Fuglebek

L&S 10.05.2014 Prøveopsætning

565 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er en fantastisk grund til, at det har stået stille til her i min planlægningstråd

VIL SKAL NEMLIG VÆRE FORÆLDRE TIL MARTS

:heart:

Det er ikke fordi jeg ikke har været herinde, men der har ikke været overskud til at opdater omkring planlægning og tanker omkring bryllup.

Kvalme og træthed har fyldt en del.

Idag har vi været til scanning, som viste en fin og aktiv baby - og hvor er det stort, vi glæder os utrolig meget

:heart:

Kæmpe tillykke med Baby :denmarkflag: I har virkelig noget at glæde jer til - det er en kæmpe oplevelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en fantastisk grund til, at det har stået stille til her i min planlægningstråd

VIL SKAL NEMLIG VÆRE FORÆLDRE TIL MARTS

:heart:

Det er ikke fordi jeg ikke har været herinde, men der har ikke været overskud til at opdater omkring planlægning og tanker omkring bryllup.

Kvalme og træthed har fyldt en del.

Idag har vi været til scanning, som viste en fin og aktiv baby - og hvor er det stort, vi glæder os utrolig meget

:heart:

Kæmpe tillykke med Baby :denmarkflag: I har virkelig noget at glæde jer til - det er en kæmpe oplevelse.

Mange tak :biggrin: Vi glæder os ubeskriveligt meget :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh stort stort tillykke med Betten.. :hug:

Er rigtig glad på jeres vegne og håber snart du er over den værste kvalme og træthed :happy:

Mange tak :biggrin: Kvalmen kan jeg holde nogenlunde nede - skal bare spise hver 2 time ca.. godt jeg er så vild med frugt og grønsager :biggrin: Trætheden, den er uændret, men så må jeg jo tage en lur på sofaen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke. Det var da en dejlig nyhed. Det er den mest fantastiske oplevelse man kan give sig selv at blive forældre til en lille guldklump. Så stort tillykke og glæd dig, men husk at nye "den sidste tid" som to, det går hurtigt op i bleer, gylp og dikke dikke. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke. Det var da en dejlig nyhed. Det er den mest fantastiske oplevelse man kan give sig selv at blive forældre til en lille guldklump. Så stort tillykke og glæd dig, men husk at nye "den sidste tid" som to, det går hurtigt op i bleer, gylp og dikke dikke. :wink:

Mange tak :biggrin: Vi glæder os også meget til prinsessen eller prinsen melder sin ankomst :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bryllupsmenu: Så har vi kigget lidt på bryllupsmenuén og fundet frem til hvad vi godt tænke os.




Velkomstdrik:
Verdi + isterning

Forret:
Hønsesalat m/ ananas og flutes

Hovedret:
Grillet svinemørbrad stegt med citron og timian, dertil årstidens grøntsagssauté, gulerodssoufflé, dampet forårsløg, skindstegte babykartofler og mild peberflødesauce.

Dessert:
Bryllupskage + asti

Kaffe/the: hjemmelavet sarah bernhardt, småkager og chokolade

Natmad:
Møllehjul + 3 slags pålæg, leverpostej/bacon og 2 slags ost.

DEN ENDELIGE MENU:

Velkomstdrik:

Verdi

Så fik vi menuen på plads:

Forret: Fyldte pandekager med kylling og grønne asparges

Hovedret: Oksefilé m/ mini pære m/ bacon, broccoli timbala, appelsin marineret gulerødder, smørsteget svampe dertil lammefjors kartofler og rødvinssauce

Dessert: Bryllupskage

Kaffe/the: hjemmelavet sarah bernhardt, småkager og chokolade

Natmad: Grov boller med 3 slags pålæg, ost og varm leverpostej.

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal den stå på indkøb til bryllup

Så skal jeg i morgen ud at købe ind til overs bryllupsinvitationer - spændende hvad jeg kommer frem til. Vi ved jo hvordan de skal se ud, men så er det bare om jeg kan finde det materiale vi gerne vil have :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer