Sign in to follow this  
Followers 0
Pehrson

Tak for opmærksomheden...

7 posts in this topic

Den sætning er bare ikke helt mig...

har takkekorts krise, ved hverken hvordan de skal se ud eller hvad der skal stå. Er fudstændig blank!!! Og min kære mand er ikke til meger hjælp, for han er nemlig pisse ligeglad;-) vil gerne gøre det personligt og nært. Mange af vores gæster havde gjort virkelig meget for at vi skulle have den mest perfekte dag og det havdevi ove al forventning. Så de takke kort skal bare sidde lige i skabet.

Er der ikk en af jer skønne der har en genial ide?

0

Annonce ♥

Da min fætter blev gift, skrev de på deres takkekort: "thank you for blessing our love" (Hun var engelsktalende). Det synes jeg var ret fint, da jeg netop heller ikke er til det med opmærksomheden..

Det kunne være noget med: "Tak fordi I var med til at fejre vores kærlighed" eller "tak fordi I gjorde vores kærlighedsfest helt speciel" eller "tak fordi i støtter vores kærlighed til hinanden"

Tja.. Det var lige mine tanker :)

0

Vi laver to forskellige udgaver!

En "almindelig" med tak for opmærksomheden, til dem, der blot sender hilsen eller lign!

Og til dem, der var med, bliver det noget i retningen af: Tak fordi i var med til at gøre vores dag fantastisk..

Og til begge gør sig gældende at der kommer en personlig tak for gaven!

Da vi bl.a. har ønsket os penge til oplevelser på vores bryllupsrejse, vil vi vedlægge et ekstra billede fra evt. en skøn restaurant hvor vi spiste for pengene, en udflugt el. lign (så kan de se hvad pengene er gået til)

Får vi evt. det kamera vi ønsker er det en hilsen om hvor meget gavn vi har af det osv...

På den måde syntes jeg det bliver personligt! :)

Og så kommer der self. et billede af os på dagen!

(måske det er lidt svært at forklare, men idéen er fra min venindes bryllup, hvor der var to alm. str. billeder, en på hver side af kortet! Og inden i en tak for den dejlige middag de fik på restauranten, og så et billede derfra! Det syntes jeg var dejligt at modtage, fordi jeg så vidste at de havde fået noget dejligt for pengene!)

0

Annonce ♥

Vil I sætte billed på? Min H2B er ikke vild med tanke om, at der skal sendes et billed ud af os på takketkortene. Overvejer lidt at gøre det til de nærmeste og så bare lave nogle ud til de ikke nærmeste.

På vores chokolader står der: Tak for at I delte vores specielle dag med os.

0