Maria&Morten

Ivory kjole - Hvide sko?

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg må så være den første på tværs :lol: Jeg syntes ikke man kan have hvide sko på til en ivory kjole, jeg syntes det kan få kjolen til at se beskidt ud, derimod syntes jeg man kan bruge alle andre farver.. Tyllet over din kjole er vel også ivory, det er mit brudeslør da i hvert fald, for at det passer til kjolen..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh tak for jeres input... Synes godt nok det er svært... Men jeg har besluttet at købe skoene, de koster kun 100kr... Så prøver jeg dem med kjolen og der hvorn det ser ud... Er det helt galt, kan jeg ALTID bruge skoene til noget andet ;)

Og tusind tak for de pæne ord om kjolen... Er simpelthen bare så glad for den... Den skal lige lægges lidt ind ved barmen, og så tænker jeg at smide 3-5 kg inden dagen, så den sidder lidt løsere over maven :) men ååårh hvor jeg dog elsker den :D

Redigeret af Maria&Morten
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså kjolen er jo lang, så der er jo ikke som sådan nogle, som ser skoene..

Jeg havde hvide sko på til min ivory kjole, og der var ingen som så forskellen. Jeg vedhæfter lige et billede, hvor du kan se kjole og sko op af hinanden

post-34886-0-80632500-1339920421.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså kjolen er jo lang, så der er jo ikke som sådan nogle, som ser skoene..

Jeg havde hvide sko på til min ivory kjole, og der var ingen som så forskellen. Jeg vedhæfter lige et billede, hvor du kan se kjole og sko op af hinanden

Bliver simpelthent nødt til at spørge dig, hvor har du købt de sko henne? Det ligner lige sådan nogle jeg er på jagt efter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså kjolen er jo lang, så der er jo ikke som sådan nogle, som ser skoene..

Jeg havde hvide sko på til min ivory kjole, og der var ingen som så forskellen. Jeg vedhæfter lige et billede, hvor du kan se kjole og sko op af hinanden

Bliver simpelthent nødt til at spørge dig, hvor har du købt de sko henne? Det ligner lige sådan nogle jeg er på jagt efter.

Jeg købte dem i skoringen, de kostede 400 kr lige op til konfirmationstiden i 09, men jeg var ikke sikker på, om det skulle være dem, så jeg ventede, og sidst i maj 09, der kostede de 150 kr.

Desværre glemte jeg dem på feststedet, da jeg smed dem under festen, og kom først i tanke om skoene et halvt år efter vores bryllup, så aner ikke, hvor de er henne i verden idag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

altså kjolen er jo lang, så der er jo ikke som sådan nogle, som ser skoene..

Jeg havde hvide sko på til min ivory kjole, og der var ingen som så forskellen. Jeg vedhæfter lige et billede, hvor du kan se kjole og sko op af hinanden

Bliver simpelthent nødt til at spørge dig, hvor har du købt de sko henne? Det ligner lige sådan nogle jeg er på jagt efter.

Jeg købte dem i skoringen, de kostede 400 kr lige op til konfirmationstiden i 09, men jeg var ikke sikker på, om det skulle være dem, så jeg ventede, og sidst i maj 09, der kostede de 150 kr.

Desværre glemte jeg dem på feststedet, da jeg smed dem under festen, og kom først i tanke om skoene et halvt år efter vores bryllup, så aner ikke, hvor de er henne i verden idag...

Ej hvor øv. :(

Syntes simpelthen det er så svært at finde sko, de er alle for høje, smalle, dyre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ivory kjole og helt hvide sko, og det var sgu ikke noget man lagde mærke til. :)

Når kjolen er så stor, og det er den der er ivory, tror jeg ikke på den kommer til at se beskidt ud. Tror det ville være noget andet med hvid kjole og ivory sko.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer