August2012

Magasin-invitation til inspiration :-)

30 indlæg i dette emne

Hejsa,

Vi skal giftes d. 18. august på Bornholm, da min kommende mand kommer fra øen. Det er lidt af en rejse for mange af gæsterne, så vi har kombineret invitationen med noget praktisk tekst og sat det hele op som et bryllupsmagasin.

Jeg tænkte at der måske var andre der kunne blive inspireret af denne form for invitation - så her er den. Feedback er naturligvis velkommen :-)

/Ninus

ps. Tag jer ikke af at billederne er "grumsede" - det skyldes at jeg max kan uploade 1mb her i forummet - i tryk ser det hele knivskarpt ud.

NinusNyholm.pdf

8

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare en SUPER FLOT, SJOV, GENNEMFØRT, FLOT, KREATIV og ikke mindst OPLYSENDE invitation :)

Den fortjener virkelig et skulderklap :)

Jeg er sikker på at der ligger mange timers arbejde bagved! :) Men jeg syntes det er utrolig fedt at i virkelig "tager jer af" gæsterne på den måde, så ingen føler sig forvirrede over hvordan de skal gribe det an! :)

SÅ lige for at sige det igen! HVOR er det en super flot indbydelse! Anderledes... MEN gennemført fra start til slut ;)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw - tak for alle de rosende kommentarer. Det er overvældende. Vi har selv været meget i tvivl om det var for "anderledes" eller utraditionelt, så det er meget dejligt at få al jeres feedback.

Og ja, der har været brugt en del tid på at lave magasinet - men det der tager længst tid er at finde de rette billeder i den rette kvalitet så de vil gøre sig godt til at komme igennem et trykkeri.

For de af jer der evt. overvejer noget lignende, så kan jeg lige tilføje lidt om processen/omkostningerne forbundet med at lave den slags:

1. Sæt tid af til at lave en god disposition for hvad i vil have med i magasinet og skriv nogle tekster

2. Find eller få taget nogle gode billeder af jer selv og/eller de omgivelser/det tema der hører til jeres bryllup

3. Få hjælp til at sætte det op og gjort klar til tryk (i er velkommen til at tage fat i mig hvis i vil have hjælp til dette)

4. Få magasinet trykt - eksempelvis hos discountprint.dk - der kostede vores invitation (60 stk) 1.850 kr. + moms at få trykt i top kvalitet.

5. Husk at lave et følgebrev (vi har lavet et brev ala: "Kære Navn. Tillykke med dit abonnement på Bryllupsmagasinet fra Ninus & Nyholm... osv."

6. Regn med porto på ca. 20 kr. pr. invitation der skal sendes ud.

Det er hvad der skal til :-)

Endnu engang tak for alle jeres kommentarer - det er virkelig overvældende... Tak :-)

kh

Ninus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa,

Vi skal giftes d. 18. august på Bornholm, da min kommende mand kommer fra øen. Det er lidt af en rejse for mange af gæsterne, så vi har kombineret invitationen med noget praktisk tekst og sat det hele op som et bryllupsmagasin.

Jeg tænkte at der måske var andre der kunne blive inspireret af denne form for invitation - så her er den. Feedback er naturligvis velkommen :-)

/Ninus

ps. Tag jer ikke af at billederne er "grumsede" - det skyldes at jeg max kan uploade 1mb her i forummet - i tryk ser det hele knivskarpt ud.

Køft det er en fed ide

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer