namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Puha, namibian, det går så stærkt i din tråd - måske ikke så mærkeligt datoen taget i betragtning :D du bliver simpelthen sådan en smuk brud, og alle detaljerne ser meget gennemført ud. Hehe, sidder i toget hvor en pige ved siden af hører "sexy lady" i sine høretelefoner meget højt - apropos;)

Er nerverne ved at melde sig eller tager du det hele i stiv arm? Hvornår ankommer din mor m.fl.?

Edited by SoExited
0

Annonce ♥

:lol: Jeg tænkte faktisk et billede af en giraf, men en levende en ville da være mega blæret! Måske hvis du smider nogen billeder op af fotovæggen in progress, så kan vi visualisere det bedre og måske give dig nogen ideer?
0

Annonce ♥

Haha, skal altså lige siges min fotovæg er 2 meter høj, så det skal være et stort billede :lol:

GoldRumble, kan du ikke sende den giraf herned så den kan blive del af min væg? syntes da den er rigtig fin :rolleyes:

Kan desværre ikke lægge billede ud af fotovægen da den står på farmen og jeg er taget til Windhoek for at hente mine forældre, der lander søndag formiddag :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Prøve opsætning.

Så fik jeg lavet min prøveopsætning af håret til næste lørdag!

Faktisk er jeg gift om en uge da vi jo bliver nødt til at blive viet dagen før! Det er ret vildt at tænke på :blink:

Nå men her er håret så :lol:

- internettet er irriterende langsomt her til aften tror jeg har brugt omkring 15 minutter på at lave dette opslag, så jeg poster til jer og håber på bedre forbindelse i morgen :pokey:

post-57208-0-25459400-1352492992.jpg

post-57208-0-95373900-1352493404.jpg

post-57208-0-22658400-1352493680.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøve opsætning.

Så fik jeg lavet min prøveopsætning af håret til næste lørdag!

Faktisk er jeg gift om en uge da vi jo bliver nødt til at blive viet dagen før! Det er ret vildt at tænke på :blink:

Nå men her er håret så :lol:

- internettet er irriterende langsomt her til aften tror jeg har brugt omkring 15 minutter på at lave dette opslag, så jeg poster til jer og håber på bedre forbindelse i morgen :pokey:

Det bliver meget meget smukt sammen med din kjole :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ja det syntes jeg godt man kan kalde en milepæl! Og nok en af de korteste udover dagen før :D Bare rolig tiden skal nok gå stærkt! Jeg syntes kun lige vi er blevetforlovet forstå slet ikke hvor tiden er blevet af :)

Jeg synes allerede tiden er gået stærkt, så er sikker på du har ret... :thumbsupsmileyanim:

0