Sign in to follow this  
Followers 0
LouiseBus

Til dem der skal eller har haft blomster i håret :)

20 posts in this topic

Hej alle

Nu er der ikke så længe til vi skal giftes, og der fare alle mulige spørgsmål rundt i hovedet.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvornår henter man blomsterne til håret?? jeg skal til frisøren kl 8 om morgenen og der er blomsterforhandleren ikke åben endnu, men man kan vel ikke hente blomsterne dagen inde eller?? tænker de bliver grimme eller er det bare mig??

Knus fra en forvirret brud. hehe

0

Annonce ♥

Jeg henter fredag blomster til brudebuket og brystbuketter. De ryger i køleskabet/på køl, når jeg er færdig :)

0

Blomsterhandleren er sandsynligvis i butikken længe før åbning så hvis du spørger kan du måske stikke hovedet ind og hente dine hårblomster. Der er også den mulighed at du bliver sat af hos frisøren og imen du fx får krøllet hår og klargjort henter din mor/veninde eller hvem der er med til frisøren dine blomster :)

0

Jeg henter fredag blomster til brudebuket og brystbuketter. De ryger i køleskabet/på køl, når jeg er færdig :)

Nu ved jeg ikke om du har kendskab til blomster men du skal passe meget på med at ligge blomster i køleskab ! Det er slet ikke samme temperatur sim på køl ved blomsterhandleren !!

( jeg er selv blomsterdekoratør )

0

Annonce ♥

Lige mine ord... er også blomsterdekoratør

Hvor er du i butik henne?

0

Jeg var i Randers ;-) jeg er i en børnehave/vuggestue nu du forretningen måtte lukke ;-( hvad med dig ?

0

Jeg havde 2 callaer i håret - Jeg hentede dem fredag eftermiddag, de stod i vand i mine forældres bryggers (som ikke er koldt overhovedet) til næste morgen, hvor jeg skulle være hos frisøren kl. 08.00.

Desuden så holdte de sig smukke hele dagen, selvom vi blev gift på årets, hidtil, varmeste dag :a1221:

0

Nu ved jeg ikke om du har kendskab til blomster men du skal passe meget på med at ligge blomster i køleskab ! Det er slet ikke samme temperatur sim på køl ved blomsterhandleren !!

Ikke mere end som sådan. Hvilken temperatur er bedst?

0

Annonce ♥

Det kommer meget an på hvilke blomster det er :-) men det der er mest vigtig er at du får dem vandmættet ;-)

Hvilke blomster havde du tænkt på ?

Ikke mere end som sådan. Hvilken temperatur er bedst?

0

Jeg regner med at skulle have orkidéer i håret.. holder de???

0

Jeg regner med at skulle have orkidéer i håret.. holder de???

Tillægsspørgsmål: hvordan vandmætter man bedst orkideer? Hele planten "i vand" eller klippe grenene af og sætte dem i vand?

På forhånd mange tak til vores "in house" blomsterkyndige :loveshower:

Edited by Frk Winther
0

ja tror bestemt den vil holde :-) men okider må ikke komme på køl lad den stå ved stugetempratur :-)

nu køber jo jo som regl afskårne orkider men prøv dig frem køb en og prøv at klippe en af og se hvad der sker :-)

0

Annonce ♥

Jeg skal have fat i et bundt pæoner. Skal de måske bare stå i vand?

0

Jeg var i Randers ;-) jeg er i en børnehave/vuggestue nu du forretningen måtte lukke ;-( hvad med dig ?

Okay... jeg er i stilling blomster ved skanderborg

0

Orkideer fra planter skal klippes af så stilken kan stå i vand i min. 24 timer før de skal bindes eller tapes så de kan komme i håret. Tapen lukker for fordampningen, så vandet bliver i stilken/ blomsten.

0

Orkideer fra planter skal klippes af så stilken kan stå i vand i min. 24 timer før de skal bindes eller tapes så de kan komme i håret. Tapen lukker for fordampningen, så vandet bliver i stilken/ blomsten.

Tak for svaret :)

0

Annonce ♥

Ja ok der har jeg ikke været :-)

Okay... jeg er i stilling blomster ved skanderborg

0

Jeg vil gerne have brudeslør blomster i håret :) det havde min mor på sin dag og de holdt fint :)

0

Jeg vil gerne have brudeslør blomster i håret :) det havde min mor på sin dag og de holdt fint :)

Brudeslør holder helt sikkert :-)

0

Jeg har også tænkt brudeslør, både som buket og i håret - skal de også vandmættes/lukkes af med tape/andre finurligheder?

0

Annonce ♥