Sarahvigdis

Erfaring med diskobil

46 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde dem til at spille til vores bryllup og kan kun sige positive ting.

God kommunikation inden, hurtigt respons tid på spørgsmål, spurgte ind til musik ønsker inden festen og spillede musik for en hver smag hele aften/ natten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-)

Vi havde DiskoBil til vores bryllup, og jeg må da indrømme, at vi ikke var tilfreds...

Uden at gå for meget i dybden og lyde som en biatch, så syntes vi, at der var mangel på situationsfornemmelse.. Efter brudevalsen, så kom "vores sang" ret hurtigt efter, min mand måtte danse uden sko og med klippede sokker, mens jeg måtte danse med et iturevet slør.. Ikke ok! I løbet af aftenen blev der ikke rigtig spillet musik som ønsket, hvilket resulterede i tomt dansegulv, selv efter henvendelse omkring uønsket musik. Ikke ok!

Hvis du vil vide mere, så send mig endelig en PM - orker ikke hvis han skal kommentere ALT hvad jeg skriver...

Jeg vil så også lige sige, for god ordens skyld, at DiskoBil har fået at vide, at vi var utilfredse...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er korrekt at du har skrevet om det til mig via PM. Du har så bare ikke ulejliget dig med at svare mig tilbage på det svar jeg har givet dig. Det er også ok. Så kan vi bare ikke tale om dialog. Egentlig har jeg mest lyst til ikke at kommentere på ovenstående men en sag har altid 2 sider. Det gælder i særdeleshed her hvor jeg kan sætte konkrete facts på i og og med at jeg selv spillede det pågældende job. Så kan du jo fortælle mig (og i særdeleshed læserne) om mine "facts" er forkerte eller ej.

  • Vi spørger altid brudeparrene når vi taler med dem inden om der er et bestemt nummer de godt vil have efter brudevalsen. Det kan være en "deres sang" eller et bestemt nummer. Det var også tilfældet her. Jeg kunne have stoppet musikken lige efter brudevalsen og ventet på at han havde fået sine sko på. Så var folk var gået op og drikke kaffe igen. I stedet gjorde jeg det som jeg normalt plejer at gøre og som virker; Lader nummeret stå og køre i de indledende strofer indtil jeg kan se at brudeparret er nogenlunde klar hvorefter jeg sætter det rigtigt igang. I kunne jo være kommet op senere og spurgt mig om jeg ville spille det igen. Så havde jeg da selvfølgelig gjort det.

  • Festen blev holdt på en søndag. Ikke at det nødvendigvis behøver at betyde noget men her skylder du måske lige at nævne at der var en forudgående uheldig hændelse under middagen som jeg ikke vil gå i detaljer med men som - ihvertfald for mig at se - lagde en vis dæmper på festen efterfølgende.

  • Ligesom flere af vores kunder gør det, havde I lavet en liste med numre som I godt ville høre inden festen. Dem spillede jeg selvfølgelig (der var vist 2-3 som jeg ikke nåede). Som altid tog jeg også imod ønsker fra gæsterne. Ja der var gæster oppe og kritisere noget at det musik der blev spillet; Numre som I specifikt selv havde ønsket på forhånd hvoraf størstedelen var numre som jeg aldrig selv kunne drømme om at spille hvis ikke de var bestilt.

  • På et tidspunkt da jeg spillede et af de numre I havde ønsket var din mand oppe og sige at det var den forkerte version. Jeg kan ikke huske om jeg havde den version han ville have men jeg husker at jeg ikke kendte nummeret. Det var der vist heller ingen af gæsterne der gjorde for de forlod dansegulvet da det kom på hvor der kun var jer tilbage.

Måske I bare ikke skulle have haft et voksendiskotek men noget andet :)


3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo ikke billigt at køre til Jylland :) Men når vi taler om Jylland er det mere individuelt med kørsel. Prisen skulle umiddelbart ligge på over 8.500 kr. fordi vi har ca. 700 km. i kørsel + broafgifter(eller færge). Men typisk vil hun lave en pris på 6.300-7.000 kr. derhjemme. Det handler om at vi har familie i Århus og nogle gange kan kombinere det. Derudover er kørslen også noget hun nogle gange går lidt på kompromis med på de mere stille dage/perioder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig i klubben af tilfredse, meget tilfredse, Diskobil kunder:

Den 11. marts i år spillede Bent til fødselsdagsbrunch på Tyrstrup kro i anledning af Kelds 50 års fødselsdag.

Vi fik alle vores forventninger indfriet:

Bent var præcis og begyndte at spille på det aftalte tidspunkt, selvom han skulle megatidligt op :respekt: ,

spillede de numre, vi gerne ville høre - gik med på min idé om, at nummeret Du er med News blev spillet, fordi det nummer blev spillet, da Keld fyldte 40 år, og skabte en vidunderlig stemning, fordi Keld og jeg skabte vores eget "rum", og jeg lod sangen sige, hvad jeg følte for Keld :heart:

10 år efter var mine følelser blevet endnu dybere, og jeg syntes det var et passende nummer at spille.

Bent introducerede det hamrende charmerende og flot, og stemningen fra 2002 blev genskabt med en tæt dans á deux, selvom vi var omgivet af familie, venner, klassekammerater og naboer :a1221::7himmel::a1221:

Bent var også helt genial, til at finde perfekt ledsagende numre og lune kommentarer til de taler, der blev holdt for Keld - og det var noget, der tog kegler :thumbsupsmileyanim:

Kort sagt: Vi GLÆDER os begge helt ustyrligt til den 24. januar 2015, hvor vi igen skal opleve Bent fyre den af til vores kobberbryllupsvelsignelsesfest (- pyha laaangt ord), fordi vi nu har fået bekræftet, med en personlig oplevelse, at det bliver helt perfekt med Diskobil og Bent Zimmermann som musikleverandør! :heart: :heart: :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er stadig længe til H2B skal igang med at udstå hans straf som han kalder det :huh: men til den tid smider jeg nok lige en mail til dig eller lign og får indhentet et konkret tilbud :)

Fint. :) Eller så kunne også prøve vores jyske kollega Flashlight-gruppen.dk. De er fra Fredericia. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er stadig længe til H2B skal igang med at udstå hans straf som han kalder det :huh: men til den tid smider jeg nok lige en mail til dig eller lign og får indhentet et konkret tilbud :)

Fint. :) Eller så kunne også prøve vores jyske kollega Flashlight-gruppen.dk. De er fra Fredericia. :)

Dem vil jeg da også lige have i baghovedet :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har aldrig læst en dårlig anmeldelse herinde af diskobil, før nu .... at høre en dårlig anmeldelse af dem kan vist næsten sammenlignes med, at een syns Miss-Lenas hårdimser er monster grimme .... sker bare aldrig :lol: haha.

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv erfaringer med Diskobil. Men jeg er ret sikker på udfra det han skriver i debatterne at han har helt styr på det med at spille til et bryllup. Jeg synes han giver mange gode og brugbare råd omkring det at holde et bryllup. Og han virker til at have helt styr på hvad der ville passe til det enkelte brudepars fest.

Hvis vi skulle have en dj ville jeg ikke tøve med at bestille Diskobil. Jeg synes jan virker professionel og en der kan berolige en stresset brud der kan gå helt i spåner i en debat :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med at man aldrig har læst en dårlig anmeldelse af diskobil (eller hvilken som helst annoncør, der huserer meget på BK) kan vel også hænge sammen med, at man ikke har lyst til at hænge folk ud offentligt, hvor de huserer meget? Jeg prøver ikke at sige, at diskbil gør sit arbejde dårligt, eller at der burde være flere dårlige anmeldelser, det vil jeg godt pointere! Jeg siger bare, at herinde er man jo partisk. Vi "kender" jo alle f.eks. Diskobil. Og jeg ved da med mig selv, at hvis jeg havde haft en dårlig oplevelse med en "kendt" annoncør herinde, så skulle der virkelig, virkelig meget til, før jeg ville skrive en dårlig anmeldelse - f.eks. så fuld at han/hun ikke kunne udføre sit arbejde, eller noget andet helt skrækkeligt. Det er i hvert fald utrolig sjældent jeg har læst en dårlig anmeldelse af nogen af de "kendte" annoncører herinde, og chancen er da, at ikke alle er 100% tilfredse.

Håber det giver mening, det jeg prøve at sige :)

2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med at man aldrig har læst en dårlig anmeldelse af diskobil (eller hvilken som helst annoncør, der huserer meget på BK) kan vel også hænge sammen med, at man ikke har lyst til at hænge folk ud offentligt, hvor de huserer meget? Jeg prøver ikke at sige, at diskbil gør sit arbejde dårligt, eller at der burde være flere dårlige anmeldelser, det vil jeg godt pointere! Jeg siger bare, at herinde er man jo partisk. Vi "kender" jo alle f.eks. Diskobil. Og jeg ved da med mig selv, at hvis jeg havde haft en dårlig oplevelse med en "kendt" annoncør herinde, så skulle der virkelig, virkelig meget til, før jeg ville skrive en dårlig anmeldelse - f.eks. så fuld at han/hun ikke kunne udføre sit arbejde, eller noget andet helt skrækkeligt. Det er i hvert fald utrolig sjældent jeg har læst en dårlig anmeldelse af nogen af de "kendte" annoncører herinde, og chancen er da, at ikke alle er 100% tilfredse.

Håber det giver mening, det jeg prøve at sige :)

Jeg sad lige og tænkte det samme Carina, men kunne ikke rigtigt få det formuleret rigtigt. :)

Jeg ville også finde det meget svært at give en dårlig anmeldelse af en som er så meget på sitet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med at man aldrig har læst en dårlig anmeldelse af diskobil (eller hvilken som helst annoncør, der huserer meget på BK) kan vel også hænge sammen med, at man ikke har lyst til at hænge folk ud offentligt, hvor de huserer meget? Jeg prøver ikke at sige, at diskbil gør sit arbejde dårligt, eller at der burde være flere dårlige anmeldelser, det vil jeg godt pointere! Jeg siger bare, at herinde er man jo partisk. Vi "kender" jo alle f.eks. Diskobil. Og jeg ved da med mig selv, at hvis jeg havde haft en dårlig oplevelse med en "kendt" annoncør herinde, så skulle der virkelig, virkelig meget til, før jeg ville skrive en dårlig anmeldelse - f.eks. så fuld at han/hun ikke kunne udføre sit arbejde, eller noget andet helt skrækkeligt. Det er i hvert fald utrolig sjældent jeg har læst en dårlig anmeldelse af nogen af de "kendte" annoncører herinde, og chancen er da, at ikke alle er 100% tilfredse.

Håber det giver mening, det jeg prøve at sige :)

Jeg sad lige og tænkte det samme Carina, men kunne ikke rigtigt få det formuleret rigtigt. :)

Jeg ville også finde det meget svært at give en dårlig anmeldelse af en som er så meget på sitet.

Hvor er det godt at høre, at min lange smørre giver mening, Kirstine! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo heller ikke erfaring med Diskobil - men synes bestemt at der er god omtale.

Dertil vil jeg sige - Diskobil - eller hvem som helst - selvfølgelig vil der da i ny og næ være utilfredse kunder. Alt andet ville da være mærkeligt.

Det er jo ikke altid det handler om hvis skyld det er .. så det er da fint at det bliver bragt op. Det er jeg også sikker på at Diskobil godt kan "tåle".

Så et par "dårlige anmeldelser" - det tror jeg aldrig man kommer uden om - sikkert heller ikke Miss Lena - jeg tror måske bare fremgangsmåden her hos hende er, at man nok bare slet ikke bestiller, hvis man ikke bryder sig om det... (for mange er det, ja - meget utænkelig, men der skal da nok være nogle med en anden smag)

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med at man aldrig har læst en dårlig anmeldelse af diskobil (eller hvilken som helst annoncør, der huserer meget på BK) kan vel også hænge sammen med, at man ikke har lyst til at hænge folk ud offentligt, hvor de huserer meget? Jeg prøver ikke at sige, at diskbil gør sit arbejde dårligt, eller at der burde være flere dårlige anmeldelser, det vil jeg godt pointere! Jeg siger bare, at herinde er man jo partisk. Vi "kender" jo alle f.eks. Diskobil. Og jeg ved da med mig selv, at hvis jeg havde haft en dårlig oplevelse med en "kendt" annoncør herinde, så skulle der virkelig, virkelig meget til, før jeg ville skrive en dårlig anmeldelse - f.eks. så fuld at han/hun ikke kunne udføre sit arbejde, eller noget andet helt skrækkeligt. Det er i hvert fald utrolig sjældent jeg har læst en dårlig anmeldelse af nogen af de "kendte" annoncører herinde, og chancen er da, at ikke alle er 100% tilfredse.

Håber det giver mening, det jeg prøve at sige :)

Forstår også hvor du gerne vil hen :wink:

Men jeg ville absolut ikke have noget imod, at komme frem med dårlige erfaringer - for det er vel også lidt det man bruger hinanden til herinde. At få sparring på alle områder :)

Jeg synes det er rigtig fint at Tidemann kommer med sine dårlige erfaringer! Jeg har ikke selv så meget at sige om Diskobil, da vi afbestilte dem før brylluppet, delvist pga andres dårlige erfaringer, og pga at vi fik et andet, for os, langt bedre tilbud.

Men det gik da heller ikke ubemærket hen, og vi fik da også en bitter kommentar fra Diskobil herinde, i fuld offentlighed :wink: Bl.a. deraf også min opfattelse af at de, på det punkt, ikke er videre professionelle.

Redigeret af roogka
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det med at man aldrig har læst en dårlig anmeldelse af diskobil (eller hvilken som helst annoncør, der huserer meget på BK) kan vel også hænge sammen med, at man ikke har lyst til at hænge folk ud offentligt, hvor de huserer meget? Jeg prøver ikke at sige, at diskbil gør sit arbejde dårligt, eller at der burde være flere dårlige anmeldelser, det vil jeg godt pointere! Jeg siger bare, at herinde er man jo partisk. Vi "kender" jo alle f.eks. Diskobil. Og jeg ved da med mig selv, at hvis jeg havde haft en dårlig oplevelse med en "kendt" annoncør herinde, så skulle der virkelig, virkelig meget til, før jeg ville skrive en dårlig anmeldelse - f.eks. så fuld at han/hun ikke kunne udføre sit arbejde, eller noget andet helt skrækkeligt. Det er i hvert fald utrolig sjældent jeg har læst en dårlig anmeldelse af nogen af de "kendte" annoncører herinde, og chancen er da, at ikke alle er 100% tilfredse.

Håber det giver mening, det jeg prøve at sige :)

Forstår også hvor du gerne vil hen :wink:

Men jeg ville absolut ikke have noget imod, at komme frem med dårlige erfaringer - for det er vel også lidt det man bruger hinanden til herinde. At få sparring på alle områder :)

Jeg synes det er rigtig fint at Tidemann kommer med sine dårlige erfaringer! Jeg har ikke selv så meget at sige om Diskobil, da vi afbestilte dem før brylluppet, delvist pga andres dårlige erfaringer, og pga at vi fik et andet, for os, langt bedre tilbud.

Men det gik da heller ikke ubemærket hen, og vi fik da også en bitter kommentar fra Diskobil herinde, i fuld offentlighed :wink: Bl.a. deraf også min opfattelse af at de, på det punkt, ikke er videre professionelle.

Selvfølgelig skal man have lov til at sige sine dårlige erfaringer også. Det synes jeg da er vigtigt. Der kan jo være tale om situationer man kan lære af på begge sider. Det samme gælder for kjole butikker og vores alles erfaringer derfra. Man behøver ikke hænge folk ud, men der bør være plads til både det positive og det negative.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig er der to sider af samme sag, men forskellen ligger i, hvordan man håndterer kritikken..

Jeg synes personligt, at Diskobils svar til Tidemann var uprofessionelt. Kommentaren: "måske I bare ikke skulle have haft et voksendiskotek, men noget andet" virker barnligt..

Jeg ville som evt kommende kunde føle mig utryg over at man behandler tidligere kunder sådan..

Sorry :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi valgte ikke at booke diskobil fordi jeg syntes at det er irriterende at han kommentere på alt hvad der bliver skrevet herinde. og hellere ville have et lidt yngre firma. Jeg har en veninde som også valgte at finde et andet firma fordi hun også havde fået nogle ret spydige kommentare. Og egentlig så syntes jeg heller ikke at en Annoncør skal kommentere når der er tale om erfaringer. Har nogen haft en dårlig erfaring med et firma er det deres opfattelse og den syntes jeg da de skal have lov at skrive uden at få et spydigt svar.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer