pia81

Pia & Kim 19/5 ankomst Tyrstrup Kro

57 indlæg i dette emne

Så kan jeg hvis ikke trække den længere med vores (min) beretning.

Fredag den 18/5-12

startede med at vi hyggede os her hjemme, med god morgenmad og nød den sidste morgen som kærester.. puha det var helt mærkelig at sidde der, og så om 6 timer skulle vi skilles og først ses igen NÆSTE dag kl 13 i kirken :huh: vi fik pakket bilen med de ting vi skulle bruge på Tyrstrup Kro, både om fredagen og søndag morgen... vi havde aftalt med Tyrstrup Kro at vi ca ville komme kl 10:30.. Da vi fået ordnet de ting vi skulle på Tyrstrup og fået snakket af med Torben (kromanden) kørte vi mod vejle hvor vi skulle mødes med forloveren og brudepigen til frokost :) Da vi endelig kom til Vejle var der en million mennesker (vi havde ikke lige taget højde for at der var helligdag den før og at folk nok havde taget en ekstra fri dag i dag) nå vi blev enig om at gå på conrads cafe og spise.. vi var så, så heldige at vi fik en plads uden for i solen, hvilken var et stort hit for vores datter :) vi fik bestilt vores mad og så sad vi ellers bare og ventede, ja vi ventede faktisk i 1½ time inden der begyndte at komme noget mad, (behøver jeg at sige at vores datter på 2½ år var mega sulten ) da 3 af os havde fået mad og der satdigvæk manglede 2 at få mad så brød er sku en rigtig zilla op i mig, tror ham der har cafeen fik sig noget af et chok.. med vi fik så en tilgode seddel på mad og drikke til næste gang vi kommer.. og vi fik det sidste var vores mad..

efter vores noget sene frokost så var det til til var vi skulle skilles :boohoo: h2b og forlover havde lige nogel ting de skulle ha ordnet inde de kørte hjem til forloveren og mig og min brudepige og datter hyggede os i vejle og nød resten af eftermiddagen, inden vi kørte hjem til os..

vi bestilte noget pizza og åbnede en flaske rødvin :) (min brudepige og jeg er rigtig gode til at dele en flaske rød vin eller to sammen) ellers stod aften på total afslapning.. lige indtil der var en masse pudslene og nogle der bankede og hammerede som vilde dyr uden for :pokey: det var selvfølgelig vores søde naboer der var ved at lave æresport til os :loveshower: og da de var færdige kom de da ind til en kop kaffe og hjemmebag da de havde siddet et par timer fik vi på en pæn måde sagt at nu ville vi gerne i seng (kl 00:30).. så lidt oprydning stod den på ad de var gået :) også havde jeg en veninde der nok havde overtaget alle mine sommerfugle for mig tror hun skrev til mig 3 gange i løbet af natten at hun var megat nervøs og ikke kunne sove :fløjt:

post-45704-0-39636100-1339145019.jpg

post-45704-0-58037600-1339145040.jpg

post-45704-0-27259700-1339145062.jpg

post-45704-0-60488700-1339145112.jpg

Redigeret af pia81
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

LØRDAG DEN 19 MAJ 2012- Vores bryllupsdag

Havde sat vækkeuret til kl 7... det var hvis også meget godt for jeg sov lige indtil vækkeuret ringede... min brudepige var oppe og havde været i bad :wink: jeg tog en hurtig skyller og vi fik noget morgen mad og gjorde klar til at få ryk ind af frisør og make up artist. kl 8 væltede det ind og vi gik i gang med at lægge min make up :loveshower: også kom min svigermor & svigerinde de skulle også lige piftes op.. så der blev snakket livligt.. vores datter på 2 ½ år vågnede og skulle ha noget morgenmad (hun havde sovet til kl 9:30) min brudepige sørgede for hun fik noget at spise og kom i noget tøj hun kunne lege i indtil hun skulle i hendes kjole :loveshower: på dette tidspunkt var der ikke nogen sommerfugle eller nogle tåre at spore endnu... Mine forældre kom ved 10 tiden og de havde min smukke smukke smukke brudebuket med som min kære mand bare havde ramt helt plet på, og så kom min tåre, jeg stor tuede :boohoo: ikke så godt for make up men vi fik det fikset... da min svigermor og svigerinde var færdig kørte de igen og der blev lidt mere ro.. min mor fik lagt make up og sat hår og i mellem tiden fik mit hår en omgang... vores fotograf var også kommet og han var OVER ALT :) min frisør var ved at få stress over mit hår som bare ikke ville sidde på mit hovede den dag men med masser og lak fik vi det til at sidde. Min storebror og hans famillie var også kommet de skulle skifte tøj ved os da de havde kørt 300 km for at komme ned til os og ville ikke sidde i deres fest tøj.. Alle stressede rundt og mig og min brude pige hvilke resulterede i at vi fik et kæmpe grine flip, vi kunne slet ikke stoppe igen.. nå så var det tid til at komme i kjolen (stadigvæk ingen sommerfugle) kom i kjolen og så gik min brudepige og min svigerinde i gang med at snørre :fløjt: igen begyndte jeg at grine for når to meget skræke personligheder skal samarbejde så kan det gåt gå lidt voldsom for sig... kjolen sad som den skulle og så var det ellers bare ude i bilen... da jeg kom ud på trappen stod ALLE vores naboer og råbte tillykke, så blev man da lige rørt igen :) afsted til kirke det gik nu var kl også 12:58 og det tager 5 min at køre i kirke..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn læsning.....det var da godt du grinede og græd og ikke blev en hysterisk Zilla...... :lol: Jeg hvade det på helt samme måde som dig.......jeg var også cool et langt stykke hen af vejen......og sommerfuglene holdt sig væk..... :fløjt:

Glæder mig til flere billeder..... :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

så må jeg hvis lidt vidre med min beretning

dørene går op og vi går ind, min far og jeg og mine brudepiger... på vej op af kirke gulvet får jeg øje på min rigtig gode veninde og hun tuder på livet løs.. kigger væk og får øje på min mand som står og stråler på livet løs... på vej op af gulvet siger min far til mig - kender du alle de mennesker Pipsen (er altid blevet kaldt pipen af mine forældre) - hvor til jeg svare nej far det gør jeg ikke men kender da ham der står for enden. tror lige det var min fars nerver der satte ind der... :rolleyes: vi kommer op til alteret og får hilst på min mand og forlover og cermonien begynder... vi får sunget den første sang og lidt inde i den anden sang lige pludselig rejser vores præster sig op går ned i kirken til vores fotograf og siger meget meget meget højt hvis han ikke stopper det fotografering omgående bliver han smidt ud af kirken :o :o der blev helt stille kun kor degnen og os (min mand, forlover, far og jeg) sang for vi kunne ikke rigtig høre hvad der foregik... præsten går da heldigvis tilbage for at vie os så det blev vi :cheerleader3: nu sidder jeg med 1000 sommerfugle i maven over min overraskelse til min mand (for selv om det var aftalt med præsten hvordan vil han se regere på det alligevel) der går så lidt kuk i det, min overraskelse skulle ha sunget lige efter vi var blevet gift men det havde præsten glemt at fortælle kordegnen som sang den sidste salme.. men heldigvis tog skønne caroline det i stiv arm og sang lige bag efter. her er hvad hun sang

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/KNZH-emehxA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> den beskriver så meget vores forhold.. og havde det helt rigtig virkning på min mand han tud brølede sammen med hele kirken...

så var tid til at komme ud af kirken.... lader lige billederne tale lidt for sig selv.

post-45704-0-00089400-1340025743.jpg

post-45704-0-82278500-1340025780.jpg

post-45704-0-01653000-1340025828.jpg

post-45704-0-67297200-1340026584.jpg

post-45704-0-37092200-1340026608.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så skulle vi lige et smut ind i kirken og ha taget billeder med vores datter... men det havde hun alt for meget krudt i røven til så det blev til et billede med hende for hun ville bare ikke med på de billeder.. og så gik turen ellers ud til hourns odde til nogle super billeder. holder lige en lille pause men er tilbage med mere beretning i aften...

post-45704-0-28618900-1340028097.jpg

post-45704-0-48284300-1340028165.jpg

post-45704-0-86740500-1340028376.jpg

post-45704-0-53648900-1340028419.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer