Christina1983

Er der slet ingen september brude til stede :0) ?

206 posts in this topic

Hej

Jeg er en fynsk september brud :)

Begynder efterhånden at blive en lille smule stresset ... men også ret spændt !

Det der er styr på:

- Forsamlingshuset. Vi skal dog have et møde med værten og aftale hvad vi skal have at spise (en mindre detalje ;) )

- Kirken er booket. Vi skal have møde med præsten om et par uger.

- Fotografen er booket. Vi mangler dog at holde møde med ham.

- Min mor er næsten færdig med at sy min kjole.

- Mine sko er købt (er ved at gå dem til).

- Mandens tøj er købt (et helt almindeligt jakkesæt)

- Musik til festen (det sørger mine forældre for)

Det der mangler:

- Vælge salmer til kirken

- Ringene!

- Mormor skal hækle en blonde til mit slør

- Ægteskabserklæring

- Jeg skal øve mig i at bage en lækker bryllups kage (spises til receptionen)

- Øve brudevals

- Få styr på receptionen (skal holdes hjemme i haven)

- Brudebuket

Og sikkert en masse mere...

Vi har inviteret 51, der er dog lidt afbud, så regner med at vi bliver ca. 45 til festen.

Min kommende mand er 28 og jeg er 25 :)

0

Annonce ♥

Altså Felinity dit skønne kvindemenneske som altid lige der der med det rigtige råd og en sjov bemærkning.. bare rolig... jeg har styr på vores bryllupper :tunge:

Haha, iiih, det lyder bare godt - har du så lavet mine kirke - og bordhæfter!? :biggrin:

0

Jeg er her også - 1. september. Hvor er det hyggeligt med sådan en tråd for os september brude.

Synes også det begynder at komme tæt på, men glæder mig rigtig meget. Vi har vist også styr på det meste. Har lige sendt ægteskabserklæring afsted og har lige bestilt bryllupsrejse :)

Vi mangler:

Udvælge menu

Lave bordkort, bordhæfter

Bestille bryllupskage

Øve brudevals :)

Ringe

Min kommende mands tøj

Tilretning af min kjole

- og sikkert en masse andre ting også. Kan bare ikke lige komme i tanke om dem nu

0

Vi skal have drengene med k kirken så bliver de hentet bagefter af min forældres nabo..

Og det var virkelig et cirkus at få dem passet når alle skal med til vores bryllup. Min dagplejemor var desværre udelukket hun virker nemlig som en der kun vil være dagplejemor i arbejds tiden :-(

Hrmm øv med dagplejemor'en :td:

Vores dagplejemor passer kun børn i sin fritid, når børnenes forældre skal have bryllup - og ja det er jo fair nok :) . Så vi føler os meget heldige.

0

Annonce ♥

Altså Felinity dit skønne kvindemenneske som altid lige der der med det rigtige råd og en sjov bemærkning.. bare rolig... jeg har styr på vores bryllupper :tunge:

Haha, iiih, det lyder bare godt - har du så lavet mine kirke - og bordhæfter!? :biggrin:

Jeg er i FULD gang med dem :hug: ..men gider du egentlig smutte forbi skrædderen på Amager og for tilrettet min kjole for sidste gang ? Så er du en skattebasse :biggrin:

0

Annonce ♥

Hej piger.

Mangler lige et par september-brude at følges med, blive inspireret af, planlægge med og sparre lidt med:)

Syns det kunne være hyggeligt, da forumet er så stort og folk er vidt forskellige steder i deres brylllupsplanlægning- nogen er gift og nogen skal giftes i 2014.

Er der måske nogen som vil være med til at gøre denne tråd hyggelig og indholdsrig?

Hilsner fra Christina:)

Jeg er her også, skal giftes d.01.09.12 :)

0

Uhm den ser god ud Dorte:) min fars moster skal lave vores- hun er super til det:) Vi har valgt at servere vores som dessert, sammen med en masse frisk frugt og evt. Is-lagkage. Vi skal først vies kl.14- og inden folk når ud til receptionen er kl.15.30-16 og der er vi ude og få taget billeder. Vi servere derfor velkomstdrink, agurk-og gulerodstænger, peanuts, chips og lidt dip som folk kan forsyne sig med, og så byder vi til bordet 17.15-17.30 også er folk ikk proppet med kage, men klar til at nyde en masse skøn mad- Weee- kom september, kom september <3 bum bum bum

0

Annonce ♥

Sikke en hyggelig tråd ;-)

Jeg (vi) skal giftes den 22/9-12 kl. 14.00 hjemme i haven. Det er min gudfar der vier os. Hvis alle kommer blir vi 47 voksne og 16 børn. Festen skal holdes i det lokale festlokale.

Jeg er 32 år og kæresten 38 år. Vi har kendt hinanden knap 2 år. Mine piger på 4 og 8 år skal være brudepiger. Han har 2 drenge på 14 år.

Vores bryllup er meget "nede på jorden".

Jeg mangler at købe/bestille:

Gommens tøj

Bordbynt/blomster

Drikkevarer

Sko til pigerne

Ordne haven, så den ser bare lidt præsentabel ud.

Ellers er der forholdsvis styr på resten.

0

Jeg er i FULD gang med dem :hug: ..men gider du egentlig smutte forbi skrædderen på Amager og for tilrettet min kjole for sidste gang ? Så er du en skattebasse :biggrin:

Haha, det gider jeg da! Noget for noget :kiss:

:a1221: :a1221: :shopping: :shopping: :c166: :c166: :balloon: :balloon: :metteholm :metteholm :7himmel: :7himmel:

0

Annonce ♥

Vi skal også giftes d. 1 september.

Vi har styr på :

- kjole

- mine sko

- ringene

- kirke (skal snakke med præsten inden så længe)

- fotograf (skal også snakke med ham inden så længe)

- DJ

- H2B's jakkesæt

- H2B's sko

- mad

- forsamlingshus

- bryllupskage

- kørsel til og fra kirke

- bordkort / favouræsker

- frisør

- ansøgning om navneændring og prøvelsesattest

Vi mangler :

- skjorte til H2B

- slips til H2B

- kirkehæfter

- smykker til mig

- drikkelse

- finde salmer

0

Hej

Jeg er en fynsk september brud :)

Begynder efterhånden at blive en lille smule stresset ... men også ret spændt !

Det der er styr på:

- Forsamlingshuset. Vi skal dog have et møde med værten og aftale hvad vi skal have at spise (en mindre detalje ;) )

- Kirken er booket. Vi skal have møde med præsten om et par uger.

- Fotografen er booket. Vi mangler dog at holde møde med ham.

- Min mor er næsten færdig med at sy min kjole.

- Mine sko er købt (er ved at gå dem til).

- Mandens tøj er købt (et helt almindeligt jakkesæt)

- Musik til festen (det sørger mine forældre for)

Det der mangler:

- Vælge salmer til kirken

- Ringene!

- Mormor skal hækle en blonde til mit slør

- Ægteskabserklæring

- Jeg skal øve mig i at bage en lækker bryllups kage (spises til receptionen)

- Øve brudevals

- Få styr på receptionen (skal holdes hjemme i haven)

- Brudebuket

Og sikkert en masse mere...

Vi har inviteret 51, der er dog lidt afbud, så regner med at vi bliver ca. 45 til festen.

Min kommende mand er 28 og jeg er 25 :)

Havde simpelthen ikke skænkt "at gå mine sko" til en tanke ..... Genialt - forestillede mig jeg lige sku´købe dem sådan "vupti" engang på sommer udsalget, men tænkt hvis jeg for engangs skyld kunne holde et par på, en hel aften ... Må afsted nu og i gang med at "gå dem til" :wink:

Vi/jeg skal også selv bage bryllupskagen og lavede en test i sidste uge .... Med toblerone-creme og hinbærmousse - begge dele smagte super lækkert, men vi skal alligevel forsøge os igen ...snød lidt og købte færdige lagkagebunde og der var simpelthen ikke nok "kage" i dem og helheden blev lige i overkanten af sød - Tror et par velbagte hjemmelavet med mere "tyngde", evt med nødder eller andet knas kan gøre en stor forskel. Du må meget gerne gi´lyd når du har haft din "prøve-kørsel" :lol:

0

Annonce ♥

Yay septemberbrude :cheerleader3: Jeg synes det er sådan en vidunderlig måned hvor alt stadig er frodigt men de kølige efterårsvinde begynder at blæse.

Vi skal giftes 08.09.2012 og har planlagt i snart 2 år så det meste er på plads, (bortset fra mandens tøj, som han sværger han nok skal nå at få styr på :rolleyes: )

Ellers mangler vi kage og jeg skal have pyntet min kjole :wink:

0

Havde simpelthen ikke skænkt "at gå mine sko" til en tanke ..... Genialt - forestillede mig jeg lige sku´købe dem sådan "vupti" engang på sommer udsalget, men tænkt hvis jeg for engangs skyld kunne holde et par på, en hel aften ... Må afsted nu og i gang med at "gå dem til" :wink:

Jeg kommer lige med et tip fra min lokale "sko-dame": tag et par tynde bomuldsstrømper på, når skoene gåes til (vil bare sige, at det giver anledning til nogle løjerlige outfits :griner:- ) eller få dem evt. blokket ud i forretningen.

0