Rikke aka rapanden

Er ved at skrive invitationer. Mangler hjælp!

13 indlæg i dette emne

Hey skønne piger, og enkelte mænd :-)

Jeg sidder og er ved at skrive teksten til vores invitationer, da vi skal til 60 års fødselsdag i morgen, hvor der kommer familie vi ikke ser så tit, og vi derfor vil aflevere invitationerne, så vi spare på portoen..

Jeg er så kommer i tvivl om hvordan jeg skal formulere afsnittet med hvad vi frabeder, det er vigtigt for mig det kommer med i invitationen, af hensyn til min angst...

Vi har skrevet følgende i invitationen, lyder det fint nok?

Kære

I anledningen af vores bryllup, vil det glæde os at se jer til vores vielse i Tilst kirke, lørdag d. 30 Marts kl.15.

Efterfølgende vil der være lidt kaffe/småkager , og derefter middag og fest, i selskabslokalet i *adresse er indsat i invitationerne*.

Vi glæder os til at fejre vores kærlighed med dem vi har kær, og netop derfor er I inviteret. Vi ønsker at folk skal føle sig komfortable, derfor er der ingen dresscode

Vi vil gerne frabede os sange som vi skal deltage aktivt i, kysserunder på bruden, samt riven i slør, af hensyn til bruden

Su. Senest d. 1 november 2012.

Mvh. Nichlas og Rikke.

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det lyder rigtig fint og det er jeres bryllup, så jeg synes det er super at I skriver det frabeder jeg i invitationen.

Netop, og jeg ser ingen grund til jeg skal risikere et angst anfald, eller på anden måde få det skidt, fordi jeg bliver udsat for ting jeg ikke kan kapere.. Det skulle jo gerne være en skøn og uforglemmelig dag ( på den positive måde).

Jeg var bare i tvivl om det var fint nok skrevet, uden at virke surt..

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig ikke, at der er nogen grund til at skrive det - jeg tænker det er mere oplagt, at toastmaster/gommen siger det ved velkomst, så I kunne nøjes med at skrive det om sange.

Når det så er sagt, så synes jeg det er fint, hvis det er af hensyn til dine nerver :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har jeg printet dem ud, de bliver som skrevet... Det med sløret og kysserunderne vil også blive gentaget til brylluppet, at enten jeg eller min kæreste, vi tror vi er blevet enige om ikke at have en toastmaster...

Af hensyn til min sygdom, bliver jeg nød til at have "advaret" folk på forhånd, ellers er jeg bange for jeg vil få opbygget en ubegrundet frygt op, som vil spolere min dag, og give mig unødvendig stress op til..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt fint som det står i indbydelsen, hvis i har en toastmaster kan han/hun lige sige det på dagen inden middagen så alle får det hørt så ingen er itvivl.. det gør vi med de ting vi ikke vil have folk gør, selv om vi har skrevet det i indbydelsen... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

helt fint som det står i indbydelsen, hvis i har en toastmaster kan han/hun lige sige det på dagen inden middagen så alle får det hørt så ingen er itvivl.. det gør vi med de ting vi ikke vil have folk gør, selv om vi har skrevet det i indbydelsen... :)

Vi skal vist ikke have nogen toastmaster, men uanset hvad vil det blive nævnt til middagen og inden brudevalsen :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold ud fast i at skrive det i invitationerne. Det har vi også gjort. Så er det meldt ud allerede der og det kan give lidt ro. Jeg tror virkelig ikke jeres venner kan finde på at rive det når du ikke ønsker det, og heller ikke din familie. Det ville da være tarveligt og respektløst

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold ud fast i at skrive det i invitationerne. Det har vi også gjort. Så er det meldt ud allerede der og det kan give lidt ro. Jeg tror virkelig ikke jeres venner kan finde på at rive det når du ikke ønsker det, og heller ikke din familie. Det ville da være tarveligt og respektløst

Jeg tror heller ikke hverken familie eller venner river/klipper i sløret, når vi frabeder det.. Men min angst gør nok at jeg er lidt mere hys med at få det sagt et par gange :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg godt og det forstår jeg også godt. Men prøv at sige til dig selv at det ikke sker og ellers har du sagt det til dine venner og familie ? Jeg snakkede med min familie og veninder... og det hjalp meget..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer