namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Lækkert hår. Glæder mig til at se billeder af prøveopsætningen :)

Hold da op, hvor har du fået styr på mange fine ting!

Jeg er VILD med gæstebogen! Synes den er helt fantastisk og meget personlig :thumbsupsmileyanim:

Fugleburet er SÅ fin en ide til kort/pengegaver. Meget federe end at kortene bare ville komme til at ligge løst på bordet...

0

Annonce ♥

Hvor ville jeg ønske jeg var ligeså godt til det der DIY som dig - du er vildt kreativ! Utrolig. Rigtig god ide med fugleburet! Sikker på intet vil falde ud...? Måske noget cellofan eller noget nederst, så der er en lille kant på? Forestiller mig bare et vindkast og en stor check der forsvinder ud på marken!

0

Hvor ville jeg ønske jeg var ligeså godt til det der DIY som dig - du er vildt kreativ! Utrolig. Rigtig god ide med fugleburet! Sikker på intet vil falde ud...? Måske noget cellofan eller noget nederst, så der er en lille kant på? Forestiller mig bare et vindkast og en stor check der forsvinder ud på marken!

Haha, ud på marken, lyder virkelig primitivt nu :tunge:

Gavebordet står indenfor og buret bliver lige tømt ned i en taske inden vi går, men jo har ikke helt bestemt mig for om jeg måske skal sætte noget på så de ikke kan flyve ud på marken :rolleyes:

Nessie, du kan sagtens rode dig ud i noget DIY, det er jeg sikker på. Øvelse gør mester :wink:

0

Forestil dig de der strå-rulle-dimser i de gamle westernfilm - og så med en bunke checks indeni! :lol: Men ok, hvis den skal stå indenfor er det jo ikke noget problem.

Jeg skal i gang lige om lidt! Tænk, jeg er mere usikker ved tanken om at skære lige i papir end at skære huller i min brudekjole :blink:

0

Annonce ♥

Forestil dig de der strå-rulle-dimser i de gamle westernfilm - og så med en bunke checks indeni! :lol: Men ok, hvis den skal stå indenfor er det jo ikke noget problem.

Jeg skal i gang lige om lidt! Tænk, jeg er mere usikker ved tanken om at skære lige i papir end at skære huller i min brudekjole :blink:

HAHAHA! Det kan jeg slet ikke tro du siger det der! jeg ville have det omvendt, her diskuterer vi hvem der skal stryge min kjole d. 16. for vi er alle sammen bange for at komme til at brænde den eller ødelægge noget ved den. :unsure:

Med metallineal, skæremåtte og en god hobbykniv, så skal du nok klare papiret! :)

0

Strygningen er jeg skam også bange for! Tror mit hoved prioriterer lidt forkert :blink: Det skal nok gå det hele, med tålmodighed og snilde.

Kan ikke tro det kun er to uger til namibian... det er så vildt! Når nu I også skal holde noget i DK, gør det nogen forskel i forhold til følelsen for brylluppet?

0

Strygningen er jeg skam også bange for! Tror mit hoved prioriterer lidt forkert :blink: Det skal nok gå det hele, med tålmodighed og snilde.

Kan ikke tro det kun er to uger til namibian... det er så vildt! Når nu I også skal holde noget i DK, gør det nogen forskel i forhold til følelsen for brylluppet?

Nej det er helt vildt! Der er kun en uge til familien kommer :blink:

Syntes ikke det pt gør nogen forskel med følelsen for brylluppet, men kan godt være at jeg bare ikke er noget dertil endnu, hehe. Det eneste forskel er at jeg ikke rigtig føler grund til at forlade BK :rolleyes:

0

Annonce ♥

Det eneste forskel er at jeg ikke rigtig føler grund til at forlade BK :rolleyes:

Og det er vi andre lykkelige for! :thumbsupsmileyanim:

Fik du sendt de bukseseler så de kan komme med familien ned?

Min mor var i københavn i sidste uge, hvor hun købte et par, så det skulle der være helt styr på :thumbsupsmileyanim:

Haha, det er jeg da glad for at høre i er lykkelige for! :lol:

0

INDGANG / UDGANG VED VIELSE.

Nå nu havde vi jo så lige søgt rundt på hvilke sange der normalt bliver spillet ved indgang og udgang under vielsen og fik god hjælp af GoldRumble, der lige kendte de traditionelle.

Men, så fandt jeg melodierne på youtube og H2B og jeg blev enige om efter omkring 10 sekunder at det passede bare overhovedet ikke til vores bryllup! Jeg kan sagtens forestille mig det til et kirkebryllup med orgel og det hele, men vi syntes bare ikke at det var passende til vores udendørs bryllup, med musik i højtalere, på en flodbred i Afrika.

Vi var lige sådan nå hvad gør vi så??? Der skal jo være noget!

Og så var det at jeg kom i tanke om Enya! Hun har jo lavet en helt fantastisk sang/melodi der hedder "Storms in Africa", så nu blev det lige besluttet, da jeg spillede stykket var vi bare enige om at det var simpelthen det, der bare passede bedst til hele vores bryllup!! :cheerleader3:

Vi starter sangen ved indgang ved 2 min. mærket har været inde i garageband og cutte de første 2 min af sangen, så vores DJ bare kan klikke play og så spiller vi sangen fra start når vi går ud :rolleyes:

Edited by namibianbride
0

Annonce ♥

PROGRAM

Egentlig har disse været færdig skåret siden torsdag, men vi stadig gerne lige flashe :happy:

(skal lige siges at svigermor jo var totalt ond, har læst igennem 100 gange for ikke at have stavefejl, så hun læser dem igennem efter de er blevet printet og skåret og udbryder højt: "how is it these people have spelled van Zyl????" og efter jeg helt hvid i hovedet og med åben mund har stået og kigget på hende, udbryder hun bare i grin) :pokey:

post-57208-0-13277100-1352128895.jpg

Edited by namibianbride
0