Christina1983

Er der slet ingen september brude til stede :0) ?

206 indlæg i dette emne

Altså vores bryllup bliver heller ikke et slotsbryllup, vil vil også bare have en fed fest med gode venner og godt mad... vi holder festen på min kommende mands skole, så romantiske er vi og vi skal såmend også have buffet til hovedret ;-)

Min kæreste er 35 og jeg er 28, vi har været sammen i knap 2 år, så ja det er gået lidt stærkt.... min kæreste har en søn på 3½ år, han skal selvfølgelig med i kirke og med ud og have taget billeder, herefter skal han hjem til sin mor og så skal vi have et brag af en fest.....

Har I købt drikkevarer???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vores bryllup bliver heller ikke et slotsbryllup, vil vil også bare have en fed fest med gode venner og godt mad... vi holder festen på min kommende mands skole, så romantiske er vi og vi skal såmend også have buffet til hovedret ;-)

Min kæreste er 35 og jeg er 28, vi har været sammen i knap 2 år, så ja det er gået lidt stærkt.... min kæreste har en søn på 3½ år, han skal selvfølgelig med i kirke og med ud og have taget billeder, herefter skal han hjem til sin mor og så skal vi have et brag af en fest.....

Har I købt drikkevarer???

Det lyder også super hyggeligt. Vi skal også bare være i et forsmalingshus med vores venner og familie:-) vi skal dog have forret og hovedret men fik det til en god pris så:-)

Ja vi har købt drikkevarer, vi var et smut i tyskland, så vi har bare lidt øl, vand, vin, sommersby og lidt og så en smule sprut:-)

Jeg er 29 og min kæreste 28, jeg har en datter på 4 år fra tidligere forhold.... vi har også kun været sammen knap 2 år faktisk den 02.10.12 så lige et par dage efter brylluppet;-) men jeg kan bare mærke at han er den eneste ene<3 så er sikker på det er det rette...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi vi skal også have forret og dessert ;-)

Vi var også i tyskland men tror vi mangler lidt vin, det er faktisk det eneste jeg er i tvivl om det er de s.... drikkevarer :-S

Jaaaah man ved nemlig når det er den rettte og jeg er slet ikke i tvivl om at sige JA er det helt rette :-) Hvordan bliver jeres borddækning?!?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hihi vi skal også have forret og dessert ;-)

Vi var også i tyskland men tror vi mangler lidt vin, det er faktisk det eneste jeg er i tvivl om det er de s.... drikkevarer :-S

Jaaaah man ved nemlig når det er den rettte og jeg er slet ikke i tvivl om at sige JA er det helt rette :-) Hvordan bliver jeres borddækning?!?!

Det lyder godt... hmmm hvor meget rødvin har i købt da?:-)

Vi skal have bryllupskaagen som dessert:-)

Det er jo det man gør;-) smiler

Vi skal sidde i et E , meget traditionelt, men jeg synes det er den hyggeligste måde, hvad med jer?

Hvad farver/tema køre i efter piger??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vi TÆT på og er utroligt nok ret rolig endnu da :wink: Det kribler og kravler i min mave og går rundt med et fjollet smil hele tiden :blink:

I morgen bliver så romantisk med rengøring af hele hytten, da der skal være overnattende gæster fra lørdag og der skal til handles ind til deres morgenmad osv. og så skal der hæves komtanter til de ting der skal betales komtant lørdag, afhentning af weekendbarn .... Her til aften står dén på strygetøj - kort sagt er vi gået i praktisk mode her på falderebet :)

Men fredagaften sender Thomas hjemmefra og min søster rykker ind og så skal dér "tøsehygges" og mine piger GLÆDER sig så meget til dén del af dagen :biggrin: Der skal karbades og ordnes negle ....

Lørdag skal vi være ved frisøren kl 10 og skal forvente det tager 2-2,5 time ,,, Jo både mig, 3 små piger og så min søster der skal ha´ordnet garnet ... Tænker om det ikke er klogt at få lagt makeup i samme tidsrum, for at udnytte tiden !??

Fotografen kommer kl 14 og ligger stille ud med billeder af pigerne og sikkert også mig inden kirken - Vielsen er først kl 16.30, så ville gerne der var "hentet lidt tid" på fotofronten - så vi max bruger en time efter og så er "alene" billederne af dem og jeg jo "af vejen"

Ekspedienten fortalte mig tilmed, at det var klogt at sætte en halv time af til at få kjolen på, så dagen får da egetlig også hurtig ben at gå på :o Men men men, håber virkelig jeg kan finde ro til ikke at stresse op !

For som min søde kommende mand sagde til mig, da jeg sådan lidt misfornøjet en sen nattetime fik sagt, at vores sene vielse gjorde dagén så kort "Din bryllupsadag starter i det øjeblik du vågner og vores bryllupsdag når vi mødes i kirken kl 16.30, så NYD nu HELE dagen" :heart:

Så det agter jeg at gøre ... Der er indkøbt Verdi til at skåle i og sæbebobler til sjov og grin under fotograferingen med pigerne og så må jeg simpelthen tvinge mig selv til at slappe af, hvis jeg mærker det er ved at løbe af med mig :unsure:

I bund og grund er alt klar og parat lørdagmorgen, så burde da ku´lade sig gøre :biggrin:

I de sidste par dage er "spændingen" blevet sådan lidt mere konkret ... I stil med hvordan ser min buket mon ud, hvem mon kommer til "globryllup", hvor skal vi sove, hvad mon gæsterne finder på - taler, underholdning osv. :)

Selvfølgelig oveni alle føleserne med, at se ham i kirken, vielsen (eller cermonien, som min datter på 7 år højtidligt kalder dét :biggrin: ) og se vores skønne piger i deres fine brudekjoler .... og jeg kunne blive ved ... Min eneste lille bekymring er rent faktisk, at jeg starter med at græde som pisket allerede inden jeg er kommet ind på kirkegulvet og så det ellers ingen ende vil ta´resten af dagen - HOLD DA OP, det vil jeg være SÅ træt af altså :td: Øver godt nok flittigt på min lille tale, men tvivler på det blir´aktuelt ... No Go, hvis jeg skal hulke mig i gennem og så må han læse dén i stedet.

Jeg tænker faktisk overhovet ikke "katatrofe-tanker" overhovedet ... Om noget går galt - Men kan selvfølgelig nå at komme :wink:

I dag kom vi så i øvrigt i tanke om brudevalsen ... Ind på google og hitte en brugsanvisning og så sjoskede vi rundt på køkkengulvet :blink:

Øhh, skulle vi nok ha´begyndt på noget før !! :biggrin: Kønt når det i hvertfald ikke at blive .... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vi TÆT på og er utroligt nok ret rolig endnu da :wink: Det kribler og kravler i min mave og går rundt med et fjollet smil hele tiden :blink:

I morgen bliver så romantisk med rengøring af hele hytten, da der skal være overnattende gæster fra lørdag og der skal til handles ind til deres morgenmad osv. og så skal der hæves komtanter til de ting der skal betales komtant lørdag, afhentning af weekendbarn .... Her til aften står dén på strygetøj - kort sagt er vi gået i praktisk mode her på falderebet :)

Men fredagaften sender Thomas hjemmefra og min søster rykker ind og så skal dér "tøsehygges" og mine piger GLÆDER sig så meget til dén del af dagen :biggrin: Der skal karbades og ordnes negle ....

Lørdag skal vi være ved frisøren kl 10 og skal forvente det tager 2-2,5 time ,,, Jo både mig, 3 små piger og så min søster der skal ha´ordnet garnet ... Tænker om det ikke er klogt at få lagt makeup i samme tidsrum, for at udnytte tiden !??

Fotografen kommer kl 14 og ligger stille ud med billeder af pigerne og sikkert også mig inden kirken - Vielsen er først kl 16.30, så ville gerne der var "hentet lidt tid" på fotofronten - så vi max bruger en time efter og så er "alene" billederne af dem og jeg jo "af vejen"

Ekspedienten fortalte mig tilmed, at det var klogt at sætte en halv time af til at få kjolen på, så dagen får da egetlig også hurtig ben at gå på :o Men men men, håber virkelig jeg kan finde ro til ikke at stresse op !

For som min søde kommende mand sagde til mig, da jeg sådan lidt misfornøjet en sen nattetime fik sagt, at vores sene vielse gjorde dagén så kort "Din bryllupsadag starter i det øjeblik du vågner og vores bryllupsdag når vi mødes i kirken kl 16.30, så NYD nu HELE dagen" :heart:

Så det agter jeg at gøre ... Der er indkøbt Verdi til at skåle i og sæbebobler til sjov og grin under fotograferingen med pigerne og så må jeg simpelthen tvinge mig selv til at slappe af, hvis jeg mærker det er ved at løbe af med mig :unsure:

I bund og grund er alt klar og parat lørdagmorgen, så burde da ku´lade sig gøre :biggrin:

I de sidste par dage er "spændingen" blevet sådan lidt mere konkret ... I stil med hvordan ser min buket mon ud, hvem mon kommer til "globryllup", hvor skal vi sove, hvad mon gæsterne finder på - taler, underholdning osv.

Selvfølgelig oveni alle føleserne med, at se ham i kirken, vielsen (eller cermonien, som min datter på 7 år højtidligt kalder dét :biggrin: ) og se vores skønne piger i deres fine brudekjoler .... og jeg kunne blive ved ... Min eneste lille bekymring er rent faktisk, at jeg starter med at græde som pisket allerede inden jeg er kommet ind på kirkegulvet og så det ellers ingen ende vil ta´resten af dagen - HOLD DA OP, det vil jeg være SÅ træt af altså Øver godt nok flittigt på min lille tale, men tvivler på det blir´aktuelt ... No Go, hvis jeg skal hulke mig i gennem og så må han læse dén i stedet.

Jeg tænker faktisk overhovet ikke "katatrofe-tanker" overhovedet ... Om noget går galt - Men kan selvfølgelig nå at komme :wink:

I dag kom vi så i øvrigt i tanke om brudevalsen ... Ind på google og hitte en brugsanvisning og så sjoskede vi rundt på køkkengulvet :blink:

Øhh, skulle vi nok ha´begyndt på noget før !! :biggrin: Kønt når det i hvertfald ikke at blive .... :wink:

Nej hvor lyder det dejligt :cheerleader3: kan godt forstå du glæder dig, det er jo i morgen... så går tiden lige pludselig MEGET stærkt...

Det lyder så dejligt at det i skal og husk nu at nyde hvert sekund af dagen, det bliver virkelig FANTASTISK og selvfølgelig er der ikke noget der går galt og hvis så tager man det derfra. Din kommende mand har jo fuldstændig ret i at din dag vare lige fra om morgen når i vågner og til i slutter, så bare nyd det hele...

Det lyder dejligt med en rigtig tøse/pige hygge dag i dag, kan godt forstå dine piger glæder sig, det er jo også en stor dag for dem.

Jeg ville klart udnytte tiden hos frisøren og få lagt make up samtidig.

Rigtig meget held og lykke med det hele, håber I får en FANTASTISK dag :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi TÆT på og er utroligt nok ret rolig endnu da :wink: Det kribler og kravler i min mave og går rundt med et fjollet smil hele tiden :blink:

I morgen bliver så romantisk med rengøring af hele hytten, da der skal være overnattende gæster fra lørdag og der skal til handles ind til deres morgenmad osv. og så skal der hæves komtanter til de ting der skal betales komtant lørdag, afhentning af weekendbarn .... Her til aften står dén på strygetøj - kort sagt er vi gået i praktisk mode her på falderebet :)

Men fredagaften sender Thomas hjemmefra og min søster rykker ind og så skal dér "tøsehygges" og mine piger GLÆDER sig så meget til dén del af dagen :biggrin: Der skal karbades og ordnes negle ....

Lørdag skal vi være ved frisøren kl 10 og skal forvente det tager 2-2,5 time ,,, Jo både mig, 3 små piger og så min søster der skal ha´ordnet garnet ... Tænker om det ikke er klogt at få lagt makeup i samme tidsrum, for at udnytte tiden !??

Fotografen kommer kl 14 og ligger stille ud med billeder af pigerne og sikkert også mig inden kirken - Vielsen er først kl 16.30, så ville gerne der var "hentet lidt tid" på fotofronten - så vi max bruger en time efter og så er "alene" billederne af dem og jeg jo "af vejen"

Ekspedienten fortalte mig tilmed, at det var klogt at sætte en halv time af til at få kjolen på, så dagen får da egetlig også hurtig ben at gå på :o Men men men, håber virkelig jeg kan finde ro til ikke at stresse op !

For som min søde kommende mand sagde til mig, da jeg sådan lidt misfornøjet en sen nattetime fik sagt, at vores sene vielse gjorde dagén så kort "Din bryllupsadag starter i det øjeblik du vågner og vores bryllupsdag når vi mødes i kirken kl 16.30, så NYD nu HELE dagen" :heart:

Så det agter jeg at gøre ... Der er indkøbt Verdi til at skåle i og sæbebobler til sjov og grin under fotograferingen med pigerne og så må jeg simpelthen tvinge mig selv til at slappe af, hvis jeg mærker det er ved at løbe af med mig :unsure:

I bund og grund er alt klar og parat lørdagmorgen, så burde da ku´lade sig gøre :biggrin:

I de sidste par dage er "spændingen" blevet sådan lidt mere konkret ... I stil med hvordan ser min buket mon ud, hvem mon kommer til "globryllup", hvor skal vi sove, hvad mon gæsterne finder på - taler, underholdning osv. :)

Selvfølgelig oveni alle føleserne med, at se ham i kirken, vielsen (eller cermonien, som min datter på 7 år højtidligt kalder dét :biggrin: ) og se vores skønne piger i deres fine brudekjoler .... og jeg kunne blive ved ... Min eneste lille bekymring er rent faktisk, at jeg starter med at græde som pisket allerede inden jeg er kommet ind på kirkegulvet og så det ellers ingen ende vil ta´resten af dagen - HOLD DA OP, det vil jeg være SÅ træt af altså :td: Øver godt nok flittigt på min lille tale, men tvivler på det blir´aktuelt ... No Go, hvis jeg skal hulke mig i gennem og så må han læse dén i stedet.

Jeg tænker faktisk overhovet ikke "katatrofe-tanker" overhovedet ... Om noget går galt - Men kan selvfølgelig nå at komme :wink:

I dag kom vi så i øvrigt i tanke om brudevalsen ... Ind på google og hitte en brugsanvisning og så sjoskede vi rundt på køkkengulvet :blink:

Øhh, skulle vi nok ha´begyndt på noget før !! :biggrin: Kønt når det i hvertfald ikke at blive .... :wink:

Ejjj Majse.

Hvor er det vildt det er idag- stort tillykke.

Håber du nyder hvert et øjeblik og at i havde en fantastisk dag og aften igår.

Jeg gætter på du allerede er oppe og i fuld gang. Hvem kan og vil sove længe på denne længeventede dag:)

Jeg glæder mig rigtig meget til at høre om jeres dag og håber vi får et lille billede at se:0)

Kan i have en fantastisk dag:)

Knus fra Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også et stort tillykke fra mig til de første september-brude, håber I havde en fantastisk dag.

Selv går jeg ind i rigtig travl uge med dansetime, at bestille blomster og sidste kjoletilretning. Glæder mig til denne uge er overstået - og nå ja ingen PA endnu.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Også et stort tillykke fra mig til de første september-brude, håber I havde en fantastisk dag.

Selv går jeg ind i rigtig travl uge med dansetime, at bestille blomster og sidste kjoletilretning. Glæder mig til denne uge er overstået - og nå ja ingen PA endnu.

Spændende uge, men travl. Det er ikk altid lige sjovt når alle trådene skal samles:/

Vi har heller ikke været på PA endnu- tror vi begge skal på lørdag. Det bliver helt vildt spændende. Hvad mon de har fundet på?

I denne uge skal vi have købt på de sidste bloklys, have skørtet under kjolen rettet til, hentet det sidste rødvin, have købt papir til bordhæftet, fundet salmer til kirken, lavet "tak" banner, have købt lingeri, styr på blomster i brudebuketten. Puha det var egentlig også en del!!!!!!!!

Samtidig skal vores skønne dreng starte i børnehave i morgen, så det bliver noget af en ændring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg på den anden siden af den store dag og vi havde bare den mest fantastiske dag. Glæd jer til det bliver jeres tur kære septemberbrude:)

Fantastisk- stort tillykke.

Hvordan var det at gå op af kirkegulvet til sin udkårne:0)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke til de septemberbrude der blev gift i lørdags! :loveshower:

Og JA vi vil da gerne se fotos!

Jeg har fået styr på en del her over weekenden;

Bestilt budebuket, pigebuketter og brystbuketter - havde en rigtig god samtale med blomsterbinderen og kunne endda se de "rigtige" blomster i forretningen, som hun tilfældigvis havde hjemme, de er så smukke - og de dufter! :) Har en rigtig god mavefornemmelse omkring blomsterne, det skal nok blive virkelig smukt! (Og ja, H2B, har velvilligt overladt ansvaret for buketten til mig :wink: )

Købt det sidste make-up - Tilfædligvis var der en Clinique-konsulent i min Matas så jeg fik lagt en lille prøvemakeup og fik købt den pudder og de øjenskygger jeg havde tænkt mig og fik tips til at lægge det! :thumbsupsmileyanim: (Jeg bruger normalt Clinique, så det var perfekt.) Men nu skal jeg vist heller ikke købe mere makeup de næste 5 år .. :fløjt:

Lavet prøve-bryllupskage - Jeg kørte en "real-time" plan. Lagde sammen med fyld 1. dag, overtrak med smørcreme og marcipan 2. dag, prøvespiste 3. dag. Den blev virkelig en succes! :smiley-eatdrink026: Faktisk skal intet ændres til originalkagen :) , men lærte dog nogen vigtige ting at huske; ex. marcipanen må ikke udrulles i for meget flormelis, så bliver den for tør og det overskydende flormelis vil ikke rigtig optages i marcipanen og ikke mindst hvor vigtig smørcremen er. Vi lod et stykke på siden af kagen være uden smørcreme for at teste om det virkelig var SÅ nødvendigt, (det er virkelig dumt at smøre ud) og JA det er det! Der hvor der ikke var smørcreme var marcipanen nemlig begyndt at smelte! :( Så godt at vi lige fik testet det!

Kagen er iøvrigt sammensat af 3 forskellige opskrifter; "roulade bund med mandel" fra min svigermor, + 2 forskellige gange fyld fra Blomsterberg. Dejligt at få bekræftet at komponenterne fungerer når de bliver sammensat. Det gav utrolig meget ro at få det testet, og nu kan jeg også overskue køreplanen for kagen og hvad der kan laves i forvejen.

Til gengæld har jeg besluttet at leje et kagestativ med "trappetrin", istedet for at bruge det jeg har lånt til "hul i midten", min datter og jeg blev enige om at det bliver for besværligt og risikabelt at stikke (store) huller ud + at kagen kun kan opbevares adskilt på køl i forsamlingshuset og derfor er der en fremmed der skal samle den inden servering - og eftersom det er et hjemmebygget stativ, er det ikke sådan bare lige.

Så istedet laver vi hele kager på hvert sit fad som bare lige skal løftes over på stativet! Vi synes at de penge til lejestativ er giver godt ud!

Lavet ca. halvdelen af bordkort/menuhæfter færdige - resten bliver færdig snarest, jeg skal bare lige have fat i noget mere satinbånd...

Lavet 4 islagkager - Nå, ja så fik vi da osse lige lavet 4 islagkager :rolleyes: Kendt og gennemprøvet opskrift, ikke så meget pjat, bare arbejde! Men f*** at smutte alle de mandler til mandelbundene...Vi skal lige lave to mere, men skal lige ud og låne to springforme et eller andet sted...

Og så skylder jeg da lige at sige at jeg har haft hjælp til det hele af vores super søde og fantastiske datter! Hun er simpelthen en life-saver! :loveshower:

Idag skal jeg (forhåbentlig) sidste gang til skrædderen og får min færdige kjole med hjem fra tilretning... :)

Det hjælper på det efterhånden og jeg er langt mere i Zen end for to uger siden :wink:

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så er jeg på den anden siden af den store dag og vi havde bare den mest fantastiske dag. Glæd jer til det bliver jeres tur kære septemberbrude:)

Fantastisk- stort tillykke.

Hvordan var det at gå op af kirkegulvet til sin udkårne:0)

Tak :) Det var fantastisk at se ham stå deroppe og var slet ikke nervøs som jeg troede jeg ville være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for jeres lykkeønsker .... Dét var en FANTASTISK dag :heart: GLÆD jer, piger .... Og NYYYYYD hvert minut, dagen går alt alt for stærkt !

Jeg formåede at bevare roen hele dagen og var faktisk rolig helt frem til våbenhuset .... I mit hovede var jeg total cool, men min krop reagerede .... Men et blik fra gommen og jeg faldt til ro :)

Min værste frygt for dagen var jo mit tuderi, men dét blev holdt på et anstændigt niveau ... Gik lidt skævt for mig i våbenhuset, da klokkerne begyndte at ringe, men var jeg forberedt på (de klokker gør det altså ved mig :boohoo:) og tårene rendte også lidt op af gulvet - fik så heldigvis hold i det igen :)

Under diverse taler løb det også en del, men stadig i "holdbare" mængder --- Dog gik det helt galt under min tale, hvor jeg kæmpede mig i gennem - Men er så stolt og glad for jeg gennemførte alligevel ! Og jeg var IKKE dén eneste der vandede høns til dén - Nøj, han blev rørt :heart:

Ønsker i alle får en skøn dag, når jeres bryllupsdag oprinder :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til dem, der er blevet gift! ()()

Har I nogle gode råd eller noget I ville have gjort anderledes?

Jeg har faktisk ikke noget jeg ville have gjort anderledes. Vores dag var som jeg ønskede det og alle gæster var glade og sagde flere gange at de synes det havde været en god fest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til dem, der er blevet gift! ()()

Har I nogle gode råd eller noget I ville have gjort anderledes?

Vi havde en helt fantastisk dag og festen blev lige som vi havde ønsket os og har også kun fået :thumbsupsmileyanim: af vores gæster ... I det store billedet ville jeg ikke ændre på noget som helst :loveshower: De små ting betyder så umådelig lidt på selve dagen :wink:

Men men men .... I forfængelighedens tegn ville jeg ønske jeg havde bestilt en prøveopsætning - Havde blot været forbi min frisør og vi fik talt om hvad jeg ønskede mig og troede hun havde forstået mig ... Havde hun så ikke og jeg endte med en fin fin klassisk brudeopsætning, hvor jeg gerne ville ha´haft noget mere "vildt og løst" :) Vi forsøgte at hitte rede på dét på dagén, men der er "toget" ligesom bare kørt og du kan sgu ikke bare stige af ... Men som sagt, betyder umådelig lidt når "musikken spiller" og jeg var jo alligevel ganske nydelig :biggrin:

Dog vil jeg klart anbefale en prøveopsætning :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STORT tillykke til alle der blev gift i lørdags den 8.9.2012! :loveshower:

Jeg havde igen en produktiv weekend...

Fik bestilt kirkepynt hos blomsterhandleren, samme som skal lave min brudebuket

Handlet en masse ind, forsamlingshuset står næsten for det hele, men der er lige noget spiritus m.v. vi selv skal medbringe :fløjt:

Bagt alle bunde til bryllupskagen, det var godt nok alligevel lidt af et projekt :o Nu ryger de i fryseren (hos min far) så de bare skal tages op inden kagen skal lægges sammen

Æltet marcipanen til overtræk, med flormelis og glukosesirup, og lagt den i køleskab, så den er klar til at rulle ud når kagerne skal overtrækkes, det er et ret hårdt og tungt arbejde når det skal gøres med håndkraft (jeg har ikke en KitchenAid :wink: )

Lavet de sidste to islagkager, nu ligger der ialt 6 i fryseren,og der kan ikke klemmes så meget som en pose ærter mere ned i den... :biggrin:

Jeg mangler nu at gøre bordkort/hæfter færdig, bage kransekagekonfekt og naturligvis at lave bryllupskagen... + at jeg har aftaler næsten hver eneste dag efter arbejde fra nu af... hente kjolen fra (forhåbentlig) aller-aller sidste tilretning, indlevere H2B tøj til rens/pres + hente det igen :wink: , aftaler om div. voks og skønhedsbehandlinger, møde med præsten....

OG SÅ HAR VI IKKE VÆRET PÅ PA ENDNU!!! :o - så som jeg allerede havde regnet ud bliver det på lørdag 1. uge før B-dag! - slet ikke noget der kan stresse en i forvejen lidt opkørt kvinde :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer