Sign in to follow this  
Followers 0
Rikke aka rapanden

Sokker til gommen med stiplet linje?

12 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan købe dem på nettet her til 69 kr:

http://www.denstoredag.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=24&category_id=6&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=82

Ved ikke om det er billigere i en fysisk butik, men hvis du ikke vil ud i regnen, er det i hvert fald en mulighed :)

0

Du kan købe dem på nettet her til 69 kr:

http://www.denstored...emart&Itemid=82

Ved ikke om det er billigere i en fysisk butik, men hvis du ikke vil ud i regnen, er det i hvert fald en mulighed :)

Tak for linket :-) Det vil jeg lige tjekke ud..

0

Annonce ♥

Haha, de butikker i nævner er ikke nogen der er her hvor vi bor :-) Men må bare ind og kigge i byen og se om jeg kan finde nogen, med mindre ejg pludselig falder over nogen på nettet...

Jeg mener at der er en Nielsens i Storcenter Nord i Århus. Men ellers har vi fundet vores i Bruuns galleri i en af herretøjs butikkerne- kan selvfølgelig ikke huske hvilken...

God jagt

0

Haha, de butikker i nævner er ikke nogen der er her hvor vi bor :-) Men må bare ind og kigge i byen og se om jeg kan finde nogen, med mindre ejg pludselig falder over nogen på nettet...

Jeg mener at der er en Nielsens i Storcenter Nord i Århus. Men ellers har vi fundet vores i Bruuns galleri i en af herretøjs butikkerne- kan selvfølgelig ikke huske hvilken...

God jagt

Kan du huske hvad i gav for dem derinde? Tænker hvis det nu er samme pris som dem på linket eller kun lidt billigere, kan jeg ligeså godt bare bestille dem på linket , for så spare jeg jo de 20 kroner en busbillet koster :-)

0

Jeg har fået købt et par i dag, var i flere herretøjbutikker, men de havde dem ikke.. Men Salling blev min redning :-) Men der er jo også lang tid til de skal bruges, men når man har et stramt budget, er det bare rart at købe tingende lidt af gangen, så virker det ikke så voldsomt :-)

0

Annonce ♥