Lotusblomst

2013 brude, hvor langt er i med planlægningen?

113 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hold nu op... Jeg har vist taget lidt let på det:) Vi skal giftes til april, og jeg har på stående tidspunktet INTET booket. En masse tanker, men det er også det.. Har jeg mon travlt? :o)
Jeg vil sige du har travlt! Vi stod i samme situation som dig for et par månederne siden og nu er det ved at være ret stressende at skulle have styr på det hele. Så det er bedre at i får booket noget nu, og så kan slappe lidt mere af i de sidste måneder inden brylluppet :wink:
Efter at have læst hvor langt andre er med bryllupper sidst i 2013 - er jeg mere bagud end jeg troede. Ja, jeg ville også gerne kunne booke noget.. Men vi kan simpelthen ikke finde STEDET.. Men det er vist april liiiiiiige om lidt....

Jeg tror jeg ville have krise,hvis jeg skulle giftes i april og ikke havde fundet et sted endnu :o

Men ak, det er jo bare mig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op... Jeg har vist taget lidt let på det:)

Vi skal giftes til april, og jeg har på stående tidspunktet INTET booket. En masse tanker, men det er også det..

Har jeg mon travlt? :o)

Ja jeg tror bestemt, at du har travlt. Det er jo lige i konfirmationsperioden... Skynd dig at finde et sted. Og pøj pøj med det :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes 3. august 2013 (så datoen er på plads)

  • Kirken er booket
  • Festlokaler booket
  • Gavekoordinator fundet
  • Toastmaster på plads
  • udkast til gæsteliste
  • udkast til budget
  • udkast til invitationer og bordkort/menukort
  • beregning af drikkevarer

Vi har nogenlunde maden på plads, har gang i at indhente priser/tilbud på fotograf, frisør mm, brudebuket mm

Har nogenlunde ide om tema og farver

Har en kammerat som siger at han nok skal sørger for transport - ved bare ikke endnu hvilken bil det bliver

Mandag den 1. oktober skal der kigges/prøves kjoler :thumbsupsmileyanim:

Familien siger at jeg allerede har styr på meget men når jeg ser hvad mange af jer har styr på synes jeg jo ikke at jeg har styr på ret meget :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har:

Datoen: sat

Kirken: booket

Festlokaler: betalt

bryllupskagen: klaret (giver min storesøster os :heart: )

Serveringspersonale: klaret

brudesko: købt

gæsteliste: næsten på plads

H2Bs strømper: købt

DIY invitationer og favorbokse: godt igang

Speciel sang til brudevals: fundet

Toastmaster: fundet

Vidner: fundet

Brudepiger+svende: fundet

og sidst men ikke mindst

Absolut ikke en eneste krone sparet sammen til at holde det hele for fordi jeg troede ikke på vi nogensinde skulle giftes: dobbelt tjek :griner:-

Hvor er det rart at se en med samme dato som er ihvertfald li så langt som en selv - så føler man sig knapt så skør :lol:

Her er kirke, sted inkl det hele, musik, fotograf, også booket... eneste praktiske vi mangler er kørsel.. men vi har en ide om hvad det skal være... dog har vi problemer med at finde en bil som er lilla, som ville være det mest optimale.

Ligeledes er farvetema og lign i orden... kjole plus slør er fundet... mandens er i hovedet og skal dog først bestilles i foråret da det skal være skræddersyet.. toastmaster fundet... brudepiger - store som små er os fundet... brudesvende ligeså....

Kun manden der li ska beslutte forlover... så er de roller os klaret :)

Åhh altså ja.. det deeejligt at planlægge - tvivler på jeg får noget ud af den bryllupsmesse jeg først skal til i januar... griner :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har noget:

Fundet dato

bukkede Kirke

Et ca buget....

Hvem er så længst :P hehe Ikke os i hverfald :P og vi skal giftes d.22/06-13

Vi skal giftes samme dag. Vi har klaret:

Dato

Booket dag med kommunen (skal giftes udendørs)

Fundet sted vi skal vies samt feststed(mors have/hus)

Købt brudekjole

Fundet brudepiger (søster & svigerinde)

Hår og Make-up (hjælper min søster med)

Kage - vi diskutere dog stadig lidt fyldet (søster bager)

Invitationer bestilt - vi burde modtage dem om en uge og så bliver de sendt

Gæsteliste

Sted vi bestiller mad og igang med at diskutere menu.

Redigeret af LisaMH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har styr på:

Kirken

Præsten

kjolen

Feststedet

Maden

vinen

Pynt til fest

Bryllupskage

Gæsteliste

Ønskeliste

Ringe

Brudebuket

Gæstebog

Toastmaster

Velkomstdrik

Fotograf er vi ikke helt enige om.

Min kæreste er meget med i forberedelserne og glæder sig ligeså meget som jeg. Vi har været gode til at give os på forskellige punkter, så det blev VORES bryllup og ikke kun mit. Tror det betyder meget om man sidder med det alene eller der er nogen at sparre med, ift hvor langt man er kommet i planlægningen. Men helt ærligt, der er maaaange måneder til, det skal nok nås det hele :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har noget:

Fundet dato

bukkede Kirke

Et ca buget....

Hvem er så længst :P hehe Ikke os i hverfald :P og vi skal giftes d.22/06-13

Vi skal giftes samme dag. Vi har klaret:

Dato

Booket dag med kommunen (skal giftes udendørs)

Fundet sted vi skal vies samt feststed(mors have/hus)

Købt brudekjole

Fundet brudepige (søster)

Hår og Make-up (hjælper min brudepige med)

Kage - vi diskutere dog stadig lidt fyldet (brudepige bager)

Vi har nu skubbet vores dag til den 22. juni, men har stadig stadig minimalt klaret

kirken er booket

vi har et sted i overvejelserne

gæstelisten er klaret - men selvsagt ikke indbydelserne

det tror jeg var det...

Vi skal allerede vies kl. 11.30 og er meget i tvivl om hvordan vi skal "disponere" dagen.. Vi vil holde reception for gæster + dem der lyster, og middag/fest om aften.. Men hvad skal vi/gæsterne lave i den mellemliggende tid?

Andre der skal vies 11.30?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 12. januar 2013

Vi har styr på:

Vielsesstedet og har booket det

Lokalerne - har booket dem en hel uge

Maden - mangler bare at finde nogen der vil lave det for os.

Dagsordenen - hvad der skal ske i løbet af dagen

Fotograf - vi skal bare finde ud af hvor mange billeder der skal tages

Hans navneændring - Han skulle slette efternavnet, så vi kan få hans mellemnavn som efternavn ^^

Kørsel - Det bliver min forældres Jaguar vi nakker...

Makeup og hår - gør jeg selv + min bedste veninde

Invitationerne er skrevet - de skal bare sendes ud

Toastmaster og gavekoordinatorer er egentlig også på plads..

Vores vidner er også på plads - regner stærkt med at det er hans forlover og min brudepige..

Well det var vist det..

Så mangler vi bare hans tøj, mit tøj, buketterne og.. Ja alle de der offentlige papirer! Der er et stykke vej endnu!

Tillykke til alle jer der skal giftes :lol:

Redigeret af Mulle_Mulle
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har styr på kirken, feststedet,fotograf, transport fra kirken, gommens tøj, har fundet hvilken bryllupskage vi skal have lavet, har kigget på vielsesringe, og det skal gå meget galt hvis ikke vi køber dem, jeg bestiller frisør i morgen og brudebuket. og bestiller datoer til brudekjoleprøvning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har styr på kirken, stedet, fotografen, transport fra kirken, har fundet den bryllupskage vi vil have samt den person som skal lave den, har kigget på vielsesringe og faktisk også besluttet hvilke ringe vi vil have, toastmaster og gavekoordinater er fundet, gæstelisten og ønskelisten er skrevet, og sidst men ikke mindst er invitaionerne godt undervejs :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes den 1 juni 2013.

Vi har styret på:

Kirken

Præsten

festested (Forsamling hus)

Kjole, sko, slør og skørt.

Smykke og ørering, som lånt af min gode veninde (i et lykkelig ægteskab)

Invitation, som skal snart sendes

Kørslen - Låne af min gode veninde s mor, En Amerika bil.

Fotograf - Hel dagen.

Makeup - jeg kender en.

Bordplan

Brudepiger- min lillesøster og min gode veninde s datter på 4år

Toastmester - min gode veninde, som er FESTABE!

Bryllupskage - min anden gode veninde, som elsker at lave fondant kage

To tjener (Inkl. ansvar i køkken)

Tøj til min H2B og sko, slips, vest.

Dagsordenen

Navn ændring - min H2B skal have mit efternavn, så skal jeg have hans mellemnavn.

Brudebuket

Farvetema

Gaver til de hjælper

Brudevals- har fundet en som er selv danser.

Musik anlæg og blinklys osv

gavekoordinater - Min svigemor sørger for det.

Ønskelister

Resten vi har snakket om, men skal "arbejde" videre på det:

Pynt til lokal

Pynt på bord

Slikbord (Ved ikke om vi skal have, for jeg vil servere boller med påløg og bryllupskage)

Har valgt kjoler til brudepiger - Mangler at bestille dem og betale.

Tøj til mine to drenge

Mad til festmiddag

Leje dug hos Festmester.dk

Ringe - har fundet, men vil vente med at købe dem 1 måned før store dag

Barnepige til to drenge om aftenen/natten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har styr på:

Dato (29.6.2013)

Kirken

Feststedet

gæsteliste

Budget (er dog overskredet lidt hehe, men kan jo nå at ændre sig)

Kjolen (+ sko og alt tilbehør)

Maden (mangler dog lige nogle ændringer)

Ringene

Fotograf (Sørger min far for)

Kagen (sørger min mor for)

Og det var vidst det... Synes allerede jeg panikker lidt engang imellem, selvom der jo stadig er 8 månedder til haha :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har styr på:

Dato (29.6.2013)

Kirken

Feststedet

gæsteliste

Budget (er dog overskredet lidt hehe, men kan jo nå at ændre sig)

Kjolen (+ sko og alt tilbehør)

Maden (mangler dog lige nogle ændringer)

Ringene

Fotograf (Sørger min far for)

Kagen (sørger min mor for)

Og det var vidst det... Synes allerede jeg panikker lidt engang imellem, selvom der jo stadig er 8 månedder til haha :a1221:

Glemte lige:

Brudepiger (vores 2 børn og min og H2B lillesøster)

Toastmaster

Gavekoordinator

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes .d. 10.08.13

Vi har styr på:

Kirke

Feststed

Band

Gæsteliste

Std (sendt ud for et par måneder siden)

Kørsel fra kirke til feststed

Kjole og slør

Ved hvordan invitationer og bordkort skal se ud så nu skal der bare gang i masseproduktionen ;)

Gavekordinator

Forlover

Redigeret af Tiffi23
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal som så mange andre giftes den 7.9.13 :wink:

Vi har booket kirken og festlokalerne.

Vores mellem/efternavn er fundet - Mit mellemnavn og hans efternavn

Brudepigerne er fundet og udkastet til gæstelisten er lavet..

Og det er vist så langt vi er nået indtil videre :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har noget:

Fundet dato

bukkede Kirke

Et ca buget....

Hvem er så længst :P hehe Ikke os i hverfald :P og vi skal giftes d.22/06-13

Vi skal giftes samme dag. Vi har klaret:

Dato

Booket dag med kommunen (skal giftes udendørs)

Fundet sted vi skal vies samt feststed(mors have/hus)

Købt brudekjole

Fundet brudepige (søster)

Hår og Make-up (hjælper min brudepige med)

Kage - vi diskutere dog stadig lidt fyldet (brudepige bager)

Vi har nu skubbet vores dag til den 22. juni, men har stadig stadig minimalt klaret

kirken er booket

vi har et sted i overvejelserne

gæstelisten er klaret - men selvsagt ikke indbydelserne

det tror jeg var det...

Vi skal allerede vies kl. 11.30 og er meget i tvivl om hvordan vi skal "disponere" dagen.. Vi vil holde reception for gæster + dem der lyster, og middag/fest om aften.. Men hvad skal vi/gæsterne lave i den mellemliggende tid?

Andre der skal vies 11.30?

Vi skal dog vies kl. 12.00.

Da vi holder et mindre have bryllup satser vi på at starte ud med noget champagne og nogle "små hapsere" til de folk som måske er kommer uden at skulle

med til selve festen. Herefter regner vi med at vi i tidligt på eftermiddagen servere mad til de inviterede gæster og derefter kage og brudevals. Når vi engang når aften får de noget "skrup af" mad. Men da vi holder et lille bryllup (20-30 gæster) hjemme hos min mor(gerne i mors have) er det også lidt nemmere at håndtere.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er måske lidt Zilla, (specielt da jeg fandt ud af det var en eftertragtet dato) så har en del klar eller besluttet..

- Kirke og tid booket

- Feststed booket, menu aftales senere

- Band, en duo.. er booket

- Fotograf booket, skal aftale mere i det nye år

- Farvetema besluttet

- Underholdning besluttet, skal købes senere hen

- Kjole, skørt, slør, og sko er købt

- Frisør/make up booket, aftales mere senere

- Brudepiger, børn og forlover fundet

- Brudepigers, både store og små, kjoler er fundet.. skal bare li prøves og betales

- Brudesvendes tøj købt

- Skjorter til forlover og stedfar købt (lyslilla ...fin kvali..udsalg 25 kr!! ja tak!! ) Så mangler bare slips, men ved hvilke farver

- Skræddersyet jakkesæt i speciel farve til H2B besluttet og sted fundet, skal dog først laves i foråret

- Buket indhold næsten besluttet

- STD kort er uvidst om jeg gider !??!

- Invitationer og favor bokse pap og diverse blir der købt ind til i januar

(da jeg os skal til bryllupsmesse der og li se efter lidt inspiration til dette måske)

Åhh ja måske jeg egentlig har mere ordnet... ka dårlig huske det hele... hehe...

Men NYDER det :) Får garanteret et helt tomrum indeni når brylluppet er ovre og man ikk planlægger mere :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er også ret godt med - skal giftes 7-9-13

Stedet er booket og depositum betalt

Borgemesteren er kontaktet og han har sat kryds i kalenderen med vores udendørs vielse

gæsteliste

nøglepersoner

bus (vi sørger for transport for vores gæster på dagen)

risposer

favours til vores gæster

Brudens sko :) (wiii .. de er SÅÅÅÅ fine)

DJ

Fotograf (depositum betalt)

makeup og hår er ved at være på plads

Invitationer er lavet - mangler blot at bestille dem (tager 1 uge at få dem. Regner med at de skal sende primo 2013 )

Vi mangler faktisk 'kun'

brudekjolen (har fundet KJOLEN - men mangler de sidste 10 kg )

brudgommens tøj og sko

bryllupskage

menuen

musik til vielsen

Synes selv at vi har rimelig godt styr på tingene ...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal allerede giftes til februar så vi har det meste klar:

Dato

Kirke

Lokale

Invitationer er sendt ud

Serveringspiger

Kok

Brudekjole + slør

Frisør

Kørsel

Forlovere og brudepiger

Tema

Til dels menuen

Musik

Prøvelsesattest

Navneændringspapirer

Vi mangler:

En helt sikker menu

At bestille kagen

Brudebuketten

Mine sko, bolero/sjal og hairpiece

At prøve make-up af - ligger den selv

Gommens tøj

Bordpynt

Tror det var det meste:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer