namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Nadja, jeg vil gerne lægge dem ud til dig, men hvad er det du vil have? Servietringene uden monogrammet i midten? :)

Det er lavet i illustrator, så kan godt lægge original filen ud hvor du kan ændre farve i, men så er du nødt til at hente i hvert fald den 30 dages trial, hvis du ikke allerede har progammet? :D

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha, ja nu er det ved at være tid. Har været på ferie med familien her de sidste par dage så har slet ikke haft tid til at være på BK, har et par opdateringer, men dem må i altså lige vente med :lol:

- mere noget rispose halløj, det sidste skilt, aktivitetsbog osv.

Men syntes det kræver lidt mere og også billeder.

Nerverne lige nu har det fint, er overhovedet ikke nervøs, men det når da måske nok at komme, der er jo stadig lige endnu en dag tilbage! I morgen skal vi på rådhuset kl 10.00 og derefter har vi lige nogle småting der skal klares inden vi skal på feststedet og gøre klar :happy:

Der kommer jo nok desværre lige til at gå et par dage inden billeder og beretning, så der må i vente spændt :rolleyes:

0

2 dage!!! uhhhh :fløjt:

Allerede nu vil jeg gerne ønske stor tillykke med ægteskabet ()()

- jeg får givetvis ikke tid til at være på BK i morgen og lørdag (meeen lad os nu se..), så vil gerne sige det på forhånd :)

PS jeg ved altså ikke om det "bringer uheld" at skrive det før tid?

0

Annonce ♥

Tillykke med lige om lidt (har ikke lige styr på tidsforskellen!?) :cheerleader3::denmarkflag: :denmarkflag: :denmarkflag:

Håber alt går fredeligt på rådhuset, og de sidste forberedelser ligeså :)

Det kan godt være du ikke har nerver på - men jeg har også nok sommmerfugle i maven på dine vegne for os begge to :hug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥