Guest hellelj

Underholdende tjenere

12 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer der har overvejet eller ligefrem har bestilt underholdende tjenere?

De starter som almindelige tjenere og bliver så mere og mere gakkede og gør nogle mærkelige ting

Jeg har prøvet det én gang og det var virkelig sjovt, da man først fandt ud af at tingene der skete var med vilje :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi overvejede det og kontaktede nogle. Men det lå langt over vores budget. ca. 20.000 kr for et par timer. Men ville have elsket det. Det kunne have været så sjovt. Kender nogle i en anden prisklasse, vil jeg da gerne høre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min mor blev gift for et par år siden, havde de hyret en fotograf (fake :biggrin: ) til at komme, min mor, hendes mand, og jeg som skulle filme gæsternes reaktioner var de eneste der vidste det... Hun kom og var ret så øm at se på, overbid, og ikk så pænt tøj... Hun begyndte som alm "fotograf" men under middagen tog hun makrelmadder frem og begyndte at fortælle om hendes nye slankekur.. efterfølgende gik hun på wc og kom tilbage med toiletpapir hængende ud af bukserne, folk turde ikke fortælle hende det, men ALLE græd af grin!! (Min morbror sagde at nu kunne han dø lykkelig, for det var noget som han kun troede skete på film :lol: ) hun tog også billeder af folks ben under bordet, igennem folks ører og lign.. det var hylende morsomt... Min mor valgte hende fremfor tjenerne fordi at hun havde været til 3 fester inden for de sidste år hvor de havde været brugt, så hun var bange for at folk ville lure den med det samme... Men den slags underholdning kunne jeg sagtens finde på at hyre, nu er problemet bare at min familie "kender" hende, så de ville fange den med det samme..

Har også set at man kan få "den falske brud " ud, hun kommer i brudekjole og overfuser gommen fordi at han har brændt hende af ved alteret, tidligere den dag... DET kunne jeg så godt finde på at arrangere for min kommende mand, for det er lige hans humor :biggrin:

Syns det gir det hele lidt ekstra med den slags underholdning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tit oplevet dem. Både tjenerne og fotografen og Tjenerstaben kan jeg klart anbefale. Man oplever dem dog mest til firmafester og andre former for fester og knap så meget ude til bryllupsfester, hvor der er en forholdsvis stram tidsplan, men selvfølgelig kan det også lade sig gøre. Husk at orienter og få personalet på stedet med på den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, den med fotografen har jeg også godt læst om. Det lyder virkelig sjovt.

Den falske brud har jeg ikke hørt om.

Kan du huske hvad fotografen kostede?

Jeg aner ikke hvad sådan en form for underholdning koster, men 20.000 kr. lyder helt vildt!

Kan desværre ikke huske hvad hun kostede, og min mor er i grækenland lige pt, men kan lige høre hende ad når hun kommer hjem..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener ikke at den "fotograf" jeg har oplevet var så dyr og megasjov var hun, men jeg mener bare at kunne huske at det var ovre i Jylland et sted. Der er måske flere af dem. Jeg tror ikke vi taler om 20.000 eller 10.000 for den sags skyld. Lasse Remer og Jan Gintberg ligger typisk i niveauet 20-25.000 og vores gode ven Mikkel Mox som vi har lavet rigtig mange ting sammen med ligger som jeg husker det tættere på 5.000 end på 10.000 når vi taler om mindre arrangementer. Han er efterhånden meget kendt så det ville da undre mig meget hvis prisen var højere end 5000 DKK medmindre vi taler om noget som involverer flere personer (som eks. Tjenerstaben). Man skal jo tænke på at de ofte kan lave 3-4 arrangementer i løbet af en aften hvorved det ofte er et spørgsmål om logistik og geografi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mener ikke at den "fotograf" jeg har oplevet var så dyr og megasjov var hun, men jeg mener bare at kunne huske at det var ovre i Jylland et sted. Der er måske flere af dem. Jeg tror ikke vi taler om 20.000 eller 10.000 for den sags skyld. Lasse Remer og Jan Gintberg ligger typisk i niveauet 20-25.000 og vores gode ven Mikkel Mox som vi har lavet rigtig mange ting sammen med ligger som jeg husker det tættere på 5.000 end på 10.000 når vi taler om mindre arrangementer. Han er efterhånden meget kendt så det ville da undre mig meget hvis prisen var højere end 5000 DKK medmindre vi taler om noget som involverer flere personer (som eks. Tjenerstaben). Man skal jo tænke på at de ofte kan lave 3-4 arrangementer i løbet af en aften hvorved det ofte er et spørgsmål om logistik og geografi.

Hende vi havde kom også fra jylland, men hun havde et andet arrangement på sjælland (noget ballon-show-noget) så for det første tog hun ikk så meget for kørsel, for det andet var hun overraskende billig (hø hø) og for det tredje lavede hun ballondyr til ALLE bagefter.... :-) super underholdning....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer