Sign in to follow this  
Followers 0
Ima

Smykkehjælp :)

8 posts in this topic

Nå piger,

nu er jeg altså ved at blive vanvittig af at se på smykker.. Kan simpelthen ikke finde de rigtige, og min begrænsede smykkeviden er ved at være brugt op. Så måske I kunne hjælpe mig ved at fortælle, hvor I har købt jeres og hvad mærke de er? Måske også et lille billede, hvis I skulle ligge ind med sådan er :)

:bearhug:

0

Annonce ♥

Jeg skal bla. have spinning øreringe (guld) på, som jeg har fået af H2B. Det er "byg-selv" princip; man vælger en ørekrog og hænger så sine vedhæng på. Der er mange muligheder. :) Prøv at se på hjemmesiden :thumbsupsmileyanim:

Derudover skal jeg have et armbånd på som jeg har arvet fra min elskede mor, og en brilliantring som er en barselsgave fra H2B. Og så skal jeg have lavet en slags "medaljon" ud af endnu et af de smykker som var min mors, den skal syes på min kjole, lige under mit hjerte :7himmel:

Personligt har jeg det bedst med at bære smykker som (allerede) har en "historie", så hvis jeg ikke skulle have båret mine egne smykker ville jeg nok have lånt nogen af min svigermor eller min søster.

Der er jo også den mulighed at man ønsker sig smykker af H2B i morgengave og så bærer dem på selve dagen. Jeg mener at de meget smukke øreringe som Kronprinsesse Mary bar til brylluppet var en gave fra Frederik, men det er måske bare et rygte... :wink:

Skal lige se om jeg kan finde et billede fra Spinning siden...

0

Annonce ♥

Jeg regner med at låne smykker af min mor.. Jeg har simpelthen selv så mange smykker i forvejen, så syntes det er lidt spild af penge at gå ud og købe nye.. Jeg regner med noget enkelt, er slet ikke til store og voldsomme smykker.. Skal også have mine spinningringe på , og ja så låner jeg øreringe og armbånd af min mor, skal ikke have halskæde på da min kjole er med halterneck, og så synt4s jeg det er pænest uden..

0

Annonce ♥