Xaksia

Hjælp til at finde en bestemt fotograf - Jeg fandt ham! :D

6 indlæg i dette emne

Hej tøzer!

Jeg håber virkelig i kan hjælpe mig

Til Bryllupsmessen 2011 i ÅRHUS fik jeg et postkort fra en fotograf jeg virkelig fald for (altså hans arbejde ik :tunge: ), jeg beholdte selvf kortet sammen med alle de magasine og foldere jeg fik den dag... Men posen er væk... :pokey::shooter: Vi har flyttet rundt mange gange siden og jeg ved simpelthen ikke hvor vi lagde den hen...

På messen havde fotografen en masse alternative billeder med... En masse med træer og fra skæve vinkler, hvor brudeparene sad oppe på en gren og kyssede, og fotografen tog billeder både nede fra og oppe fra...

Jeg forelskede mig i de anerledes vinkler som nærmest var taget i smug, det virkede naturligt og ikke så opstillet som jeg ellers har set meget af...

PLEASE HELP

Redigeret af Xaksia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg prøver lige at spørge en jeg kender der også var derinde, det kan være hun ved hvem det er..

Hun har dog fundet en helt anden fantastisk fotograf til en billig penge uden at gå på kompromis med kvaliteten, men kan da håbe

på hun kan hjælpe med at finde frem til din..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kontaktede arrangørerne og selvom jeg fik en liste over fotografer på messen fandt jeg ikke den jeg ledte efter :(

Men i torsdags slog det mig som et lyn! Nu kunne jeg pludselig huske hvor jeg havde lagt den brochure jeg fik at dem :D

Så nu er han kontaktet og booket! Og jeg vil skide gerne anbefale hans unikke stil og udtryk til jer alle.

Så her er han Jens Friis, tjek hans billeder ud, jeg er forelsket :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer