namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

735 indlæg i dette emne

Tillykke med det forestående bryllup. Det lyder jo fantastisk det hele :) så er jeg ikke den eneste herinde der varmer op til at blive afrikaner :wink:

(Jeg er dog frygteligt misundelig på dig, da jeg har været sammen med min afrikanske kæreste i snart 5 år, men aldrig har været i Afrika)

Jeg glæder mig rigtig meget til at læse mere om jeres planer og forhåbentlig se en masse billeder en gang :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder simpelthen for romantisk :) og så skal du giftes med en storvildt jæger, lidt sexet :wink:

Synes din kjole er gudesmuk, og er helt vildt spændt på at følge sådan en eksotisk bryllupsplanlægning! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Tillykke med jeres forestående bryllup. Hvor lyder det bare super eksotisk og hold da op en lokation med geparder i baggrunden. Glæder mig til at følge dig og til at høre meget mere om jeres store dag.

0

Del dette indlæg

Tillykke med det forestående bryllup. Det lyder jo fantastisk det hele :) så er jeg ikke den eneste herinde der varmer op til at blive afrikaner :wink:

(Jeg er dog frygteligt misundelig på dig, da jeg har været sammen med min afrikanske kæreste i snart 5 år, men aldrig har været i Afrika)

Jeg glæder mig rigtig meget til at læse mere om jeres planer og forhåbentlig se en masse billeder en gang :)

Det er lidt dårlig stil! Hvor i Afrika er han fra?

og tillykke med dit kommende bryllup

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen! Arj, sikke en oplevelse at skulle giftes i Afrika- wauw!

Hvor er du smuk i kjolen :)

Og sikke nogle fine STD-mails!

Øyh... Jeg vil osse giftes med geparder i Afrika! Eller altså... vil jo helst giftes med min mand, ikke med geparder. Men hold da op, hvor lyder det helt fantastisk!

:biggrin::lol:

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

wauw, et sødt frieri:-) Synes din kjole er SUPER smuk :loveshower:

Jeg vil rigtig glæde mig til at følge din vej, til Afrika , må det jo så blive :wink:

Hvor er du modig, sådan at turde forlade det gode trygge her i DK(og BK) :wink:

Ja det bliver lidt underligt at forlade DK, men BK tager jeg helt sikkert med mig :biggrin::wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puhaa, sidder og kigger brudesko på nettet og hvor er der bare mange fine!!! :rolleyes:

Nu kan jeg jo slet ikke bestemme mig for hvad jeg vil have?? Tror jeg har fundet mindst 10 par jeg gerne vil have på og det er altså efter udlukkelses metoden omkring pris og om det nu passer til kjolen :a1221::blink:

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Han er fra Cameroon. Han har ikke selv været der i 8-9 år og vi har været studerende i alle de snart 5 år vi har kendt hinanden, så der har ikke lige været råd.

Jeg hører selvfølgelig mange historier om Afrika og det er nu også ret sjovt at vide at man har en farm og en masse land i Afrika som ligger og venter på én. Når det er slut med universitet og alting her, håber vi på at begynde at bygge dernede og bo lidt både i DK og i Cameroon.

Det er fantastisk at I skal giftes i Afrika og derfor glæder jeg mig også rigtig meget til at se billederne fra jeres bryllup. Vi har jo altså desværre ingen geparder eller noget, men vi har da afrikansk musik og jeg går stærkt ud fra at kæresten (manden til den tid) og hans familie skal danse lidt for os og måske lære os lidt :)

0

Del dette indlæg

Han er fra Cameroon. Han har ikke selv været der i 8-9 år og vi har været studerende i alle de snart 5 år vi har kendt hinanden, så der har ikke lige været råd.

Jeg hører selvfølgelig mange historier om Afrika og det er nu også ret sjovt at vide at man har en farm og en masse land i Afrika som ligger og venter på én. Når det er slut med universitet og alting her, håber vi på at begynde at bygge dernede og bo lidt både i DK og i Cameroon.

Det er fantastisk at I skal giftes i Afrika og derfor glæder jeg mig også rigtig meget til at se billederne fra jeres bryllup. Vi har jo altså desværre ingen geparder eller noget, men vi har da afrikansk musik og jeg går stærkt ud fra at kæresten (manden til den tid) og hans familie skal danse lidt for os og måske lære os lidt :)

Det lyder rigtig spændende, han må tage dig med derned engang. Afrika er helt fantastisk! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er din kjole da bare smuk... Jeg er jo sådan en total kylling, så jeg skulle dælme også kun til afrika , hvis jeg havde en jæger ved min side, så godt du har skudt papegøjen -HAHA- Ej okay, den var total plat i know.. Men alligevel sidder jeg her og klukker af grin for mig selv :lol:

0

Del dette indlæg

Hvor er din kjole da bare smuk... Jeg er jo sådan en total kylling, så jeg skulle dælme også kun til afrika , hvis jeg havde en jæger ved min side, så godt du har skudt papegøjen -HAHA- Ej okay, den var total plat i know.. Men alligevel sidder jeg her og klukker af grin for mig selv :lol:

Haha, Rikke, hvor er du sød, jeg kan lige forestille mig dig siddende dér og klukke - nu kan jeg heller ikke lade være med at grine :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvem rejste du til Namibia med?

Første gang rejste jeg med mine forældre og senere med min far, nu har jeg lige været dernede i praktik for at kombinere at være tæt på H2B og så blive færdig med min skole :)

Da jeg mødte H2B var jeg dernede med familien.

0

Del dette indlæg

Hahaha, plat humor er sjovt nok den man griner mest af :lol:

Afrika er slet ikke så farligt, men er nu også glad for at have jæger ved min side :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu med min brudesko.

Var i Deichman waves i dag og fandt mig endelig et par sko der passede! Har meget brede føder og haft problemmer og frustrationer over ikke at kunne få nogle brudesko jeg både kunne lide og passe flere uger nu, da min kjole jo ikke kan blive tilrettet uden sko.

Her er det så :)

post-57208-0-20416600-1340146338.png

1

Del dette indlæg

I dag skal jeg til boudoir fotograf og have lavet billeder til min skønne mand, som han skal have i morgengave. :)

Jeg har tid hos Poze i Slagelse og har tænkt mig det skal være nogle pæne billeder som man kan være bekendt at have hængende i ens hjem.

OPDATERING!

Syntes boudoir gik rigtig godt, har fået nogle fine billeder hjem og er rigtig glad for dem alle sammen! Det endte slet ikke med det tøj jeg først havde planlagt, endte med tre forskellige slags undertøj et sæt rødt, sort og så det råhvide jeg skal have på, på bryllupsnatten :fløjt:

Alle billederne er i sort/hvid, har fået lavet et stort et i 40x60 cm, 2 mindre i 21x15 cm og en bog med 8 billeder i 13x18 cm :)

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg

Nej det er en fejl at jeg ikke har været herinde før.. hehe stort tillykke med det forestående bryllup og hvor spændene at I skal flytte ud i naturen.. Synes også dit outfit med sælskind lyder fedt - suk jeg vil også have en sælskindsvest.. (fra GL) og super fin kjole..

Glæder mig til at følge lidt med i dit eksotiske bryllup..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det er en fejl at jeg ikke har været herinde før.. hehe stort tillykke med det forestående bryllup og hvor spændene at I skal flytte ud i naturen.. Synes også dit outfit med sælskind lyder fedt - suk jeg vil også have en sælskindsvest.. (fra GL) og super fin kjole..

Glæder mig til at følge lidt med i dit eksotiske bryllup..

Min sælskind er Afrikansk sæl, den er mere grønlig og hårene er længere :p men det endte med jeg slet ikke havde den på, men det er blevet nogle super gode billeder alligevel :)

og mange tak!

0

Del dette indlæg

Puha, grundet ferie og det gode vejr vi har haft, har jeg ikke fået skrevet så meget. Det betyder også der er sket en masse.

Er i fuld gang med vores invitationer, billede kommer snart. Derudover har jeg fundet hårpynt, blomsterpigekjoler, har modtaget ægteskabserklæring, fået kagetopperen på plads og vi har fået vores smukke ringe! :loveshower::loveboard:

Jeg laver lige nogle undergrupper så jeg kan ligge fra første oplæg :wink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer