henryhenry

henryhenry`s bryllup

27 indlæg i dette emne

Hej tøser

Så skal I da ikke snydes for at høre om mit dejlige bryllup d. 17/7-04 :bearhug:

Natten inden var det meningen at jeg skulle være alene med min datter, men så ringede min svigerinde og spurgte om hun skulle komme og sove. Det syntes jeg bare var rigtig dejligt og vi hyggede os rigtig meget. Stor tak til hende!

Kl. 0530 lørdag morgen, vågnede min datter og så skulle der ikke soves mere. Vi stod op, spiste morgenmad og hyggede os, men tiden gik bare rigtig hurtigt og inden jeg nåede at se mig om, så skulle jeg i bad, min svigerinde tog hjem og min mor ankom.

Frisøren kom kl. 1130 og satte hår og sminkede os begge, hun var bare så sød og rigtig dygtig. Kan varmt anbefale hende.

Kl. 1330 ankom min far. Min mor kørte af sted til kirken, jeg har aldrig set min mor så nervøs, og selv var jeg egentlig rimelig fattet.

Kl. 1355 kørte min far og jeg mod kirken. Min mave var helt fyldt med sommerfugle, men jeg følte mig på anden side bare rigtig glad og var meget spændt på at skulle se min kommende i kirken.

Lige inden dørene til kirken blev åbnet havde en lille del af mig nok mest lyst til at stikke halen mellem benene og løbe min vej. Men det var en dejlig følelse at gå op ad kirke gulvet med min far ved min side, min elskede stod stolt og rørt, og ventende ved alteret og alle de glade mennesker på hver side af mig (selvom nogen af dem godt nok tudede en del) SKØNT!

Hele dagen var fyldt med vidunderlige øjeblikke, skønne minder at tænke tilbage på. Bryllupskagen der skulle skæres, de mange gode sange, min fars søde tale, min mands ekstrem fantastiske tale, brudevalsen og det at være i centrum en hel dag, alle de mange komplimenter og tanken om alle de mennesker som er med på sådan en dag, kun for mig og min mands skyld, for at fejre os. Det er helt specielt og fantastisk og jeg vil aldrig glemme denne dejlige dag.

Det var lidt om mit bryllup, håber ikke det blev for langt

En stor tak til bryllupsklar, som har været en stor del af mit liv i forbindelse med planlægningen af mit bryllup. Det har været skønt med en masse inspiration og det at man altid har kunnet få svar på eventuelle spørgsmål.

Jeg har da også lige et par billeder, hvis I har lyst til at se dem

Knus Henriette :bearhug:

post-4828-1090615103.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke tillykke tillykke !!!

Hvor er I bare et flot brudepar !!!! Og hvor lyder det som om I har haft den mest fantastiske dag !! Sidder her med gåsehud på armene !!

Det er nogle utroligt gode billeder I har fået taget!! I ser bare så glade ud !!!

Om nøjagtig ti minutter kan jeg sige, at der kun er 14 dage til vores store dag, og din beretning har lige gjort, at jeg glæder mig (om muligt) endnu mere !!

Endnu en gang tillykke

Knus fra

Redhead

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Henryhenry!!

Super stort tillykke med jeres bryllup, dejligt at høre at I havde en dejligt dag!!

Og sikke nogle rigtig gode billeder, I ser meget meget glade og lykkelige ud!! Tak for kigget......

knus p.nille

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

I skal have et rigtigt stort :bearhug: tillykke med jeres bryllup .... hvor ser I bare dejlige ud ... nogle meget flotte og livlige billeder I har fået taget der .... og din kjole er helt fantastisk ... er især vild med de knapper på ryggen ...

Og buketten ... smuk !!!

Knus

Lene :byebye:

Redigeret af L.Jensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som alle de andre også har pointeret.. Hvor er I bare smukke sammen. Det er nogen rigtig gode billeder I har fået taget. Tradtionelle og så alligevel lidt anderledes. Rigtig flot!! :mellow:

Stort tillykke med dagen. Det lyder som om det var fantastisk.. Om præcis 3 uger sidder jeg selv og er forhåbentlig i gang med at blive sminket. Efter alle de ting vi har været i gennem er der nu et lille lys der skinner for enden og jeg kan begynde at mærke at jeg faktisk glæder mig!!

Pernille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer