namibianbride

Bryllup II - Havefest i Danmark - invitationer

738 posts in this topic

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde hilsner både fredag og lørdag! Det varmer :happy:

Til soExited, så er der aldrig mere end 1 timesforskel men om den er lige på eller om vi er en time foran/bagud afhænger af sommer/vintertid, lige nu er vi en time foran DK :lol:

0

Vi er nu hjemme igen, vi var tilbage fra bryllupsrejse meget sent torsdag aften og så har vi brugt weekenden i Windhoek hvor vi har sagt farvel til familie og fået shoppet nye møbler til lejligheden!

Men bryllupsrejse kan i læse mere om i beretningen jeg laver NU! :lol:

0

Annonce ♥

Det må vist være tid til en update og tid til at komme lidt tilbage til BK!

Grundet (som nessie kalder det) TIA, er jeg ikke engang færdig endnu med min beretning om vores bryllup, men er nødt til at starte lidt planlægning omkring vores havefest i Danmark og har virkelig brug for jeres hjælp :lol:

Første del er følgende! INVITATION????

Kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal skrive i dem? Syntes alt lyder så dumt :blink:

Dette er det tætteste jeg er kommet på noget, men kom meget gerne med gode ideer :wink:

Den 17. November 2012 gav vi hinanden vores JA

i Namibia.

Dette ønsker vi gerne fejre med vores danske

familie og venner

Derfor er du/i inviteret til bryllupsfest i haven på:

(adresse)

d. 6. juli 2013 kl 14.00

0

Annonce ♥

Og så har jeg lige en anden ting!

Skal vi tage bryllupstøjet på igen?? Kan simpelthen ikke bestemme mig, tænker lidt at det er en havefest, så vi måske bliver lidt for fine? Samtidig tænker jeg også lidt at der måske er dele af familien som gerne ville se os i tøjet :blink::a1221:

0

Neeeiih, det er på vores bryllupsdag... :7himmel: Så bliver det jo perfekt vejr til havefest... :wink:

Eftersom din kjole ikke er en kæmpe tyl-ting, så synes jeg faktisk godt I kan tage tøjet på igen... Netop også for at give en lille bryllupsfølelse til jer selv og gæsterne...

0

Jeg synes også sagtens I kan have tøjet på igen - både dit tøj og din mands var super flot på jeres bryllupsdag, men kan også gå for mere afslappet brudetøj. Du kan jo lade være med at sætte håret op og gå mere "au naturel" :wink:

0

Tror det er blevet bestemt! Snakkede lige med min mor og hun gjorde meget klart at mine tanter havde nævnt at de glædede os til at se os til næste sommer i brudetøj. Og så sagde hun at vi jo så altid kunne klæde om senere på dagen :lol:

Men er da glad for at i så er enige. So exited, tænker måske at jeg kan lave sildebensfletning i stedet og så stadig have mit smukke pynt i?

0

Annonce ♥

Hvor fantastisk lige at opleve det en gang til. Det er da kanon. Jeg stemmer da også for tøjet igen. Det kan sagtens passe til. Også hele dage. Det ville måske se lidt overkill ud hvis det var sådan en pinvinjakke og kæmpe marengs :lol: Men det er det jo ikke. Så det kan i sagtens.

0

På med tøjet. Jeg ville også føle mig snydt hvis jeg, som familie og venner, der var inviteret til bryllup, ikke så jer i brudetøjet. Og som sagt, kan I altid skifte til noget andet senere. Jeg overvejer f.eks. at tage en dansekjole med til om aftenen, til mit bryllup.

0

Tror det er blevet bestemt! Snakkede lige med min mor og hun gjorde meget klart at mine tanter havde nævnt at de glædede os til at se os til næste sommer i brudetøj. Og så sagde hun at vi jo så altid kunne klæde om senere på dagen :lol:

Men er da glad for at i så er enige. So exited, tænker måske at jeg kan lave sildebensfletning i stedet og så stadig have mit smukke pynt i?

Det ville også være smukt :wink:

0

Annonce ♥

hmm, okay, havde egentlig lavet hele designet til vores invitationer og skal bare have det printet, men nu er jeg lidt i tvivl om farvetemaet?

Havde først lavet det hele i pastelfarver og tænkt at det skulle være farvetemaet, men nu er jeg i tvivl om vi hellere skulle lave det i nogle pang farver som lime, gul, græsgrøn, blå, pink?

Ved at de klare farver bliver højeste mode til sommer, så tænker om det bliver nemmere at få fat i dekoration i de farver?

0

Annonce ♥