randioglars

OMG need women in same boat :)

35 indlæg i dette emne

Nå... nu er jeg så frustreret at nu får i den her...

Mig og min kæreste ville egentlig bare holde et rådhusbryllup fordi han skal adoptere den lille (på 8 :rolleyes: )

Vi ville så holde et stort bryllup senere med hele baduljen, med alt hvad der dertil hører

Da jeg kender en præst i en riiiiigtig flot kirke på strøget, så foreslog jeg at vi kunne gøre det i den istedet da kæresten altså heller ikke gad at blive viet af en socialdemokrat... hmmm :blink:

Så langt så godt, en dato blev sat og vi har kun inviteret vores familie til en let frokost på en restaurant bagefter og 6 timer efter vielsen så flyver vi til Kreta på bryllupsrejse... så ikke så meget fuzz og alt prøver vi at holde nede i samme niveau som ambitionen var.... ......

Så begyndte jeg jo at kigge på brudekjoler, og det skulle jo bare være en kort en, fordi det skulle være simpelt og lækkert... og vi skulle direkte med "fløjeren" i kjolen... Vi var i butik nr. 1, her havde de ikke en pind... udover en masse lange jeg skulle prøve... æv.. når det ikke var meningen

Jeg opdager i mellemtiden Justin Alexander 6485 som jeg bliver DYBT forelsket i... og stadig er det... men ingen har den i min størrelse og den er også dyr... 12000... jeg har skrevet til ALLE butikker... ihvertfald alle dem der står herinde på siden...

Jeg tager i Lilly for at udelukke at jeg skal have noget derfra... jeg finder efter lidt prøvninger frem til to korte og pludselig står jeg der med noget forholdsvist billigt ca. 3.000 ,- og som opfylder de krav jeg havde til kjolen...

Ugen efter tager jeg las familias hunkøn med og de peger på den ene og siger DEN skal du have... jeg køber den... mor og far betaler... jubiiiii

Siden da er jeg blevet mere og mere i tvivl om det skulle være den...

og her kommer så catchen...

En dame fra en af brudekjolebutikkerne ringer og siger at hun har forespurgt på kjolen og de har misforstået det som om at den skulle sendes hjem til hende, så hun har den nu... og vil lave et hurtigt salg for 10.000 istedet.... !

Idag går jeg så ind på Lillys hjemmeside og kigger.... og finder FANDEME min brudekjole under konfirmationskjoler... dvs en lille pige der har min kjole på, som der også er en voksen dame der har på under brudekjoler på hjemmesiden... men med nøjagtig samme varenummer..... og til samme pris...

Så nu er jeg BUHU ...,. SÅ tæt på min drømmekjole... til nedsat pris.. og grædefærdig over at jeg skal giftes i en konfirmationskjole... og både min mor, far og kæreste siger at jeg er åndssvag :a1221:

Er der INGEN der kan sætte sig i mit sted?

og hva faen skal jeg gøre...... :help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld, det er ikke sjovt i din situation, men da jeg læste det syntes jeg bare det er så komisk med den lilly kjole at jeg ikke kunne lade være med at grine en lille smule. :blink:

Jeg syntes du skulle levere den lilly kjole tilbage hvis du stadig kan det og så købe drømmekjolen! Altså det virker nok lidt åndssvagt, hvis man ikke er bride to be, men jeg ville altså heller ikke giftes i en konfirmant kjole! Så må jeg være åndssvag sammen med dig :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej undskyld, det er ikke sjovt i din situation, men da jeg læste det syntes jeg bare det er så komisk med den lilly kjole at jeg ikke kunne lade være med at grine en lille smule. :blink:

Jeg syntes du skulle levere den lilly kjole tilbage hvis du stadig kan det og så købe drømmekjolen! Altså det virker nok lidt åndssvagt, hvis man ikke er bride to be, men jeg ville altså heller ikke giftes i en konfirmant kjole! Så må jeg være åndssvag sammen med dig :a1221:

Det er sguda også latterligt komisk... det er også bare svært at blive så tøsepigefornærmet som jeg egentlig har lyst til, når min mor og far nu har betalt den, så er det jo sådan lidt utaknemmeligt :boohoo: '

Og min kæreste anerkender egentlig også at jeg ikke skal giftes i noget jeg ikke har lyst til.. problemet er så bare at det ikke hænger i tråd med at vi skal på flyveren direkte, og at den stadig er dyr :oops:

Redigeret af randioglars
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det handler vel i bund og grund om du vil have den anden kjole - om en kjole kaldes konformationskjole eller noget andet er da ligemeget, hvis du først kunne lide den og var glad for den. De par få sedler du får den anden billigere end først du spurgte på den, er jo ikke alverden...

Jeg gætter på du bare vil have den anden og prøver at finde en "undskyldning". Og er det tilfældet, så vil du jo nok ikke blive glad for den du har, uanset hvad den markedsføres som. Og ja, så er det med at kigge dybt i pungen og finde en løsning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg nok også ville se lidt skævt til min kjole, hvis jeg fandt ud af den også blev markedsført som konfirmationskjole. Jeg ville have det lidt mærkeligt med at en lille pige på 13-14 år rendte rundt i præcis den samme kjole som jeg skulle have på til mit bryllup.

Men det kan også godt have noget at gøre med at jeg næsten altid bliver dømt som meget yngre end jeg egentlig er. Og jeg er efterhånden ved at væretræt af det og at det faktisk ikke er specielt sjovt , når det sker så ofte. Derfor ville jeg ikke være glad for at jeg vidste at jeg skulle bære en kjole til mit brylup, som en konfirmand også kunne blive bære til sin konfirmation.

Jeg synes du skal høre Lillybutikken om du kan levere den tilbage, ellers ville jeg måske forsøge at sælge den. (Der må vel være et større marked for den kjole, eftersom den både kan gå for brude- og konfirmationskjole :wink:), og så ville jeg finde pengene til at købe din oprindelige drømmekjole, af damen der er villig til at gøre en hurtig handel.

mht. til at den stadig er dyr, selvom hun er villig til at gå ned i pris, så kan du jo forsøge at sælge den efterfølgende og derved få nogen af pengene ind igen.

Hvis du kan få pengene tilbage for lillemodellen eller selv sælge den, ville jeg ikke tænke over at dine forældre har betalt den. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså, jeg ville personligt være skide ligeglad med at det var en konfirmaitionskjole - faktisk har jeg, vel vidende om hvad den var, haft kig på en konfirmationskjole før jeg fandt den kjole jeg er endt med.

Hverken du eller dine familiemedlemmer har jo tænkt at den lignede en konfirmationskjole da I så den, og så er der heller ikke andre, der vil skænke det en tanke. Og der render jo ligesom ikke konfirmander rundt d. 11/8, vel :)

Det du må gøre op med dig selv, er om du vil lægge 7000kr ekstra for en kjole du skal have på en halv dag. (Og når jeg lyder som en nærigrøv, så er det fordi jeg er én :lol:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget enig med miss Lena.... :)

Du starter jo også ud med at sige at jeres bryllup skal være meget stille og roligt! Og så er det vel i bund og grund lige meget om en kjole bliver markedsført som konfirmationskjole/prinsesse drøm eller sommekjole?!?

Der er faktisk en del af de korte kjoler, der bliver markedsført som både/og... fordi der jo også findes nogle små forkælede konfirmander, som vil have et kæmpe skrud!?... Så jeg er ret sikker på at det er lidt "årstidsbestemt" om den ligger under det ene eller det andet! :)

Jeg syntes du skal holde fast i kjolen som du har købt, du har jo været glad for den og på den måde ville du også kunne holde det nede i niveau!

Du skrev at i skulle holde den store fest senere hen.... så kan du jo til den tid gå all in efter drømme kjolen?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aw, altså :( Det gør mig ondt at høre, jeg kan sagtens forstå dig.

Det er ikke nemt at råde, jeg kan kun sige, hvad jeg ville forsøge.

Det er - at finde tilbage til følelsen af kjolen, da du købte den (Altså den fra Lilly) og se, om det ikke er muligt for dig stadig at være glad for den.

Måske den kan styles, så det er lettere for dig at tænke væk fra konfirmation med lidt lækkert - mere "voksent" tilbehør og sådan??

Jeg har selv stået overfor valget - drømmekjole eller den kjole jeg er endt med. Det er stadig ikke nemt, og jeg sukker da lidt efter drømmekjolen.

Men den kjole jeg har fundet, er jeg rigtig glad for, og det er bare min kjole.

Jeg synes, at den klæder mig, er meget smuk, og prisforskellen på de to kjoler er ca. 10.000,-. Havde jeg købt drømmekjolen, skulle vi strege 14 dejlige gæster.

Jeg kan helt følge dine tanker omkring det, og håber, at du finder en løsning, du er tilfreds med.

Må vi ikke gerne se kjolen forresten? :) Jeg er vild med de korte kjoler! Og måske kan den netop styles til at blive helt din egen?

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan kun følge dig, jeg har købt en kjole i Glamour til 5250, som jeg egentlig er rigtig glad for, mit budget for en kjole var 5000. Efterfølgende har jeg så forelsket mig i en Lilly kjole til 8500. Lilly kjolen har jeg ikke prøvet, så jeg aner ikke hvordan den ville se ud på mig. Men jeg ved at den kjole jeg har valgt sidder godt på mig og overholdet budgettet. Så jeg prøver at slå den anden ud af hovedet. Jeg skal have tilrettet min kjole på næste fredag, så nu glæder jeg mig bare til at prøve den igen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UPDATE

Jeg prøvede at ringe til butikken for at høre om jeg kunne standse skrædderen.... det var for sent... så nu er der ikke rigtigt noget at gøre....

Nu skal jeg bare ligne den lækreste konfirmand ever!!! jeg prøver at tage det med et smil :)

Det er intet mindre end fantastisk at jeg har dette forum til at snakke med nogen som rent faktisk kan sætte sig ind i hvordan det kan føles når man bare gerne vil have at det hele skal være perfekt, og hvordan man kan tænke på drømmekjolen DØGNET RUNDT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen her kommer billederne så.... OMG I look like an idiot.... jeg hader mig selv på billeder....

Nå MEN ... jeg har købt sådan et lidt voldsomt hårsmykke, faktisk næsten som hun har på, på billedet.. og så skal jeg have en trekvart lang jakkeagtig ting på for at skjule mine latterlige tattoos :)

Nå ja og flæserne har jeg fået fjernet... dem kunne jeg ikke lide

post-59284-0-77663000-1340032112.jpg

post-59284-0-74211000-1340032126.jpg

post-59284-0-99987200-1340032421.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en omgang!

Ehm, altså... man skal vist se kjolen for at hjælpe dig med den problematik.

Men umiddelbart ville jeg være ligeglad. Et eller andet sted - du skriver at I skal holde et rigtigt bryllup senere - og at du blot skal have kjolen på i 6 timer og det hele skal være nede på jorden. Og at du netop var så glad for den til du fandt ud af det på nettet. Hvorfor ikke bare bruge den som den er og følge din intention om at holde det nede på jorden?

Jeg er ikke meget for at fise mange penge af på en brudekjole - jeg havde en smuk kjole på der klædte mig og så var den i øvrigt ret uinteressant, fordi der skete så meget så eventyrligt og fantastisk, at det er helt ubeskriveligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer