Lotusblomst

2013 brude, hvor langt er i med planlægningen?

113 indlæg i dette emne

Så fik vi også helt styr på kirken og hvem der skal lave maden :)

Og har også fået flere tilkendegivelser om at invitationerne først skal ud et halvt år før så folk ikke glemmer det. Må så bare se om jeg kan få overtale h2b til at vente med at få dem sendt ud til februar :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi også helt styr på kirken og hvem der skal lave maden :)

Og har også fået flere tilkendegivelser om at invitationerne først skal ud et halvt år før så folk ikke glemmer det. Må så bare se om jeg kan få overtale h2b til at vente med at få dem sendt ud til februar :/

Tror nu ikke folk glemmer at de skal til bryllup, det er jo stort for de fleste.. Flere i vores familie har allerede reserveret datoen, selvom de ikke har fået invitationene endnu.. Vi har delt de første ud, og sender så resten ud her i weekenden regner jeg med..Jeg vil gerne være i god tid, da vi skal giftes i påsken, og vil være sikker på folk ikke når at bestille påskeferie..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi også helt styr på kirken og hvem der skal lave maden :)

Og har også fået flere tilkendegivelser om at invitationerne først skal ud et halvt år før så folk ikke glemmer det. Må så bare se om jeg kan få overtale h2b til at vente med at få dem sendt ud til februar :/

Tror nu ikke folk glemmer at de skal til bryllup, det er jo stort for de fleste.. Flere i vores familie har allerede reserveret datoen, selvom de ikke har fået invitationene endnu.. Vi har delt de første ud, og sender så resten ud her i weekenden regner jeg med..Jeg vil gerne være i god tid, da vi skal giftes i påsken, og vil være sikker på folk ikke når at bestille påskeferie..

Det har du da selvfølgelig også ret i og vi har også sagt det til de fleste så de ved at de skal reservere datoen.

Vi vil gerne lave invitationerne selv så det gør jo ogsså at der går lidt længere tid før de kan blive sendt ud da vi/jeg først skal have fundet ud af hvordan de skal se ud :) men det ender sikkert med vi når at få dem sendt inden nytår og så går det nok :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik vi også helt styr på kirken og hvem der skal lave maden :)

Og har også fået flere tilkendegivelser om at invitationerne først skal ud et halvt år før så folk ikke glemmer det. Må så bare se om jeg kan få overtale h2b til at vente med at få dem sendt ud til februar :/

Tror nu ikke folk glemmer at de skal til bryllup, det er jo stort for de fleste.. Flere i vores familie har allerede reserveret datoen, selvom de ikke har fået invitationene endnu.. Vi har delt de første ud, og sender så resten ud her i weekenden regner jeg med..Jeg vil gerne være i god tid, da vi skal giftes i påsken, og vil være sikker på folk ikke når at bestille påskeferie..

Det har du da selvfølgelig også ret i og vi har også sagt det til de fleste så de ved at de skal reservere datoen.

Vi vil gerne lave invitationerne selv så det gør jo ogsså at der går lidt længere tid før de kan blive sendt ud da vi/jeg først skal have fundet ud af hvordan de skal se ud :) men det ender sikkert med vi når at få dem sendt inden nytår og så går det nok :)

Jeg har også lavet vores invitationer selv, de sidste bliver faktisk sendt afsted i dag :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har styr på

  • budget
  • kirke
  • receptionssted
  • feststed (og dermed også mad)
  • overnatning (får vi som bryllupsgave af vores feststed :biggrin: )
  • musik
  • transport
  • min kjole og alt hvad der dertil hører
  • indbydelser
  • gæstelister
  • forlover
  • fotograf

Tror ikke lige jeg mangler noget, men for sivsens da, hvor er det dejligt og afslappende, at så meget er på plads allerede, når vi "først" skal giftes i maj 2013 :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også styr på en del, efterhånden :-)

Er på plads:

Dato

Kirke

Fest- og receptionssted

Tema

Gæsteliste

Fotograf

Photo location

Forlover(e)

Brudepiger

Makeup og hår ordner den ene brudepige (har dog ikke styr på stil endnu)

Musik (kan først definitivt booke i 2013)

"kogekone" - en fra H2Bs arbejde (køkken)

Brudesko

Ting der næsten er styr på

Menu

Serveringspersonale

Brudekjole - har fundet en kjole online, som det nok bliver. Skal bare lige prøve nogle irl inden jeg bestiller...

Invitationer - venter på billeder

Bryllupskage - flere har tilbudt at lave den, så skal bare vælge og snakke indhold...

Toastmaster - har snævret det ned til to, skal bare beslutte os og spørge :-)

Tror vist det var det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Lotusblomst.

vil sige vi er godt med har fundet feststedet og kirke og begge steder er bestilt,da der

som regel er lang ventetid på mange feststederne,

og tager på lilly udsalg i oktober mån og ringene er fundet men køber dem først engang,

til næste år da der er tid endnu og de måske ku komme på udsalg.

Gæste listen er lavet så ja har styr på det.

Held og lykke med din planlægning.

Og tillykke med jeres kommene bryllup.

Hilsen Nina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har 11½ måned til mit bryllup :wink:

Og føler da lidt jeg ikke har styr på ret meget endnu, iforhold til andre her inde. hehe!

  • Men vi har datoen sat
  • Forhåndsreserveret vores feststed
  • Kirke mangler desværre, da vi ingen præst har i byen pt. :td:
  • STD kort er næsten klart
  • Farvetema er også valgt

ja det var vidst det?! :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har styr på:

Datoen

Budget

Gæstelist

Kirken

Receptions-lokale

Feststed

Farvetema

Menu til receptionen

STD-kort, er lavet

Invitationer, er lavet

Brudekjolen, er købt

Smykker til bruden (arvestykker)

Nøgle personer på dagen (toastmester, gavekoordinator, frisør, make-up, fotograf)

Favour-æsker

Det meste pynt er lavet

Bordhæfter, er lavet

Tror også at det var det... synes selv at jeg er godt med, men der mangler stadig en del :) godt der er noget tid til :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er meget eller lidt, vi har fået styr på.. Men:

Datoen er sat,

stedet er fundet (og booket)

ca. budget,

Brudepiger, blomsterpiger, toastmaster og forloveren er fundet/har i tankerne,

Kagen skal selv laves,

kjolen er muligvis fundet..

Ellers er der lang vej endnu :-)

Ikke i forhold til " Lasses forlovede! " som er nået rigtig langt. Må være lækkert. Så stresser du forhåbentlig ikke så meget til sidst :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tænker jeg, at jer der har maden klar allerede.

Er det fordi I bare ved hvad I vil servere/have?

For det sted vi 99,9% regner med at skulle holde festen, ja der er vi inviteret til prøvesmagning af vores sammensatte menu (til den tid) .. så vi kan vælge noget fra hvis vi evt. ikke syntes om det alligevel ud fra beskrivelsen, og hvordan det smager.

Men der er vi henne omkring 2-3 mdr før brylluppet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu tænker jeg, at jer der har maden klar allerede.

Er det fordi I bare ved hvad I vil servere/have?

For det sted vi 99,9% regner med at skulle holde festen, ja der er vi inviteret til prøvesmagning af vores sammensatte menu (til den tid) .. så vi kan vælge noget fra hvis vi evt. ikke syntes om det alligevel ud fra beskrivelsen, og hvordan det smager.

Men der er vi henne omkring 2-3 mdr før brylluppet...

Jeg regner med at jeg skal have vores menu klar engang i næste uge. Der er jo godt nok længe til vi skal giftes, men grunden til, at vi allerede skal have fundet det nu, er at vi skal have en kok til at lave vores og for at kunne finde en kuvertpris, skal vi jo først have fundet ud af hvad vi vil have. Derfor :thumbsupsmileyanim:

Og for øvrigt... Skøn dato du skal giftes :balloons:

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu tænker jeg, at jer der har maden klar allerede.

Er det fordi I bare ved hvad I vil servere/have?

For det sted vi 99,9% regner med at skulle holde festen, ja der er vi inviteret til prøvesmagning af vores sammensatte menu (til den tid) .. så vi kan vælge noget fra hvis vi evt. ikke syntes om det alligevel ud fra beskrivelsen, og hvordan det smager.

Men der er vi henne omkring 2-3 mdr før brylluppet...

Jeg regner med at jeg skal have vores menu klar engang i næste uge. Der er jo godt nok længe til vi skal giftes, men grunden til, at vi allerede skal have fundet det nu, er at vi skal have en kok til at lave vores og for at kunne finde en kuvertpris, skal vi jo først have fundet ud af hvad vi vil have. Derfor :thumbsupsmileyanim:

Og for øvrigt... Skøn dato du skal giftes :balloons:

Syntes jo ikke 2-3 måneder før er for sent at finde ud af menuen, for vi har jo fået kort og lange lister med hvad de kan lave, til hvilke priser, så vi kan jo finde ud hvad vi gerne vil sammensætte, og finde en ca. pris ud fra det. Og så prøvesmage det hele en aften, og se om det i det hele taget nu skal være det vi har valgt :o:wink:

Selv skøn dato i har valgt ()():7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok en 2012 brud, men skal giftes i Afrika og skal derfor holde havefest i juli 2012. Det er jeg ikke gået i gang med endnu, da det rigtige bryllup lige skal planlægges først! :)

Men jeg vil råde jer til at få lavet så meget som muligt når tiden er til det! Jeg har fra da vi blev forlovet i alt 9 måneder til at planlægge brylluppet + jeg har været væk fra bryllypslandet i 4 måneder hvor jeg ikke har kunne planlægge meget og nu syntes jeg det er ved at komme efter mig!

Så pointet af beskeden: Det kan godt være i syntes lige nu der er lang tid til 2013, men ha' styr på så meget som muligt nu! Man kan ikke være for tidligt ude :D

Redigeret af namibianbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op... Jeg har vist taget lidt let på det:)

Vi skal giftes til april, og jeg har på stående tidspunktet INTET booket. En masse tanker, men det er også det..

Har jeg mon travlt? :o)

Jeg vil sige du har travlt! Vi stod i samme situation som dig for et par månederne siden og nu er det ved at være ret stressende at skulle have styr på det hele. Så det er bedre at i får booket noget nu, og så kan slappe lidt mere af i de sidste måneder inden brylluppet :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har vidst skrevet i den her tråd én gang,men da der er sket lidt siden kan jeg da nævne status quo:

- Kirke er booket

- Sted og menu er aftalt vi mangler blot at underskrive aftalen

- Fotograf er booket

- Ringene er købt

- Kjolen er købt

Synes jeg er ok med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op... Jeg har vist taget lidt let på det:)

Vi skal giftes til april, og jeg har på stående tidspunktet INTET booket. En masse tanker, men det er også det..

Har jeg mon travlt? :o)

Jeg vil sige du har travlt! Vi stod i samme situation som dig for et par månederne siden og nu er det ved at være ret stressende at skulle have styr på det hele. Så det er bedre at i får booket noget nu, og så kan slappe lidt mere af i de sidste måneder inden brylluppet :wink:

Efter at have læst hvor langt andre er med bryllupper sidst i 2013 - er jeg mere bagud end jeg troede. Ja, jeg ville også gerne kunne booke noget.. Men vi kan simpelthen ikke finde STEDET.. Men det er vist april liiiiiiige om lidt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer