Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Carina h t

Kort hår - hvad så ???

7 posts in this topic

Hejsa...

Jeg har været inde på flere hjemmesider, for at lure lidt på frisurer.

Mit problem er, at jeg ikke kan finde en eneste brud med kort hår !!!

Jeg går og håber på at mit hår vil vokse lidt ekstra inden d. 31.5 hvor vi skal giftes.

Men langt - det blir det altså ikke !

Er der nogen, der har erfaring med de såkaldte "extensions" - altså hår der sættes fast i det ægte ?

Eller nogle gode ideer til korthårs "opsætninger ?

Måske skal det nævnes at vi skal holde teltfest i haven - løssluppen er vel det ord, der bedst kan beskrive, hvilken fest vi håber at få.

Min kjole skal også være lidt "fræk" - så frisuren skal jo matche...

Carina

0

Annonce ♥

Hej Carina

har du talt med din frisør om sagen, der er jo vant til at sætte hår, både kort og langt. De må da helt sikkert have nogle idéer til, hvordan håret kan sættes med feks. blomsterknopper eller perler.

Jeg har ikke selv prøvet extension, men kender et par der har gjort det. De har været begejsterede for det, så det er da også en løsning. Men bare fordi du har kort hår, betyder altså ikke, at du ikke kan få noget "frækt" bryllushår.

Held og lykke

Tine

0

Hej Carina

Jeg har nøjagtig samme problemstilling... kan heller ikke ikke finde nogen korthårsfrisurer på nettet. Min frisører - som er en mandlig elev - og som har stået i spidsen for "korthårsprojektet" har ret god erfaring i opsætninger og har vundet medaljer - men mon ikke det er i langt hår??? Jeg må spørge ham. Jeg skal nok lade dig det vide lige så snart jeg fanger ham. Han er færdig som frisør alt for snart og rejser til Norge :td: så det bliver ikke ham der sætter mit hår den store dag.

Nå, - men håber nogen vil lade os korthårede høre om alle de fif der findes .....

Kh dorte

0

Annonce ♥

Her er et billede af min studiekammerat.. Jeg har desværre ikke et bedre billede med pynten, men synes hendes hår er rigtig flot!

post-45329-0-26179300-1340276050.jpg

post-45329-0-87372300-1340276065.jpg

0

Tal med din frisør om det. Jeg har også kort hår og talte med min om "opsætning" .Vi blev enige om det var meget bedre at have det korte hår som det var, da omsætninger af kortere hår hurtigt kommer til at se halvskørt ud og at man jo har kort hår fordi det er pænt...

Men tal da med din frisør - du er jo ikke den eneste :)

0

Hej Carina

Jeg kom til at tænke på min veninde der engang skulle giftes til et meget fornemt og romantisk brylllup. Hendes søster der ikke havde særlig langt hår fik det sat af en frisør på en måde der fik hende til at syne top romantisk. der var lavet en masse snoninger i håret som var bøjet om og sat fast (på frisør måden) med små rosenknopper. Det så edderhylme godt ud!

:bestwishes:

0