie med ringen, ikke? Troede aldrig jeg skulle eje et arvestykke!

Rigtig skøn historie<3

Vi gav hinanden morgengaver:-) jeg gav ham en whiskykaraffel og boudoirbilleder :-) jeg fik en mobil (meget tiltrængt!):-)

0

Annonce ♥

Rigtig skøn historie<3

Vi gav hinanden morgengaver:-) jeg gav ham en whiskykaraffel og boudoirbilleder :-) jeg fik en mobil (meget tiltrængt!):-)

Ih, nogle lækre gaver :biggrin:

0

Uh! Har fået billederne fra fotografen og de er SÅ gode!! :cheerleader3:

Vi havde ham jo "kun" til vielsen, 'on location' og receptionen, så vi har fået 90 billeder (han har udvalgt de bedste for os), men der mangler bestemt ikke noget fra den tid han var der :)

Under middagen tog min mands onkel billeder (ham der også tog sneak peeksene), mens min amerikanske "søster" tog billeder med mit kamera - også til festen...

Så nu er jeg stort set klar til at begynde beretningen, men det bliver nok først i næste uge, så I må være tålmodige lidt endnu :wink:

0