FruBK

Aida & Mathias store dag i maj! - Nu med fotografens billeder

89 posts in this topic

Så var det tid til jeg skulle i kjolen, et øjeblik jeg virkelig havde glædet mig meget til :heart:

aida_matthias_alle-67.jpg

aida_matthias_alle-73.jpg

aida_matthias_alle-76.jpg

aida_matthias_alle-79.jpg

Min mor bandt kjolen og det var et stort øjeblik for os begge :loveshower:

0

Annonce ♥

Efter jeg havde fået kjolen på smuttede vores fotograf for at tage billeder af M og gæsterne der ankom. M's forlover (bror) havde arrangeret at de skulle køre i en gammel amerikanerbil til kirken, ret sejt :wink:

aida_matthias_alle-83.jpg

aida_matthias_alle-89.jpg

Vores fine kirke:

aida_matthias_alle-82.jpg

Jeg elsker de her billeder af brudebørnene, er de ikke bare for kære? :7himmel:

De 3 brudebørn og en ekstra niece:

aida_matthias_alle-91.jpg

Kun de 3 brudebørn; vores søn og de 2 ældste piger i familien:

aida_matthias_alle-109.jpg

Vores søn og hans elskede kusine:

aida_matthias_alle-105.jpg

0

Forlover er ved at få brystbuket på:

aida_matthias_alle-95.jpg

Alle gæsterne i kirken:

aida_matthias_alle-106.jpg

M og vores yngste søn i kirken, synes han ser ret anspændt ud :wink:

aida_matthias_alle-101.jpg

M og hans far + bror, her ser han ret nervøs ud :heart:

aida_matthias_alle-103.jpg

Han har fortalt mig siden at han virkelig var nervøs og spændt og følte at tiden gik SÅ langsomt :loveshower:

Edited by FruBK
0

Imens var jeg derhjemme sammen med min bror der skulle følge mig op, vores chauffør og dem der skulle hjælpe med maden. Min bror og jeg var begge lidt nervøse, men tiden gik egentlig ret hurtigt.

Hold da op, da vi sad der i bilen blev jeg bare SÅ spændt. Jeg havde virkelig mange sommerfugle i maven og var vist ret stille på bilturen :wink:

Da vi ankom til kirken stod de 3 brudebørn og ventede på mig og så fik jeg bare en kæmpe klump i halsen

aida_matthias_alle-111.jpg

aida_matthias_alle-113.jpg

aida_matthias_alle-114.jpg

Her kan man se jeg siger noget med "Ejjj hvor er I flotte" :lol:

aida_matthias_alle-116.jpg

Inde i kirken lå brudebuketten og brudepigebuketterne og ventede på os. Knaphulsblomsten til min bror var der ikke og jeg var lige ved at gå i panik, forstod det slet ikke og havde det vildt skidt med at han ikke skulle have en på. Men kirketjeneren var ret mopset og sagde at det var der jo ikke noget at gøre noget ved :unsure:

Det var jo slet heller ikke slemt, men lige i situationen synes jeg det var ærgerligt. Vi ved stadig ikke hvor den er blevet af, de har tabt den på en eller anden måde.

Men her er buketterne i hvert fald :)

aida_matthias_alle-117.jpg

aida_matthias_alle-118.jpg

Min store dreng var også lidt nervøs ved det hele

aida_matthias_alle-119.jpg

Her får jeg lige et kys:

aida_matthias_alle-120.jpg

0

Annonce ♥

Ja da!

Du er så smuk, og man kan virkelig se glæden hos dig og børnene :) Synes virkelig din søn er så sød med butterfly, knickers og converse :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til mere!

Edited by nette03
0

Annonce ♥

Hvor er det de sødeste brudebærn :cheerleader3: Kan godt forstå du fik en klump halsen da du så dem - det gjorde jeg også :biggrin:

Det er virkelig nogel smukke billeder! Og holy moly, det er en smuk borddækning I havde :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Ja da!

Du er så smuk, og man kan virkelig se glæden hos dig og børnene :) Synes virkelig din søn er så sød med butterfly, knickers og converse :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til mere!

Tusind tak! Ja, jeg synes også deres tøj blev ret fint :) De er nogle vildbasser så det ville slet ikke passe til dem med jakkesæt :wink:

Hmm, er der overhovedet nogen der følger med?

Huh, hvad mener du? :blink:

Vi følger da med :biggrin:

Virkelig dygtig fotograf I har haft, rigtig gode billeder og øjeblikke der er blevet fanget!

Tak, ja Martin fra applepark er virkelig bare super dygtig :)

Hallo, ikke alene følger jeg med, jeg forventer en fortsættelse!! kom så!!! :sm:

Ej, jeg ELSKER virkelig din beretning! :loveboard:

Mere please!!! :toot:

Jeg går i gang lige om lidt :thumbsupsmileyanim:

0

Ja, jeg følger i den grad med! Mere mere mere :)

Må jeg snuppe et billede af dit hår, det er lige det jeg har drømt om..

Du snupper bare, det blev også lige som jeg havde forestillet mig :)

Super gode billeder fra fotografen og lækker brud og brudebørn :loveshower: Hår og make up er suuuuper godt :cheerleader3: Og kan du SÅ komme i gang med resten af beretningen :sm:

Taaak :loveshower:

Hvor er det de sødeste brudebærn :cheerleader3: Kan godt forstå du fik en klump halsen da du så dem - det gjorde jeg også :biggrin:

Det er virkelig nogel smukke billeder! Og holy moly, det er en smuk borddækning I havde :thumbsupsmileyanim:

Ja, er de ikke bare for kære? :loveshower: Tak, borddækningen var også lige som jeg havde planlagt, men det tog ret lang tid at ordne med alle de blomster :wink:

Fuck en vild bordopdækning... :loveshower: elsker der utrolige romantiske look - soooo vintage :heart:

Og hvor er du smuk!!! :loveshower:

F5 F5

Ihh tak :loveshower:

0

Fortsættelse

Inden vi skulle op af kirkegulvet kunne jeg godt lige have brugt et minut til at sunde mig, men hende kirketjeneren var ret stram så vi skulle bare hurtigt stille op og så ind af døren :blink:

Inden vi gik ind nåede jeg dog lige at sige til min storebror at han skulle sørge for at jeg ikke faldt :lol:

Jeg havde været lidt spændt på om brudebørnene nu ville blive generte over at gå ind, men nej Bertram tog bare lige en pige i hver hånd og så var de klar :biggrin:

aida_matthias_alle-122.jpg

På det her billede kan man se at jeg lige kigger ned, skulle lige tage en dyb vejrtrækning inden jeg kunne kigge op igen :boohoo:

aida_matthias_alle-123.jpg

aida_matthias_alle-124.jpg

aida_matthias_alle-125.jpg

aida_matthias_alle-126.jpg

aida_matthias_alle-127.jpg

aida_matthias_alle-128.jpg

0

Annonce ♥

Selve vielsen

Vi sang:

Op alt den ting

I blev skabt som mand og kvinde

Glæderig og underfuld

Det er så yndigt

Vi kender præsten rigtig godt efterhånden, han har døbt mig, konfirmeret mig, begravet min far og døbt begge børn. Den yngste blev nøddøbt på sygehuset og da kom præsten med det samme og var der i en meget svær tid, så vi har et helt specielt forhold til ham :)

Hans tale var rigtig god og humoristisk, han startede fx ud med et citat af den professionelle tennisspiller John McEnroe der lyder sådan her "Enhver der er gift og har børn ved at tennis det er en simpel sag" :lol:

Han nævnte også at vi har været igennem nogle svære tider og at han beundrer os fordi vi har klaret det så flot og holdt sammen, det var godt nok svært at holde tårerne igen på det tidspunkt :boohoo:

Men talen handlede om kærlighed og om hvor vigtigt det er at huske at se hinanden :heart:

0

Efter selve vielsen havde vi hyret en helt fantastisk til at komme og synge for os, hun sang denne sang og det lød bare SÅ godt:

M og jeg var bare helt optaget af at kigge på hinanden imens :heart:

0

Annonce ♥

Uden for skinnede solen og det var virkelig varmt - vores gæster søgte ret hurtigt efter skyggen :wink:

aida_matthias_alle-134.jpg

aida_matthias_alle-135.jpg

aida_matthias_alle-136.jpg

aida_matthias_alle-140.jpg

Vi fik taget nogle billeder i kirken både sammen med præsten og alene :)

aida_matthias_alle-141.jpg

aida_matthias_alle-144.jpg

Her viser jeg medaljonen med billedet af min far frem :loveboard:

aida_matthias_alle-154.jpg

0

Så fik vi ris

Efter alle havde sagt tillykke skulle vi jo selvfølgelig have ris - masser af ris :wink:

Det var lidt sjovt, for da vi er på vej ned på lågen kan vi høre en der spiller på harmonika, han spillede "Vi skal gå hånd i hånd" og vi kigger bare lidt på hinanden og tænker "Hvad"?

Kan se vores gæster er lige så forvirrede og de smågriner lidt, men der er ingen der tør sige noget for vi ved jo ikke hvem der har arrangeret det.

Senere finder vi så ud af at det er et par der helt tilfældigt har sat sig ned på kirken græsplæne for at spise frokost og så har han simpelthen bestemt sig for at han da lige kan spille lidt når brudeparret kommer ud :lol: Ej hvor har vi bare grinet meget af det siden, men det var da vældig venligt af ham :thumbsupsmileyanim:

aida_matthias_alle-156.jpg

aida_matthias_alle-160.jpg

Min lille niece kunne ikke kaste så langt, så vi gik helt hen til hende så hun rigtig kunne ramme mig :loveshower:

aida_matthias_alle-161.jpg

aida_matthias_alle-162.jpg

0

Ankomst til receptionsstedet - min mors have

aida_matthias_alle-170.jpg

aida_matthias_alle-179.jpg

aida_matthias_alle-177.jpg

Jeg havde fået virkelig mange ris i håret, her prøver en veninde/papsøster at fjerne bare en smule af dem

aida_matthias_alle-174.jpg

0