LouiseBus

Til dem der skal eller har haft blomster i håret :)

20 indlæg i dette emne

Hej alle

Nu er der ikke så længe til vi skal giftes, og der fare alle mulige spørgsmål rundt i hovedet.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvornår henter man blomsterne til håret?? jeg skal til frisøren kl 8 om morgenen og der er blomsterforhandleren ikke åben endnu, men man kan vel ikke hente blomsterne dagen inde eller?? tænker de bliver grimme eller er det bare mig??

Knus fra en forvirret brud. hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomsterhandleren er sandsynligvis i butikken længe før åbning så hvis du spørger kan du måske stikke hovedet ind og hente dine hårblomster. Der er også den mulighed at du bliver sat af hos frisøren og imen du fx får krøllet hår og klargjort henter din mor/veninde eller hvem der er med til frisøren dine blomster :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg henter fredag blomster til brudebuket og brystbuketter. De ryger i køleskabet/på køl, når jeg er færdig :)

Nu ved jeg ikke om du har kendskab til blomster men du skal passe meget på med at ligge blomster i køleskab ! Det er slet ikke samme temperatur sim på køl ved blomsterhandleren !!

( jeg er selv blomsterdekoratør )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 2 callaer i håret - Jeg hentede dem fredag eftermiddag, de stod i vand i mine forældres bryggers (som ikke er koldt overhovedet) til næste morgen, hvor jeg skulle være hos frisøren kl. 08.00.

Desuden så holdte de sig smukke hele dagen, selvom vi blev gift på årets, hidtil, varmeste dag :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu ved jeg ikke om du har kendskab til blomster men du skal passe meget på med at ligge blomster i køleskab ! Det er slet ikke samme temperatur sim på køl ved blomsterhandleren !!

( jeg er selv blomsterdekoratør )

Ikke mere end som sådan. Hvilken temperatur er bedst?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer meget an på hvilke blomster det er :-) men det der er mest vigtig er at du får dem vandmættet ;-)

Hvilke blomster havde du tænkt på ?

Nu ved jeg ikke om du har kendskab til blomster men du skal passe meget på med at ligge blomster i køleskab ! Det er slet ikke samme temperatur sim på køl ved blomsterhandleren !!

( jeg er selv blomsterdekoratør )

Ikke mere end som sådan. Hvilken temperatur er bedst?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg regner med at skulle have orkidéer i håret.. holder de???

Tillægsspørgsmål: hvordan vandmætter man bedst orkideer? Hele planten "i vand" eller klippe grenene af og sætte dem i vand?

På forhånd mange tak til vores "in house" blomsterkyndige :loveshower:

Redigeret af Frk Winther
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orkideer fra planter skal klippes af så stilken kan stå i vand i min. 24 timer før de skal bindes eller tapes så de kan komme i håret. Tapen lukker for fordampningen, så vandet bliver i stilken/ blomsten.

Tak for svaret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer