Luciabruden

Update på selvsiddende strømper str. XXL

9 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har i en anden tråd lovet at opdatere på de selvsiddende strømper jeg havde bestilt fra SoFILI, de er af mærket Cette, og er virkelig lækker kvalitet, med bred blondekant.

Jeg tog mål af mit lår og bestilte efter det og de passer perfekt til mit ben i størrelsen, MEN de ruller desværre ned bagpå :(

Jeg tror på INGEN måde at det er strømpernes "skyld" men derimod fordi mit ben er temmelig rundt og "blødt" :wink:

Jeg har alligevel valgt at få leveret et par i off-white, for løsningen bliver højst sandsynligt at jeg må have en eller anden form for strømpeholder til at hjælpe med at holde dem oppe, for jeg har virkelig ikke lyst til strømpebukser lige på den dag...

HVIS der er nogen som gerne vil have strømpebukser i plussize kan jeg iøvrigt varmt anbefale Wolford i str. XL, dem passer jeg perfekt og de sidder virkelig fint uden at glide ned eller gnave :)

Luciabruden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Må jeg spørge hvor langt de strømper går op?? Her tænker jeg især om de dækker den del af lårene som ofte gnider irriterende mod hinanden?

De har en meget bred blondekant der sidder sådan cirka midt imellem knæet og hofteleddet (når man sidder på en stol med benet i 90 graders vinkel - giver det mening?) Så nej den dækker ikke rigtig den øverste bløde del af låret der gerne vil "gnide" mod hinanden, men gnideriet er ikke et problem for mig efter at jeg har opdaget "deotricket" :biggrin: - jeg sprayer altid inderlårene med en neutral deo når jeg skal have kjole på, det virker her gang :thumbsupsmileyanim:

Jeg har iøvrigt lige købt en masse "lår-deo" på tilbud i Netto til en tier til at have på lager her i sommer perioden :wink:

Jeg bruger kun spraydeo til lårene - derfor hedder det "lår-deo" hjemme hos mig :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer