Posted June 8, 2012 · Report post Jeg har lavet et emne om hvad jeres kjoler har kostet. Nu vil jeg gerne vide hvad jeres RINGE koster Vi sidder og kigger på nettet for vi har ikke fantasi til selv at designe nogle. Men jeg synes det er MEGA svært. Så nu vil jeg vide det - HVAD KOSTER JERES RINGE? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 (edited) · Report post Vores er fra Bræmer - købt ved Ørsnes (guldsmed) Vi har selv "designet" dem på DENNE hjemmeside - de er 8karat rødguld og min har 3 brillanter i.. De kostede 7.800kr.. (Købt september 2011 - ved ikke om guldpriserne er + eller - ifht. ) Edit: Kan se at prisen idag er 8.645kr for samme ringe.. Edited June 8, 2012 by Shedevil 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Min ring har kostet næsten 20.000 kr og H2Bs ring kostede 8600 kr. Vi bruger dem både som forlovelsesringe OG vielsesringe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vi brugte vist 5000 kr. for et sæt. Det er bare tynde 4 mm guldringe. Vi er ikke til noget fancy. Jeg har dyre diamant ringe, så det har jeg ikke behov for. Jeg ville dog gerne have haft en kraftiger ring, men det ville H2B ikke, da der er større chance for, at den hænger fast, når han arbejder. Og jeg ville have helt ens ringe - bortset fra størrelsen self 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Det er kun mig der skal have ring på, vi købte en italiensk ring i hvidguld med 36 brillianter fordelt i 2 rækker... den kostede 4.500 . 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vores løb op i 11500 kr. Vi har valgt 14 karat hvidguldsringe og min har tre smukke diamanter i. :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post 76kr købt over e-bay.. 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post 1500kr - rustfrit stål 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vi har ikke købt endnu, men har sat et loft, der hedder 5000 kr. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Min kostede 4700 - (normalpris omkring 7000, men de havde glemt at opdatere guldprisen, og fik den til den pris der stod på ringen), min mands kostede lidt over 2000. Min er 14karat med 5 diamanter - hans er 8 karat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vores kostede nok i omegnen af 80.000 tilsammen - H2B's kostede omkring de 5.000 og resten gik så til min fine ring Men så bruger vi dem også både som forlovelses- og vielsesringe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 (edited) · Report post Vi har valgt at vores ringe skal være i tungsten, da min H2B arbejder med dyr, busk, rifler, biler osv. hver dag, så den skal ikke blive så let ridset dem vi gerne vil have ligger til blot 1.500. Jeg skal så også have min forlovelses ring på sammen med vielsesringen og den ved jeg ikke hvad har kostet. Hvis i kigger på nettet så prøv at gå ind på www.bound4life.dk hvis i ikke allerede har været det havde lige glemt at sige, det er dem her vi har tænkt os at købe vi skal bare lige finde ud af hans ringstørrelse http://www.bound4life.dk/forlovelsesringe-vielsesringe-tj0017tu-p-761.html Edited June 8, 2012 by namibianbride 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vores ringe har kostet 6666 kr het nøjagtig ;-) Min er en 14 karat guld med en relativ stor briliant og min h2b er også en 14 karat dog uden sten :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 (edited) · Report post Vi har givet knap 1500 kr for vores Aagård forlovelsesringe i stål... Min er med en zirkonia... Egentligt havde vi oprindeligt budgetteret med nogle nye ringe til omkring 7500 kr... Men så blev vi nødt til at spare et sted, så nu har jeg samlet en masse arveguld fra min familie af... Så HVIS vi får råd, så skal vi have smeltet det om hos Ege Art, han har skrevet at det blir' 1600 kr. + stenen alt efter, hvordan vi ville have de skulle være... Elsker bare den fleksibilitet der er hos ham og ved hans design! Jeg er vilde med dem her: Der står på hans hjemmeside at sættet koster 4400 kr, det må være når man ikke har materialerne med selv... De er godt nok "kun" sølv og guld, men en ægte brilliant... Dem VIL jeg bare ha' råd til! Edited June 9, 2012 by NBN84 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Jeg syntes sku det er svært at vælge.. Det skal jo være de helt rigtige, for de skal jo ikke ind i skabet efter festen er lukket og slukket ;) Vi har budgetteret 15.000 til dem, men hvis de koster 18 dem vi vil have, så gør vi det. Min forlovelsesring kostede 7000. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Jeg syntes faktisk at Ågaard laver nogle rigtig flotte ringe, men vi har fået af vide at kvaliteten af stenen ikke er i top, så dem holder vi os fra. Den sten jeg har nu er vvs, og den stil vil jeg gerne (forsøge) at holde - tror jeg nok... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 (edited) · Report post Vi har givet 7000 kr for vores ringsæt i 14 K hvidguld. De er 6 mm brede og ovale og matte. Min har 10 små brillianter i en fin bølge hen over ringen. Ringene er designet hos Ege art. Edited June 8, 2012 by BirgitA 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vores kostede nok i omegnen af 80.000 tilsammen - H2B's kostede omkring de 5.000 og resten gik så til min fine ring Men så bruger vi dem også både som forlovelses- og vielsesringe Den ring skal vi da helt klart se!!!! 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 (edited) · Report post Vores koster omkring de 12.000 - fundet i Gøteborg på en ferie.... De skulle gerne komme i næste uge De er begge forholdsvis tykke og 18 karat, en brilliant i min.. Havde kigget på nogle i samme stil herhjemme der var meget dyrere (men det må man forvente hvis det er gode kendte navne), så havde egentlig besluttet at undvære stenen i min, indtil vi fandt nogen i samme stil i Sverige i en butik med tilbud - Schalins er svensk mærke, så måske det gør noget ved priserne iforhold til tyske og andre "importerede".. Min ring blev også 4,0 mm i stedet for 4,5 mm som den vi så i Danmark, så stenen blev også en smule mindre, det hjælper også på prisen, om kvaliteten er den samme har jeg ikke tjekket. Jeg synes at I skal ud og kigge "in real life" - så finder I ud af ca. stil, form og str. I er til, hvis I først prøver lidt.... Edited June 9, 2012 by Røde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vores kostede nok i omegnen af 80.000 tilsammen - H2B's kostede omkring de 5.000 og resten gik så til min fine ring Men så bruger vi dem også både som forlovelses- og vielsesringe Den ring skal vi da helt klart se!!!! Sad og tænkte LIGE nøjagtigt det samme! :o 80.000 HOLY CRAP! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2012 · Report post Vi har ikke købt ringe endnu, men vi ønsker at vores ringe er i sølv, så det gør dem automatisk en del billigere.. Jeg har været nede i den lokale smykkebutik og kigge , og det var faktisk de 2 billigste sæt jeg syntes var pænest.. Så vores kommer til at koste ca. 900 kroner :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2012 · Report post Vores kostede nok i omegnen af 80.000 tilsammen - H2B's kostede omkring de 5.000 og resten gik så til min fine ring Men så bruger vi dem også både som forlovelses- og vielsesringe Den ring skal vi da helt klart se!!!! Sad og tænkte LIGE nøjagtigt det samme! :o 80.000 HOLY CRAP! Ja dem vil jeg godt nok også gerne se! Det er jo næsten det dobbelte af hele vores bryllupsbudget De er garanteret super flotte!! H2bs ring kostede ca. 4000 og er i hvidguld Men kostede 2400 - er købt i udlandet - og er i guld og hvidguld med 5 diamanter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2012 (edited) · Report post Vores kostede nok i omegnen af 80.000 tilsammen - H2B's kostede omkring de 5.000 og resten gik så til min fine ring Men så bruger vi dem også både som forlovelses- og vielsesringe Den ring skal vi da helt klart se!!!! Sad og tænkte LIGE nøjagtigt det samme! :o 80.000 HOLY CRAP! Ja dem vil jeg godt nok også gerne se! Det er jo næsten det dobbelte af hele vores bryllupsbudget De er garanteret super flotte!! H2bs ring kostede ca. 4000 og er i hvidguld Men kostede 2400 - er købt i udlandet - og er i guld og hvidguld med 5 diamanter Selvfølgelig skal I da se min ring Synes selv den er PERFEKT! Helt OK at jeg skal gå med dén resten af livet Edited June 9, 2012 by Helle G. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2012 · Report post Vores kostede 20.000, men vi fik 20% messerabat i Bellacentret, så kom af med 16.000 inkl gravering 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2012 · Report post 0 kr Og de er super lette og usynlige Det er næsten så andre folk tror de slet ikke er der. Men H2B og jeg kan se dem ligeså tydeligt :heart: 4 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites