Sign in to follow this  
Followers 0
Guest mdenise

Videofotograf ? HJÆÆLP!

8 posts in this topic

Hej alle :).

Jeg har den ide at jeg virkelig godt kunne tænke mig at vi blev filmet i kirken og så alle taler og underholdning under maden. Og derefter ikke mere. Vi skal jo giftes snart. Er der nogen som kender en der kan det? og som ikke koster knaster? Ville have en af gæsterne til det, men synes det er synd..!

Det skal være på sjælland.

TAAAK :):heart::cheerleader3::loveboard:

0

Annonce ♥

kender desvære ikke nogen men der er nogle kirker der ikke vil ha at der bliver filmet :unsure:

den kirke vi skal giftes i må vi gerne men den skal være sat til at optage før der kommer for mange gæster :huh:

men mit bud vil nu være at få fat i sådan et stativ så der bare er en der skal trykke på knappen :rolleyes:

0

fotostart.dk Der kan du søge efter en..... Det er amatører som derved ikke er så dyre....

0

fotostart.dk Der kan du søge efter en..... Det er amatører som derved ikke er så dyre....

Tak det vil jeg prøve:)

0

Annonce ♥

kender desvære ikke nogen men der er nogle kirker der ikke vil ha at der bliver filmet :unsure:

den kirke vi skal giftes i må vi gerne men den skal være sat til at optage før der kommer for mange gæster :huh:

men mit bud vil nu være at få fat i sådan et stativ så der bare er en der skal trykke på knappen :rolleyes:

Godt u sagde det:) det vil jeg undersøge. Ej hvor smart, et stativ.. den har jeg ikke tænkt over.. Det var en god og billigere løsning. Taak :)

0

Jeg ved ikke hvad han koster men det er nok lidt dyrere end fotostart m.v. Kasper Vejlå fra bryllupsvideoer.dk er knalddygtig. :)

0

Jeg kan anbefale Frank Lohmann på det varmeste, det er nok nemmest at google hans navn..

0

Tak til jer :) det vil jeg lige kigge på :)

0

Annonce ♥