Sign in to follow this  
Followers 0
morogsnarthustru

hvad gør I af alle jeres ting?

16 posts in this topic

hvad gør I af alle jeres ting under kirken, billedtagning, reception og fest?? Går I rundt med en taske hele dagen, hvor tlf make up, nøgler o.l. er i??

Jeg har bare ikke lyst til at gå rundt med taske, men jeg kan da ikke undvære make up pen..

0

Annonce ♥

Jeg regner med at min mor eller svigermor får stukket min taske i hånden , og så kan de passe på den til vi ankommer til festlokalet.

0

Jeg er så også så "elegant" , at jeg bare tager en af mine almindelige skuldertasker med, gider simpelthen ikke bruge penge på endnu en taske, når jeg har så mange, og når den alligevel ikke skal med op til alteret, så syntes jeg egentlig det er ret så ligegyldigt hvordan den ser ud :-)

0

Min svigerinde, som er blevet udnævnt til brudepige, får "æren" af at rende rundt med mine ting. Hun har heldigvis ikke noget imod det, og vi joker ofte med, at jeg kommer til at råbe: "Hanne - giv mig min læbepomad! Hanne - jeg har brug for en kleenex!, Hanne!!!" :griner:- Sådan kommer det self ikke til at foregå, men hun sørge for, at mine ting er inde for rækkevide, og at de kommer med fra hjemme til kirken til hotellet :)

0

Annonce ♥

Min svigerinde, som er blevet udnævnt til brudepige, får "æren" af at rende rundt med mine ting. Hun har heldigvis ikke noget imod det, og vi joker ofte med, at jeg kommer til at råbe: "Hanne - giv mig min læbepomad! Hanne - jeg har brug for en kleenex!, Hanne!!!" :griner:- Sådan kommer det self ikke til at foregå, men hun sørge for, at mine ting er inde for rækkevide, og at de kommer med fra hjemme til kirken til hotellet :)

hvem skal så holde dine ting mens i er i kirken? Brudepigen skal vel ikke rende rundt med tasker når hun går op af gulvet før dig?

0

hvem skal så holde dine ting mens i er i kirken? Brudepigen skal vel ikke rende rundt med tasker når hun går op af gulvet før dig?

Hun skal ikke gå foran mig. Det har vi bestemt. Hun retter kjolen til, når jeg står i våbenhuset, og så smutter hun ind på plads. Derfor kan hun holde mine ting.

0

Hun skal ikke gå foran mig. Det har vi bestemt. Hun retter kjolen til, når jeg står i våbenhuset, og så smutter hun ind på plads. Derfor kan hun holde mine ting.

Ja okay, tænkte bare hun skulle gå ind før eller efter dig, når hun nu var brudepige.. Jeg skal også have fundet ud af hvad jeg lige gør med at aflevere min taske osv, for jeg bliver jo efterladt alene i huset mens min far køre min stedmor og mine brødre i kirke , og der skal jeg altså nå at ryge 500 smøger :lol: , måske jeg bare skal have en ekstra pakke, som jeg så kan lade ligge hjemme ved min mor, og så bare give min mor tasken med i kirken..

0

Min søster på 13 står for at passe på tasken med alle tingene.. Hun vil enormt gerne være brudepige - men da jeg ikke helt hvad hvad sådan en skulle lave, så er det en af de hjemmebrygede opgaver jeg har givet hende :)

0

Annonce ♥

Den får min brudepige

0

Havde en clutch med det i, og det var slet ikke et problem.. lad være med at gå og tænke over det..

0

Hmm... altså min første tanke er, hvad skal du med din telefon??? Jeg havde kun lidt make-up og det havde min moster i hendes taske... Så havde ingenting og holde styr på, og det var skønt!!! Nøgler til huset havde min kusine, og så sørgede hun får at de sad i bilen så de var klar til vi skulle stikke af... :)

0

Hmm... altså min første tanke er, hvad skal du med din telefon??? Jeg havde kun lidt make-up og det havde min moster i hendes taske... Så havde ingenting og holde styr på, og det var skønt!!! Nøgler til huset havde min kusine, og så sørgede hun får at de sad i bilen så de var klar til vi skulle stikke af... :)

min tlf skal jeg have med da min datter skal passes ved naboen, så jeg ved jeg får behov for at tjekke op på at de ikke har skrevet noget skidt på et tidspunkt ;-)

0

Annonce ♥

tak for jeres svar, jeg tror min taske bliver overdraget til min mor :-)

0

jeg havde en taske med de vigtigste ting i, som min niece, som var brudepige, hjalp med at holde styr på...

0

Jeg var så optaget af at få taget billeder at jeg helt glemt ALT om min taske, som min søde veninde holdt styr på for mig.

Da vi kom ud til fest stedet fik jeg lige rette på håret, fik læbestift på, ellers l¨den på bordet under middagen :)

0

Annonce ♥