namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Annonce ♥

Ja det er der lidt. Der er sort som kul udenfor, du er 15 km fra byen og er omringet af bush, heldigvis hjælper det lidt at vores ansatte kun er 200 meter væk. Syntes egentlig det mest skræmmende er at huset er så stort og helt tomt. :)

Tak hvor er du sød! Skal have dråbeformede perleøringe på med en diamant, lånt fra mor. Har ikke helt bestemt mig for halskæde endnu men bliver noget helt enkelt og simpelt ligesom den på billedet pg så har jeg mit headpiece med fjer, blonde og bling :D

0

Hold da op... det kan jeg sgu godt forstå er lidt ubehageligt så. Jeg synes jeg er meget alene når jeg er alene i vores lejlighed, midt på Amagerbro -s-

Har du et billede af din hårdims? Kan godt være min hukommelse der svigter mig, men kan ikke umiddelbart huske den!

0

Annonce ♥

Åh, hvor er du bare smuk i din kjole!! :heart:

Tror det bliver SÅ godt med smykkerne og hårsmykket til - kan slet ikke forestille mig en bedre kjole og accesories til jeres "tema". Glæder mig til at se billeder :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hehe ja. Er i klar?

Æh øh tjah, næsten tror jeg da! :lol:

Skal lige have købt make-up i weekenden (blev simpelthen for nærrig da jeg fandt ud af det koster minimum 1.000 kr. for at få lagt make-up) :shopping:

Og så kommer min mor og familien på søndag, hun tager hjerteris med, så der skal lige pakkes nogle risposer i løbet af næste uge, har klippet tyl og bånd, så det skulle være ingen sag. Og sidst men ikke mindst, har jeg lige en løsning jeg skal have fundet til vores fotovæg, er simpelthen blevet udsat for Afrika, var i stofbutikken for 4 uger siden og bad dem måle stoffet, de sagde det var 150, men nu da jeg skulle sætte det på fotovægen var det kun 140, DOH! Så har lige to cm i midten der ikke er dækket, så det skal jeg lige have løst :blink:

Ellers tror jeg vi er klar, har også arbejdet hårdt for at blive klar til i morgen, så jeg har tid i næste uge til at være sammen med familien :happy:

0

Annonce ♥

Det lyder da overskueligt :)

Og hullet i midten kan klares med et bånd i en komplimenterende farve :)

Ja har overvejet et bånd, selve væggen er lyselilla med guldmønster og guldrammer, så tror måske et guldbånd. :happy:

Ellers må jeg jo stille en giraf i midten der kan dække samlingen :tunge:

0

Annonce ♥

Haha ja ville være fedt med giraf, men ved ikke lige hvor jeg får fat i den og hvordan får man den til at stå stille så den dækker på alle billederne? :D

Tror det ville blive den mest blærede fotovæg ever hvis der var en giraf der!

Nårh Hehe, ja den overskrift er jeg ikke lige så god til at huske og ændre i, nu er der kun 8 dage, faktisk kun 7 til vi på papirerne er gift!

Det var fordi Pernille på forrige side også havde skrevet kun 9 dage :)

0