FruBK

Aida & Mathias store dag i maj! - Nu med fotografens billeder

89 indlæg i dette emne

Selvom vi ikke har fået billederne fra fotografen endnu, vil jeg starte med min polterabend og nogle af forberedelserne :)

Først lige dias showet vores fotograf har sendt som sneak peak:

Redigeret af FruBK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derefter min PA som jeg slet ikke har fået fortalt om herinde. Jeg var afsted d. 28. april og Mathias var afsted samme dag.

Vores yngste søn har en hjerneskade og er meget sensitiv så min største bekymring gik hvordan han ville reagere når vi pludselig blev overrasket af venner og familie. Men hele holdet havde været enige om at de blev nødt til at gribe det lidt utraditionelt an, så min svigermor bankede på meget tidligt på dagen og så vidste vi jo godt hvad der skulle ske :wink: Det ødelagde lidt overraskelsesmomentet hvor alle kommer på én gang, men det var simpelthen så rart lige at kunne få pakket til vores børn og få sagt ordentligt farvel :heart:

Da svigermor og unger var kørt kom de allesammen i meget dyttende biler :lol:

Vi fik hver stukket en seddel med ting vi skulle finde og vi havde kun 2 min. Der var mange mærkelige ting på, især til Mathias :thumbsupsmileyanim: Fx myggebalsam, lommeletter, øl, grønne strømper, bikini, frækt undertøj og meget mere. Vi nåede at få fundet det meste, og vi var godt forvirrede over hvad vi skulle.

Derefter skulle vi alle have rundstykker og, selvfølgelig, gajol :fløjt:

DSCN0137.jpg

Vi skulle drikke en gajol for hver ting på listen vi ikke havde fundet, og ja Mathias fik mange :wink:

Redigeret af FruBK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mændene kørte ret hurtigt derefter mens vi sad og hyggesnakkede og vi lidt mere alkohol. De var meget hemmelighedsfulde da vi skulle afsted, men da vi havde kørt et kvarter kunne jeg godt se hvor vi var på vej hen, nemlig ud på en rideskole.

Det første jeg så var en meget grimt udklædt brud der skulle ride rundt alene mens hendes veninder så på og jeg tænkte bare oh fuck. Det eneste jeg havde ytret af ønske til PA'en var at det var nogle aktiviteter vi skulle være sammen om, så det ville være surt for mig hvis jeg bare skulle ride rundt alene.

Men, jeg blev glædeligt overrasket for de 2 søde piger der skulle ride sammen med os fandt en hest til os alle sammen, så fedt :biggrin:

Vi red i 2 timer tror jeg og det var simpelthen så hyggeligt. Vi fik snakket og grinet utroligt meget mens vi red rundt i skoven :loveshower:

DSCN0138.jpg

DSCN0149.jpg

DSCN0156.jpg

DSCN0178.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Derefter sad vi i et rum på rideskolen og fik nogle super lækre sandwich som de selv havde lavet. Derefter skulle vi have lidt mere alkohol og så havde de alle en gave med, jeg skulle så gætte hvem det var fra :) Det var ret sjovt og svært at gætte :)

DSCN0180.jpg

DSCN0183.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der en bus og hentede os alle og vi skulle afsted igen. Denne gang stoppede vi ved en karateklub og ja, så skulle vi dyrke karate. Jeg skulle, som den eneste, selvfølgelig have sådan en rigtig karate dragt på :lol:

Her er jeg ved at lære at binde bæltet rigtigt :wink:

DSCN0196.jpg

Det var virkelig sjovt at prøve, men også ret hårdt. Vi skulle bryde og hver gang jeg tabte (og vandt) skulle jeg selvfølgelig drikke et shot :biggrin:

DSCN0202.jpg

Her er der bunke på bruden :rolleyes:

DSCN0229.jpg

DSCN0257.jpg

Det var en sindssygt sjov aktivitet og vi var der også i ret lang tid. Der var 2 instruktører og de var virkelig gode og lærte os også en masse om selvforsvar :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da karate var slut kom bussen igen og vi kørte ud til min svigerinde og svogers hus. Der skulle jeg skynde mig i bad og så havde de booket en til at sætte hår og lægge make-up på mig - luksus :thumbsupsmileyanim:

DSCN0272.jpg

DSCN0273.jpg

Så kom mændende og så skulle vi grille :) Det var rigtig hyggeligt og sjovt, og så festede vi ellers bare resten af aftenen og natten :thumbsupsmileyanim:

Det var virkelig en god PA, de kunne simpelthen ikke have arrangeret det bedre :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ugen før den store dag

Vi havde begge 2 ferie ugen op til brylluppet og det var bare super dejligt. Vi brugte dagene på at få bagt det sidste, sat telt op og handlet det sidste. Mathias skulle også klippes og der var en del småting der skulle ordnes :)

Jeg fik også ordnet negle, men det har jeg desværre ikke nogle billeder af.

Torsdag fik vi sat borde og stole op i teltet, lagt duge på og pyntet lidt op. Receptionen skulle holdes ude ved min mor, i hendes have :)

Her er det fine telt:

DSC01389.jpg

DSC01390.jpg

Min mor og jeg der er i fuld gang med at gøre klar:

DSC01387.jpg

DSC01391.jpg

DSC01392.jpg

DSC01397.jpg

DSC01399.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen før dagen

Fredag stod vi tidligt op, afleverede børn og pakkede bilen. Vi startede med at køre ud til min mor hvor jeg, min søster, svigermor og mor gik i gang med at ordne blomster. Imens hentede Mathias hoppeborg og slush-ice maskine :)

Der var meeega mange blomster:

DSC01408.jpg

DSC01401.jpg

DSC01403.jpg

DSC01405.jpg

Nogle af de færdige blomster:

DSC01407.jpg

DSC01410.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imens min svigermor og jeg kørte til selskabslokalet for at pynte op der, satte jeg min søster og mor til lave topping til cupcakes og ordne det sidste i telte :wink:

DSC01415.jpg

Jeg har desværre ikke rigtig nogle billeder af oppyntningen af lokalet, bordene kunne nemlig slet ikke stå som jeg havde regnet med og jeg var ved at få ret meget stress på et tidspunkt :shooter:

Men her er det færdige lokale og jeg synes sgu det blev ret godt :lol:

DSC01421.jpg

DSC01419.jpg

DSC01417.jpg

DSC01418.jpg

DSC01420.jpg

DSC01422.jpg

DSC01425.jpg

DSC01430.jpg

DSC01429.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, først WOW til jeres lille video af billederne... Åhaaaa... :loveboard:

Derefter WOW til jeres PA, jeg vil OGSÅ ud og ride på min PA! :thumbsupsmileyanim:

Til sidst WOW til opdækningen, hold nu op mand, hvor er det bare flot!!! :loveshower:

Glæder mig HELT VILDT til at læse mere og se mere! MERE MERE MERE!!! :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, først WOW til jeres lille video af billederne... Åhaaaa... :loveboard:

Derefter WOW til jeres PA, jeg vil OGSÅ ud og ride på min PA! :thumbsupsmileyanim:

Til sidst WOW til opdækningen, hold nu op mand, hvor er det bare flot!!! :loveshower:

Glæder mig HELT VILDT til at læse mere og se mere! MERE MERE MERE!!! :toot:

Ihh tak :loveshower: Håber jeg kan fortsætte imorgen når vi får resten af billederne fra fotografen :)

uha her glæder jeg mig til at se med

Der skal nok komme meeeget mere :wink:

Meget smukt :heart:()():heart:

Tak :blush:

Hold da op hvor ser det bare fantastisk ud! Hvad kostede alle de blomster?

Min kære mand er butikschef og lavede en aftale med det engros firma han handler ved, så vi fik det til en virkelig fin pris. Der var sindssygt mange blomster, hvide og lyserøde pæoner, hvide og lyserøde roser, hvide og grønne chrysanthemum, brudeslør og pyntegrønt. Jeg tør slet ikke tænke på hvad det ville have kostet hvis vi skulle betale fuld pris :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aftenen før den store dag

Vi skulle ikke sove sammen natten inden, M skulle ud til sin bror (som var forlover/toastmaster) og jeg skulle sove herhjemme med vores drenge :)

Da de sidste cupcakes var færdigpyntet ude ved min mor tog vi hjem og bestilte pizza :biggrin: Drengene blev badet og puttet og så tog M ellers afsted.

Det var helt mærkeligt at være alene efter sådan en aktiv dag, men jeg tog et dejligt langt bad, fik barberet ben osv og gik ret tidligt i seng. Vores yngste søn var dog ret

mærket af hele spændingen og alt det der skete så vi faldt først sent i søvn. Jeg var bare træt!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den store dag

Vi skulle ret tidligt op på dagen da jeg skulle nå i bad og have begge drenge i tøj inden vi skulle være ved frisøren kl. 8.

Jeg havde aftalt med min mor at hun kom og hentede ungerne på parkeringspladsen ved frisøren og så tog hun dem med ud til M og de andre :)

Vores store dreng (på 3½) var helt vild og glædede sig bare SÅ meget :wink:

Inden vi tog afsted hjemmefra tog jeg et billede af banditterne i æresporten og sendte til M :heart:

foto-1.jpg

På vejen i bilen snakkede vi om hvad der skulle ske i løbet af dagen og om at vi skulle i kirke og synge. Bertram (den store) spurgte så hvad det var vi skulle synge,

og da jeg begyndte på "Op alt den ting" blev jeg bare SÅ rørt og kunne slet ikke holde tårerne tilbage. Tænk at jeg skulle giftes med manden i mit liv :heart:

Redigeret af FruBK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved frisøren

Ved frisøren mødtes jeg med min mor og søster, jeg var begyndte at være ret spændt og kunne mærke sommerfuglene :loveshower: Det var allerede virkelig varmt, selvom kl. kun var 8.

Min frisør gik i gang med det samme og det gik faktisk forbavsende hurtigt for hende at sætte håret. Jeg havde bestemt mig for en helt simpel knold og havde i sidste øjeblik besluttet mig for at droppe sløret.

Alle efterfølgende billeder er taget af vores fotograf applepark.dk

aida_matthias_alle-1.jpg

Her er min mor i gang:

aida_matthias_alle-3.jpg

aida_matthias_alle-6.jpg

Redigeret af FruBK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 10 var vi færdige, så det gik hurtigere end forventet :)

På et eller andet tidspunkt går det op for mig at vi havde glemt de pizzasnegle vi havde bagt i vores egen fryser, så efter frisøren hentede jeg 2 veninder og så gik turen ellers lige hjem forbi for at hente pizzasnegle :rolleyes:

Hjemme ved min mor var der sat den fineste æresport op ved teltet, der kom der endnu flere sommerfugle lige pludselig :boohoo:

Mine veninder og jeg fik sat de sidste blomster frem og ordnet de sidste små ting:

aida_matthias_alle-37.jpg

aida_matthias_alle-38.jpg

aida_matthias_alle-39.jpg

aida_matthias_alle-40.jpg

aida_matthias_alle-42.jpg

aida_matthias_alle-43.jpg

Redigeret af FruBK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden jeg skulle i kjolen tog fotografen disse billeder af min smukke kjole og mit tilbehør :heart:

aida_matthias_alle-45.jpg

aida_matthias_alle-52.jpg

aida_matthias_alle-61.jpg

Min smukke brudepige (niece) fik flettet håret, de var bare så fine :a1221:

aida_matthias_alle-57.jpg

Og så ankom den fine bil vi skulle køres i :thumbsupsmileyanim:

aida_matthias_alle-65.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer