Fuglebek

L&S 10.05.2014 Prøveopsætning

565 indlæg i dette emne

SÅ fik jeg bestilt min taske til brylluppet - mit something blue

Eller forsøger jeg at få de sidste DIY projekter færdigt - vi har lagt syge på skift herhjemme - Prinsessen og jeg H2B har været i USA i 5 uger og er lige kommet hjem, men nu er hele huset i antibiotika behandling, så nu skal vi nok så de bakterier ihjel :shooter:

post-57379-0-17156900-1396377169_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hairpiece: Miss Lena kreationer - I lOVE IT :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: Den første er er købt ved hende, da jeg var solgt da jeg så den.. Men det er jeg stort set med alle hendes kreationer :a1221: :a1221: Den efterfølgende er vundet på FB :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Endnu er harsmykke er kommet hjem til mig - og jeg er også VILD med dette.. Så nu er plan at jeg skal bære det sidste ankommende hårsmykket til brylluppet og det fra miss Lena til Love the DresDeg

De er så fine :wink: Jeg har længe kigget efter et hairpiece lig det sidste du har herover, hvor har du fundet/købt det henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hairpiece: Miss Lena kreationer - I lOVE IT :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: Den første er er købt ved hende, da jeg var solgt da jeg så den.. Men det er jeg stort set med alle hendes kreationer :a1221: :a1221: Den efterfølgende er vundet på FB :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Endnu er harsmykke er kommet hjem til mig - og jeg er også VILD med dette.. Så nu er plan at jeg skal bære det sidste ankommende hårsmykket til brylluppet og det fra miss Lena til Love the DresDeg

De er så fine :wink: Jeg har længe kigget efter et hairpiece lig det sidste du har herover, hvor har du fundet/købt det henne?

Det er købt herinde - men ved de har købt den ved en i USA på ETSY.. Den koster fra ny ca 1100 kr

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer