Christina1983

Er der slet ingen september brude til stede :0) ?

206 posts in this topic

Tillykke til alle jer der blev gift i lørdags, håber i havde en dejlig dag :loveshower:

Hold da op en masse du har noget Luciabruden:-) jeg synes jeg mangler meget :blink:

Vi var på Polteraben i lørdags vi blev hentet kl 8 om morgen og jeg var først hjemme 02.30 om natten, men det var en FANTASTISK dag!! :cheerleader3: så glæd jer...

0

Annonce ♥

Til dem, der er blevet gift! ()()

Har I nogle gode råd eller noget I ville have gjort anderledes?

Jeg har faktisk ikke noget jeg ville have gjort anderledes. Vores dag var som jeg ønskede det og alle gæster var glade og sagde flere gange at de synes det havde været en god fest.

Til dem, der er blevet gift! ()()

Har I nogle gode råd eller noget I ville have gjort anderledes?

Vi havde en helt fantastisk dag og festen blev lige som vi havde ønsket os og har også kun fået :thumbsupsmileyanim: af vores gæster ... I det store billedet ville jeg ikke ændre på noget som helst :loveshower: De små ting betyder så umådelig lidt på selve dagen :wink:

Men men men .... I forfængelighedens tegn ville jeg ønske jeg havde bestilt en prøveopsætning - Havde blot været forbi min frisør og vi fik talt om hvad jeg ønskede mig og troede hun havde forstået mig ... Havde hun så ikke og jeg endte med en fin fin klassisk brudeopsætning, hvor jeg gerne ville ha´haft noget mere "vildt og løst" :) Vi forsøgte at hitte rede på dét på dagén, men der er "toget" ligesom bare kørt og du kan sgu ikke bare stige af ... Men som sagt, betyder umådelig lidt når "musikken spiller" og jeg var jo alligevel ganske nydelig :biggrin:

Dog vil jeg klart anbefale en prøveopsætning :wink:

Herligt at alt gik som smurt - selvom håret blev lidt anderledes end det planlagte... Får dog ikke selv prøveopsætning af håret, stoler på at billeder må være nok...

0

En lille status-opdatering pt er:

- PA i lørdags (fantastisk dag, som var sjov, hyggelig og udfordrende) - vores venner havde virkelig gjort det godt :loveflag:

- Kjole færdigtilrettet

- Blomster bestilt til bordpynt, brudebuket og brystbuketter

- Dansetime veloverstået

... og virusinfektion i maven, som bevirker at jeg har tid til at være på BK midt på dagen :td:

0

Hej piger.

Først tillykke til alle 8 september brudene~ håber i havde en fantastisk dag<3

vi røg også begge to på PA i lørdags og havde en super dag. Vi var hver for sig hele dagen og om aftenen blev festen samlet til spisning og fest. Vi var hjemme ved 5-tiden, pyhhh det var hårdt igår:/

Fra nu af har vi næsten planer alle dage frem til bryllupet- møde med præsten i aften, fødselsdag i morgen, møde med toastmaster onsdag, prøve makeup, spraytan osv. Ja også går dagene jo bare:0)

Nu er det jo bare snart!!!!!!! Uhh 12, 11,10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 NU!!!!!

Hvad giver i "børnepasserne" for at passe jeres børn til bryllupet?

0

Annonce ♥

STORT tillykke til alle der blev gift i lørdags den 8.9.2012! :loveshower:

Jeg havde igen en produktiv weekend...

Fik bestilt kirkepynt hos blomsterhandleren, samme som skal lave min brudebuket

Handlet en masse ind, forsamlingshuset står næsten for det hele, men der er lige noget spiritus m.v. vi selv skal medbringe :fløjt:

Bagt alle bunde til bryllupskagen, det var godt nok alligevel lidt af et projekt :o Nu ryger de i fryseren (hos min far) så de bare skal tages op inden kagen skal lægges sammen

Æltet marcipanen til overtræk, med flormelis og glukosesirup, og lagt den i køleskab, så den er klar til at rulle ud når kagerne skal overtrækkes, det er et ret hårdt og tungt arbejde når det skal gøres med håndkraft (jeg har ikke en KitchenAid :wink: )

Lavet de sidste to islagkager, nu ligger der ialt 6 i fryseren,og der kan ikke klemmes så meget som en pose ærter mere ned i den... :biggrin:

Jeg mangler nu at gøre bordkort/hæfter færdig, bage kransekagekonfekt og naturligvis at lave bryllupskagen... + at jeg har aftaler næsten hver eneste dag efter arbejde fra nu af... hente kjolen fra (forhåbentlig) aller-aller sidste tilretning, indlevere H2B tøj til rens/pres + hente det igen :wink: , aftaler om div. voks og skønhedsbehandlinger, møde med præsten....

OG SÅ HAR VI IKKE VÆRET PÅ PA ENDNU!!! :o - så som jeg allerede havde regnet ud bliver det på lørdag 1. uge før B-dag! - slet ikke noget der kan stresse en i forvejen lidt opkørt kvinde :rolleyes:

Pyh en uge før~ ja det er da lige til at stresse over. Er du ok med at du ved de kommer? Den ligger ligesom lidt til højre benet, men det er jo faktisk gammel tradition at det altid var weekenden før!

Sikke en masse du har gang i- og skøøøønt at få sat nogen dejlige krydser.

Hvad skriver du i dine bordhæfter?

0

Pyh en uge før~ ja det er da lige til at stresse over. Er du ok med at du ved de kommer? Den ligger ligesom lidt til højre benet, men det er jo faktisk gammel tradition at det altid var weekenden før!

Ja, det blev pludselig til en masse DIY - selvom vi egentlig har bestilt en "all inclusive festpakke" :rolleyes: - men noget skulle jo være hjemmelavet :lol:

Ja, jeg vil jo gerne have en polterabend :biggrin: Og forskellige faktorer har gjort at jeg i et stykke tid har været klar over at det nok blev ugen inden brylluppet, men jeg må da indrømme at jeg måske synes at timingen kunne have været liiidt bedre :wink: Men det bliver jo nok hyggeligt selvom det stresser mig lidt at jeg ikke kan have nogen andre projekter til weekenden...

"Bordhæfterne" er meget enkle og fungerer som bordkort med gæstens navn udenpå - og indeni er menuen, incl. tidspunkt for servering af natmad, så håber vi på at vores gæster ikke begynder at tage hjem inden, når de nu ved på forhånd hvor længe de skal holde ud! :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, det blev pludselig til en masse DIY - selvom vi egentlig har bestilt en "all inclusive festpakke" :rolleyes: - men noget skulle jo være hjemmelavet :lol:

Ja, jeg vil jo gerne have en polterabend :biggrin: Og forskellige faktorer har gjort at jeg i et stykke tid har været klar over at det nok blev ugen inden brylluppet, men jeg må da indrømme at jeg måske synes at timingen kunne have været liiidt bedre :wink: Men det bliver jo nok hyggeligt selvom det stresser mig lidt at jeg ikke kan have nogen andre projekter til weekenden...

"Bordhæfterne" er meget enkle og fungerer som bordkort med gæstens navn udenpå - og indeni er menuen, incl. tidspunkt for servering af natmad, så håber vi på at vores gæster ikke begynder at tage hjem inden, når de nu ved på forhånd hvor længe de skal holde ud! :thumbsupsmileyanim:

Ok. Vi er stadig helt færdige efter i lørdags, så er glad for at det ikke er i weekenden vi skal giftes.

Vores bordhæfter er det samme som jeres- også har vi også hvem er hvem med inden i de tre inderste sider:0)

Ejjjj hvor er det ved at være snart. Pyhhhhhaaaaaaa<3

måske vi også lige skal have øvet den det............brudevals........... Har i gjort det?

0

Ok. Vi er stadig helt færdige efter i lørdags, så er glad for at det ikke er i weekenden vi skal giftes.

Vores bordhæfter er det samme som jeres- også har vi også hvem er hvem med inden i de tre inderste sider:0)

Ejjjj hvor er det ved at være snart. Pyhhhhhaaaaaaa<3

måske vi også lige skal have øvet den det............brudevals........... Har i gjort det?

Jeg er nu også glad for at være PA var i lørdag, en uforglemmelig dag, men synes vi mangler MANGE små ting, lave de sidste æsker færdige, bordhæfter, risposer med vores eget bånd, møde med præsten, møde med maden og få styr på resten af det, øve brudevalsen, have styr på resten af mandens morgengave, og tale, mangler servietter (ville gerne have nogle i guld, men synes de er dyre dem jeg har fundet frem til på nettet:-(, nogen der kender noget sted?, og så blomster til kirken og brudebuket ( det er min dejlige kæreste dog sat til), så mangler vi lige at få styr på natmad og se om jeg har alt vi skal bruge til diverse... og så skal jeg have fundet en omkring Nykøbing F. som laver negle, så puha synes der er MEGET endnu, selvom det først er den 29 :o men kjolen var jeg inde og hente i går og den passer:-)

0

Annonce ♥

Hej Piger

Jeg vil da også lige vise et billede fra min store dag i lørdags :)

Vi havde en fantastisk uforglemmelig dag!

Vejret var heldigvis super skønt :)

Tillykke datosøster - ja, vejret var skønt. Sikke en fin kjole :wink: Vi havde også den bedste dag nogensinde :heart:

0

Hej Piger

Så kom vi på den anden side af vores brylluppet som vi holdte den 1/9, var den mest fantastiske dag nogensinde! Glæd jer piger, og husk nu at nyde HELE dagen og sørg for at der bliver taget en masse billeder så i bagefter kan se tilbage og opleve det hele igen i tankerne :a1221:

Og et STORT tillykke til alle jer andre der også er kommet "på den anden side" :loveshower:

0

Hej Piger

Så kom vi på den anden side af vores brylluppet som vi holdte den 1/9, var den mest fantastiske dag nogensinde! Glæd jer piger, og husk nu at nyde HELE dagen og sørg for at der bliver taget en masse billeder så i bagefter kan se tilbage og opleve det hele igen i tankerne :a1221:

Og et STORT tillykke til alle jer andre der også er kommet "på den anden side" :loveshower:

Tillykke - ja, billeder og video er jo bare fantastisk at have fra dagen :heart:

0

Annonce ♥

Endnu et stort tillykke til brudene, håber I havde en fantastisk dejlig dag :loveshower: - vildt at det næste gang er mig!!!

Nå, men havde totalt stress på igår, da jeg pakkede tasker til vores 2 tøser til dagplejemor og til sommerhus. Der blev snerret en hel del i huset, men føler nu at jeg er ovenpå igen. - Overblikket er tilbage :cheerleader3: !!! Har også fået pakket til mig selv :biggrin: ...

Er SÅ glad for at jeg holder fri på fredag - så jeg kan få helt styr på alle tingene til lørdag... Ved at jeg ellers slet ikke kan sove :back2topic: ...

MEEN de fleste ting er der nu styr på nu.

Mangler lige:

- at øve brudevalsen et par gange igen

- hæve penge

- og ellers ordne de sidste par ting som først kan gøres dagen før (pakke det sidste, købe frugt, ordne blomster etc.)

Rigtig go' uge til jer andre :loveflag:

0

Tillykke til jer der blev gift i lørdags :denmarkflag: håber I havde en fantastisk dag...

Jeg synes tiden går stækt nu, om kun 12 dage er det min tur :cheerleader3: Vi har fået lavet en masse praktisk i weekenden og bare fået styr på SÅ meget, vi har lavet alle navnekort/ med velkomst og velbekomme sang, Gæstebogen, Bordplan, Risposer, Gavebordskort, drinkskort, favouræsker og ja... så Har vi aftale med vores kok i aften, så der kommer helt styr på menuen osv... og næste mandag skal vi endelig hos præsten:-)

Hvordan ser det ud hos jer andre:-)

0

Uhhh 5 dage tilbage og de vejrudsigten ser lovende ud lørdag. Hvor er det vildt. Jeg går hjemme på barsel med vores pige tilde og hun er en være hænge- og mor pige- åh får næsten intet lavet, kun når hun tager sine små lure i løbet af dagen og nu har hun mellemørsbetændelse på begge øre, fordi hun har været lidt forkølet- snøft. Nå men min kæreste har heldigvis ferie hele ugen, så han er lige kørt i bygma så vi kan få lavet vores FOTOvæg færdig. Jeg er ved at have hele morgengaven på plads, og mangler kun de sidste småting dertil. Min kæreste får en forskudsmorgengave torsdag hvor han skal ind til byen med en kuvert i hånden. Når han kommer derind må han åbne kuverten også skal han på "skatte jagt" hvor han skal til barbere, massage, et lille gavekort til en kop kaffe "to go" og til frokost er begge unger blevet afsat også skal vi spise frokost sammen. Han bliver guidet for hver post, så han kender ikke næste destination, har haft det sååååååååå hyggeligt med at planlægge det:)

Men ja, her kan bølgerne også gå lidt højt for tiden, man bliver lige liiiiiiiiiiiidt stresset og presset her i sidste øjeblik. Hvor er det bare spændende. Og til sidst- den brudevals troede jeg var let, men nu har jeg set den og tænker vi vist skal i gang med at øve. Min kæreste mener vi improvisere, men jeg har sagt han bare skal have styr på det, for mit bentøj er der jo ingen der ser, så jeg følger med, hehe:) ejjj vi skal øve lidt i aften når ungerne er puttet. Det var vist det:)

0

Det lyder sørme dejligt... og uh der jo ikke længe til... smiler... Men kan godt se det ikke er nemt når den lille bare gerne vil putte og hænge, men dejlige er de jo... :wink: så er det jo perfekt at manden også har fri...

Hvor er det dog en dejlig gave han får :cheerleader3: han bliver da lykkelig...

Hvad gør i med børnene til brylluppet skal de med eller?

0