Luciabruden

Lingeri udfordringer/frustrationer...

18 indlæg i dette emne

Hej Zillaer,

Jeg har jo nu bestilt min kjole og den kommer hjem i starten af august, hvorefter jeg først skal prøve kjolen i butikken og derefter skal til butikkens syerske, med henblik på tilretning...

Jeg er så småt gået igang med at kigge efter lingeri, som kan blive lidt af en udfordring med de kriterier jeg har :unsure: ;

BH str. i omegnen af 85 G - 90 F (ellers er jeg nok en god str. 48)

Skal være stropløs eller halterneck (eller "multi-funktions-strop")

Må naturligvis ikke gå FOR højt op hverken foran eller bagpå.

Noget "shape" til mave(rne)

Selvsiddende strømper ruller ned på mine runde lår :(

Det perfekte ville være en lækker bodystocking hvor stropperne kunne tages eller laves til halterneck og med strømpeholder-stropper til at holde de selvsiddende oppe med, men arh.... det ser ikke lige ud til at være nemt at finde...

Jeg har været ude i noget med højtaljede shapetrusser med bodystockning-lukning, men dem jeg havde bestilt var desværre lige et nr. for små, og de findes ikke større...

Har også overvejet en "waist-nipper" men dem jeg har set er for korte i det, hvis jeg skal have en, skal den gå helt fra BH'ens underkant til hoftebenet... så kunne man have en stropløs BH og et par alm. trusser, men så er der stadig problemet med strømperne...

Hvad hulan gør man lige?

Og kan man få lov til at købe lingeri med returret som man kan tage med og prøve sammen med kjolen for at se hvordan det fungerer, er lingeributikkerne hjælpsomme hvad det angår?

Jeg vil jo nødig gå "commando" under kjolen :lol:

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg ved desværre ikke så meget om det lingeri du søger, men jeg ved at man i fx Salling hvor jeg bor (Aalborg), har fuld returret og pengene tilbage på alt, også lingeri (selvfølgelig ubrugt, men det er ok at prøve hjemme), og det samme har de i Triumphs butikker.. I Triumph er det vist godt nok kun i 8 dage, men alligevel en fin service :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er rigtig besværligt at være for stor til de almindelige størrelser. Jeg har haft STORE problemer med at finde undertøj og nu står jeg med 10 dage til bryllup STADIG uden undertøj til dagen! Jeg søgte en corsage eller lignende, da almindeligt shape wear overhovedet ikke er nok til mig. Jeg er normalt 85F-90E i bh-str, men det er overhovedet ikke nok, når det også skal rundt om alle maverne!

Jeg har prøvet et par bodystockings, men dem kan jeg for det første ikke få på, da de ikke kan åbnes i ryggen og for det andet ville det være et helvede at skulle stå og rode med alle de der knapper imellem benene hver gang man skulle på toilettet. Med mindre man har en MEGET god veninde/søster til at hjælpe med den slags, skal man måske lige tænke over det?

Der er et par søde piger der har givet mig gode råd til hvor man finder bryllupsundertøj i store str. jeg har bare ikke råd til at købe noget af det, så jeg har nu bestilt noget efter mål, fra USA. Det er jeg ret spændt på!

http://www.bryllupsklar.dk/forum/75577/hurtig-hjclp-til-stoerrelse.html/page__fromsearch__1

Det kan være nogle af disse steder gerne vil lade dig prøve det sammen med kjolen, hvis du spørger pænt og blinker lidt med øjnene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så tøzer....

Jeg har svaret på jeres problemer mht. bhen, jeg har købt og prøvet utallige af bher.

Jeg er selv en 75H og har købt Primadonna Perle og den sidder fantastisk. Tror måske også den fåes i bodystocking.

Ellers havde jeg også en bh med hjem fra triumph i hudfarvet og den findes ikke i hvid. Den sad også godt men synes den skulle være hvid.

Pris mæssigt lå de på næsten samme leje.

Så kan man jo finde hofteholder til fra et andet firma for de laver ikke til Perle.

Jeg har købt en fra change og så har jeg købt trusserne der matche hofteholderen. Perlen er helt hvid og uden

nogen blonder osv. på. Så har vurderet at det godt kan gå sammen.

Knus Tina.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rigtig besværligt at være for stor til de almindelige størrelser. Jeg har haft STORE problemer med at finde undertøj og nu står jeg med 10 dage til bryllup STADIG uden undertøj til dagen! Jeg søgte en corsage eller lignende, da almindeligt shape wear overhovedet ikke er nok til mig. Jeg er normalt 85F-90E i bh-str, men det er overhovedet ikke nok, når det også skal rundt om alle maverne!

Jeg har prøvet et par bodystockings, men dem kan jeg for det første ikke få på, da de ikke kan åbnes i ryggen og for det andet ville det være et helvede at skulle stå og rode med alle de der knapper imellem benene hver gang man skulle på toilettet. Med mindre man har en MEGET god veninde/søster til at hjælpe med den slags, skal man måske lige tænke over det?

Der er et par søde piger der har givet mig gode råd til hvor man finder bryllupsundertøj i store str. jeg har bare ikke råd til at købe noget af det, så jeg har nu bestilt noget efter mål, fra USA. Det er jeg ret spændt på!

http://www.bryllupsk...__fromsearch__1

Det kan være nogle af disse steder gerne vil lade dig prøve det sammen med kjolen, hvis du spørger pænt og blinker lidt med øjnene :)

Hej

Jeg har set på nettet at der er flere netbutikker som har en corsage i hvid op i str. 3-4xl - Lingeributikken.dk har en rigtig fin en.

Knus Tina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er rigtig besværligt at være for stor til de almindelige størrelser. Jeg har haft STORE problemer med at finde undertøj og nu står jeg med 10 dage til bryllup STADIG uden undertøj til dagen! Jeg søgte en corsage eller lignende, da almindeligt shape wear overhovedet ikke er nok til mig. Jeg er normalt 85F-90E i bh-str, men det er overhovedet ikke nok, når det også skal rundt om alle maverne!

Jeg har prøvet et par bodystockings, men dem kan jeg for det første ikke få på, da de ikke kan åbnes i ryggen og for det andet ville det være et helvede at skulle stå og rode med alle de der knapper imellem benene hver gang man skulle på toilettet. Med mindre man har en MEGET god veninde/søster til at hjælpe med den slags, skal man måske lige tænke over det?

Der er et par søde piger der har givet mig gode råd til hvor man finder bryllupsundertøj i store str. jeg har bare ikke råd til at købe noget af det, så jeg har nu bestilt noget efter mål, fra USA. Det er jeg ret spændt på!

http://www.bryllupsk...__fromsearch__1

Det kan være nogle af disse steder gerne vil lade dig prøve det sammen med kjolen, hvis du spørger pænt og blinker lidt med øjnene :)

Hej

Jeg har set på nettet at der er flere netbutikker som har en corsage i hvid op i str. 3-4xl - Lingeributikken.dk har en rigtig fin en.

Knus Tina

Der er ingen bøjler i, hvilket er lidt problematisk når man har så stor en barm. Jeg HAR sådan noget, men det kan ikke lade sig gøre at få en pæn kavalergang, da det hele ligesom flyder ud til siderne, og hvis man strammer så meget ind at dette ikke sker, får man i stedet brysterne delt over på midten som når man har for lille skål i bh'en. Det er, som du kan høre, mere kompliceret end som så :biggrin:

Jeg har bestilt denne

Goddess710_b.jpg

og jeg kan i øvrigt varmt anbefale sælgeren (kan ikke lige huske profilnavnet, men kan finde det hvis nogen skulle have brug for det) som er en meget meget sød amerikansk dame ved navn Anne, som jeg har skrevet meget frem og tilbage med, mht. størrelse, forsendelse osv. Hun har virkelig været hjælpsom ud over det sædvanlige og jeg slipper med at betale ca 500kr (hvoraf halvdelen går til shipping, moms og afgifter) for denne smækre sag :) så det er nok ikke engang noget hun ligefrem bliver rig af! Jeg har sendt hende mine mål og derfra har hun fundet den rigtige str., hun virker meget kompetent og jeg tror nok at hendes Ebay-butik sælger en masse forskellige typer undertøj mv.

Redigeret af Janina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^ Ja, jeg har efterhånden også fornemmelsen af at jeg ender ud i et torsolet med aftagelige BH- og strømpeholderstropper, de er bare ret dyre - og jeg tør simpelthen ikke løbe an på at bestille på ebay :unsure: hvis det er, skal det være på en dansk side med 14 dages returret...

Fordelen er jo at man kan have nogen helt glatte neutrale behagelige hipsters gennem dagen og så en mere "inspirerende" trusse til senere :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vidt jeg kan se, findes der bare ikke det store udvalg når man kommer over en D skål. Jeg har selv en 75 F/G og alt det lækre stopper ved D - måske E. Jeg har selv haft primadonna, men syntes ikke snittet er "ungt" nok. Aubade laver så smukt lingeri, men ak de er for små :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^^ Det er rigtigt der er svært i de store skålstørrelser. Jeg er dog vant til at bruge PrimaDonna BH'er så jeg har lært at leve med at de er lidt mere "modne" i stilen, men jeg er jo osse en halvgammel kone (40+) :wink:

Har du set deres Twist-serie? den er lidt mere ung...

^ Ja, det torsolet fra Carnival som Unique forhandler er rigtig fin, og ser ud til at gå passende langt ned på maven. Jeg har allerede spottet den i en anden tråd :) Men jeg bor på Sjælland og ville jo egentlig helst finde noget jeg kunne prøve fysisk istedet for at bestille over nettet, men vi må se, jeg kan jo altid ringe og høre om de vil sende med returret, det fremgår ikke rigtig om de har "webshop"...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige snakket med Unique, og Carnival sælges kun til "brudeforretninger". Hun vidste ikke om andre i Danmark forhandler dem... men hun er villig til at sende.

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst vi planlagde bryllup stod jeg også med noget af en udfordring til undertøj, så jeg gik ind til en bandagist / sahva, som satte mig i kontakt med deres syerske som kunne klare opgaven, og samtidig sørge for at det var lidt frækt/sexet at se på..

Så måske kunne det være en løsning at prøve sådan et sted

Hej Zillaer,

Jeg har jo nu bestilt min kjole og den kommer hjem i starten af august, hvorefter jeg først skal prøve kjolen i butikken og derefter skal til butikkens syerske, med henblik på tilretning...

Jeg er så småt gået igang med at kigge efter lingeri, som kan blive lidt af en udfordring med de kriterier jeg har :unsure: ;

BH str. i omegnen af 85 G - 90 F (ellers er jeg nok en god str. 48)

Skal være stropløs eller halterneck (eller "multi-funktions-strop")

Må naturligvis ikke gå FOR højt op hverken foran eller bagpå.

Noget "shape" til mave(rne)

Selvsiddende strømper ruller ned på mine runde lår :(

Det perfekte ville være en lækker bodystocking hvor stropperne kunne tages eller laves til halterneck og med strømpeholder-stropper til at holde de selvsiddende oppe med, men arh.... det ser ikke lige ud til at være nemt at finde...

Jeg har været ude i noget med højtaljede shapetrusser med bodystockning-lukning, men dem jeg havde bestilt var desværre lige et nr. for små, og de findes ikke større...

Har også overvejet en "waist-nipper" men dem jeg har set er for korte i det, hvis jeg skal have en, skal den gå helt fra BH'ens underkant til hoftebenet... så kunne man have en stropløs BH og et par alm. trusser, men så er der stadig problemet med strømperne...

Hvad hulan gør man lige?

Og kan man få lov til at købe lingeri med returret som man kan tage med og prøve sammen med kjolen for at se hvordan det fungerer, er lingeributikkerne hjælpsomme hvad det angår?

Jeg vil jo nødig gå "commando" under kjolen :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

^ Jeg kender faktisk en del til Sahva bandagisterne fra mit arbejde :) - var det ikke vanvittig dyrt at få specialsyet noget hos en bandagist?

Snuske - jeg har lige et par butikker i København jeg lige vil afprøve først, jeg vil jo helst finde noget jeg kan prøve inden jeg køber... ellers vil jeg nok prøve at kontakte Unique :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og frustrationen blev så ikke mindre i dag :angry: Jeg har været ude og se på undertøj, og fandme ikke om jeg er røget op i en 75H!!! Jeg kan ikke få undertøj i den størrelse, der ikke er totalt mormor - og jeg har prøvet Primadonna igen = mormor.Buuuhuuuhuuuu

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var på udsalgsjagt i Magasin i Aarhus i torsdags - og de har 30-40% på Flexees og de har et stort udvalg. Jeg endte med den waistnipper, som andre har anbefalet herinde - den er faktisk ret behagelig og holder styr på mavepølserne.

Der er også 50 % på en hel del Triumph.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer