Pingvinen

Pingvinen og Bulebankeren 02/06-2012 Beretning **VIDEOER**

119 indlæg i dette emne

Efter 8 år og 25 dage blev Michael og jeg gift i Rønnebæk Kirke.. Og nu vil jeg give jer et indblik i hvilken dejlig dag vi havde.. Det ord som bedst beskriver den er: OVERVÆLDENDE..!!

Hilsen Fru Wied Jakobsen

En lille video fra dagen:

Redigeret af Pingvinen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag

Dramaets dag!

Vi stod tidligt op for at nå det hele.. Hele dagen virker faktisk lidt sløret for mig, fordi der skete så meget..!

Vi skulle: pynte op ved kirken, lægge gulv og pynte op i telten + alt det løse.. Mine svigerforældre kom og vi kunne godt mærke at stemningen var lidt trykket.. Svigermor kom til mig og sagde at vi havde et problem.. Hun sagde at slagteren (som skulle lave ALT maden) havde fået en blodprop og var blevet indlagt om natten.. Hun beroligede mig og sagde at de havde skaffet kød og at vi kørte ud og handlede det sidste senere.. Vi havde fået hans købekort til Dagrofa.. Og så måtte vi bare smøge ærmerne op.. Fint, tænkte jeg og var rolig, det sku nok gå..!

Så kørte svigermor og jeg til kirken for at pynte op i deres lokaler.. Imens lagde Michael og svigerfar gulv i teltet..

Svigermor og jeg fik båret alt ind, stillet borde an og begyndt at hænge vimpler op.. Da min telefon ringede.. Det var min kollega Heidi (hun er uddannet i reservedele, hvor jeg sidder, men sidder nu som indskriver på værkstedet, vores arbejdsplads er Peugeot Næstved), jeg tænkte at det var mærkeligt og at hun nok bare hjalp Kim (min kollega i reservedele).. Hun virkede lidt underlig og spurgte mig om hvordan man gjorde de forskellige ting.. Sagde så til hende at hun bare kunne spørge Kim, for han ville vide det.. Så sagde hun at Kim ikke var der.. Og da jeg spurgte hvorfor han ikke var det, fik jeg af vide at det sku jeg ikke bekymre mig om.. Men så krævede jeg en forklaring og fik af vide at Kim var blevet sendt til læge med mistanke om en blodprop, han havde haft smerter hele natten og havde ikke sovet.. Efter samtalen brød jeg bare ud i gråd.. Det var mere end hva jeg kunne klare.. Han betyder SÅ meget for mig, ku ikke bære hvis der skete ham noget..! Jeg samlede mig selv op og vi pyntede færdigt op.. Godt jeg havde svigermor til at trøste mig..

Imellemtiden har jeg fået fat i mine forældres nabo, som havde sagt at jeg bare skulle ringe hvis jeg havde brug for hjælp.. Hun ville gerne lave forretten.. Vi skulle bare handle ind..

Vi lavede så en plan: Hente blomster, aflevere blomster til hende der skulle lave buketter, handle ind og aflevere mad til nabokonen..

Først ud til blomstermanden, en som sælger blomster hver lørdag på torvet i Næstved.. Han havde bare skaffet de fineste blomster og til en fantastisk pris.. FEDT..

Så aflevere blomster til mor Tove (min gamle tupperware-mor, som skulle binde buketterne) hun blev vildt begejstret over blomsterne og glæææædede sig.. :)

Så i Dagrofa, det har jeg ALDRIG prøvet før og da slet ikke handle ind til 30 mennesker.. Et nødopkald sku der til: Ringede til min brudepige som er kokkeelev.. ´HJÆLP JOSE, hvor meget ska vi købe??´ Så hun guidede mig igennem ved hjælp af sin chef.. Og beroligede mig om at hun nok skulle klare flødekartofler og salater.. Hun er bare en stjerne..!

Så afleverede vi varer til nabokonen, det sku hun nok klare.. Hun er oss bare en stjerne..!

Da vi kom tilbage igen havde Michael skaffet en anden slagter og alting begyndte at se lyst ud..

Så kørte jeg afsted til massage, havde tid kl 16.15 og jeg havde BRUG FOR DET..!! Men på parkeringspladsen blev jeg stoppet at en kvinde jeg ikke helt genkendte.. ´Hva laver du her?? Ska du ikke være hjemme og gøre klar??´ Fandt ud af at det var Michaels kollegas kone.. Pudsigt nok havde hun forfulgt mig to gange, hun kørte efter mig da vi kørte fra blomstermanden og nu stødte jeg så ind i hende igen.. Lidt wierd at tale med en man ikke kender.. Men hun er utrolig sød og det var rart lige at få talt om det der var sket..

Kom op og fik massage og for dælen det hjalp.. Hun var oss rigtig sød at tale med.. AHH..

Da jeg gik ned til bilen ringede jeg til min kollega Kim, det var hans kone der tog telefonen.. Vi fik en rigtig god snak.. Hun var på vej ind for at hente ham.. Alle test var fine.. Hun sagde: ´Ja Kim regner jo med at tage på arbejde på mandag, du kender ham jo! Han havde det jo heller ikke godt med hvis han ikke skulle komme til brylluppet! Så vi kommer i morgen..´ Og ja! Kender ham jo.. Hehe..

Da jeg kom hjem igen gik vi krig med oppyntningen og ved 19-tiden kom min brudepige Josefine og forlover Jimmy.. Vi spiste lige og så gik vi i krig med maden.. Lidt i tolv om aftenen sendte vi Michael afsted.. Josefine og jeg gik først i seng ved 2 tiden efter at have lavet nøddekurve (Josefine) og lidt sent DIY (mig)..

FUCK EN DAG..!

Redigeret af Pingvinen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lørdag formiddag

Frisør

Vågnede kl. 8.00 og havde sovet hæsligt..! Vi kom i seng kl 2.00 og så sov jeg ved siden af min mor og hun SNORKEDE..!!!

Ku godt mærke at nerverne begyndte at melde sig, for kunne næsten ikke få mad ned.. Vi fik lige ordnet nogle småting og så kørte Josefine (brudepige/veninde) og jeg på stationen for at hente min kusine og brudepige, Signe.. Og ca. 9.45 var vi hos frisøren.. Sys faktisk alt gik så stærkt, for pludselig havde vi alle 3 flot hår og skulle se at køre tilbage..

Lørdag middag

Nerver og klargøring

Ku bare SLET ikke få noget middagsmad ned.. Josefine var gået i køkkenet med min mor, for at lave salater og klargøre velkomstdrik.. Svigermor, svigerfar, Michaels onkel og faster kom.. De skulle lige klargøre det sidste.. Pludselig kommer min svigermor ind og siger at jeg altså ikke må gå udenfor eller stå i døren, for Michael ville sidde i sin brors bil og broren skulle lige aflevere gasovne til teltet.. PUH der ku jeg sgu mærke nerverne..

Min mor kørte i kirken kl 13 for at klargøre og Signe og jeg begyndte på make-up og tøj.. Kl. 13.30 kom min far, han var tydeligvis nervøs..! Man må virkelig sige at man oplever nye sider af familie, venner og bekendte i løbet af sådan et bryllup..! :) Og så stod vi sådan set bare og ventede til tiden tillod os at køre..

Da vi kom ud i bilen, startede radioen med min yndlingssang i øjeblikket: Loreen - Euphoria så den får i lige:

Det hjalp virkelig på nerverne..! Vi kørte lidt rundt i Rønnebæk by fordi vi alligevel var kommet lidt tidligt.. Og da vi ankom til kirken begyndte jeg virkelig at fryse/ryste at nervøsitet..!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kirken

Vielse og reception

Da vi ankom til kirken, var jeg hamrende nervøs..! Vi kom jo en anelse tidligt, så vi skulle stå og vente..! Det hjalp bare ikke.. Da dørene gik op, virkede alting så surealistisk.. Mine brudepiger gik først ind og min far og jeg fulgte efter, da omkvæddet kom.. ALT inde i kirken gik så hurtigt og det var som om jeg var inde i en bobbel..! Er så spændt på at se den video min bror har lavet..

Efter vielsen, gik vi uden for kirken.. Stod bare og tog i imod kram, har aldrig krammet så mange mennesker på så kort tid..! Haha.. Alle var så glade.. Efter lidt lykønskninger fik vi ris på vej over i præstegårdens have, hvos vi sku ha taget billeder..

Og Jesper, vores fotograf, var bestemt pengene værd, han har stor underholdningsværdi og gæsterne elskede ham..!! :) Vi fik taget billeder og resten af tiden gik med reception.. Alting gled bare.. Og pludselig var tiden løbet og vi skulle på fotosession..! Da vi kom ud til bilen havde min kære kollegaer fyldt bilen med ris..! Vi har stadig ris indeni.. Haha..

post-50399-0-17954800-1340569404.jpg

post-50399-0-92469900-1340569521.jpg

post-50399-0-20900200-1340569535.jpg

post-50399-0-96773900-1340569543.jpg

post-50399-0-15257600-1340569565.jpg

post-50399-0-49747300-1340569641.jpg

post-50399-0-75842700-1340569662.jpg

Redigeret af Pingvinen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer