Sign in to follow this  
Followers 0
Mrs. West

Miniature håndvægte - bordkort

7 posts in this topic

Hei piger

Min kommende mand og jeg træner begge og derfor mener jeg jo at det er oplagt at bruge små miniature håndvægte som en del af pynten, på en elegant, sød og personlig måde :o) Men, men, men... Kan simpelthen ikke finde sådan nogle... Er der nogen af jeg der er faldet over sådan nogle? Vil nok bruge dem som en slags bordkort og sætte gæsternes navn ved/på... Evt. 2 stk (lilla og blå) som topfigur...

Håber nogen kan hjælpe mig, synes selv det er en intet mindre end fantastisk idé ;o)

0

Annonce ♥

tænker at det må være sådan en gør det selv opgave

måske noget med nogle flamingo kuler med en tansik i mellem og så male dem ie den ønskede farve hvis du forstår ?

0

Prøv at søg på EBay efter miniature dumbbells... Der er nogle små dukkehus nogle.. :) Er på mobil så ingen links... :)

0

Kender desværre ikke noget til det :)

0

Annonce ♥

hvis man vil ud i noget gør-det-selv tænker jeg man måske kunne lave det i trylledej eller fimoler.. :thumbsupsmileyanim:

0

Gud hvor er I kreative! Flamingo og trylledej??? Hihi :biggrin: det ku faktisk godt blive fint tror jeg! Har kigget på ebay og der var ikke præcis det jeg leder efter, men tilgengæld nogle rigtig fine smølfefigurer og noget med frøer der træner med håndvægt :biggrin: det kunne nok blive ret fint hvis man smækker noget tyl på den ene :wink:

Pingvinen - hihi, det er også rigtigt... Er altid fedt med nogle inputs man slet ikke selv havde tænkt over! :thumbsupsmileyanim:

0