Sign in to follow this  
Followers 0
Guest mdenise

Kommet i tvivl om kjolen, hvad skal jeg gøre?

54 posts in this topic

Hej alle zilla'er.

ÅH NEJ altså, endnu et problem er opstået (gad vide om jeg tænker for meget).

Jeg er i tvivl om brudekjolen. Ikke om den er fantastisk, men om jeg burde være lidt mere traditionel..

Jeg har valgt en kjole som både butikken og skrædderen mener er meget speciel. min skønne veninde om var med sagde den mere lignede en kjole til den røde løber. Men at det var godt ment.

Jeg er bare blevet i tvivl om jeg burde være mere ''sød'' på min bryllupsdag. Altså mere prinsesse nu når det er den eneste gang i mit liv jeg skal giftes. og hvad nu hvis jeg ikke føler mig tilpas i på dagen?!

Burde jeg se udover min egen ''stil'' og så ikke tage en ''sær'' kjole? Åh nej altså.. Føler ikke folk vil synes at jeg er en rigtig brud, fordi jeg ikke kommer i det som man ser mange andre i?! Eller er det mig som ikke føler mig som en rigtig brud!!!?

Først synes jeg at den var lidt speciel af udseende, men efter alle de meninger er jeg blevet påvirket om den er for speciel... ARGH!!! :'(

Og så er jeg begyndt at tænke om jeg overhovedet kan bære den eller om jeg er for stor en pige til den. Jeg er jo den del af befolkningen som har timeglas og det har jeg altid været træt af.

Sætter et billed herind lidt af dagen, og sletter det igen, så manden ikke opdager billedet.

Håber i vil være 100% ærlig. Og håber at jeg kan få min bekymring lidt ned..

Altså nu skal jeg også have sat hår og makeup den dag, så det er ikke helt som på billedet.

0

Annonce ♥

Og hvordan kan jeg egentlig slette billederne igen? :)

0

Synea ABSOLUT ikke man skal gøre som alle andre - Man skal da være sig selv 100%

Mht kjolen er den super smuk (og egentlig ikke så anderledes end mange andre kjoler). Jeg synes den er smuk og du ligner bestemt en brud. Og når man nu skal være ærlig, så synes jeg pynten på bæltet er en anelse for stort - det må gerne være stoort, men det virker EKSTREMT dominerende (måske er det bare det grå på siden, der skal gøres mindre/fjernes)

0

Synea ABSOLUT ikke man skal gøre som alle andre - Man skal da være sig selv 100%

Mht kjolen er den super smuk (og egentlig ikke så anderledes end mange andre kjoler). Jeg synes den er smuk og du ligner bestemt en brud. Og når man nu skal være ærlig, så synes jeg pynten på bæltet er en anelse for stort - det må gerne være stoort, men det virker EKSTREMT dominerende

Hej. Tak for dit svar. Ja, man bliver bare så meget i tvivl om det hele synes jeg.. plejer at gå mine egne veje, ved ikke lige hvad der sker for mig. haha..

Men er glad for du ikke synes den er for speciel.

Ja bæltet skal rykkes i den anden side, for den ser meget stor ud der.. Det var planen. Men derfor kan det godt være du stadig synes det er for stort selvfølgelig :D.. Tak for dit ærlige svar :)

0

Annonce ♥

Tror det er fint det kommer over til den anden side, for så kommer det grå væk fra maven og up på siden af kroppen - og derfor knap så dominerende

0

Det er en super smuk kjole, og jeg synes du også du ligner en brud i brudekjole. Det kan godt være, at man er lidt farvet af at have set så mange kjoler herinde, men jeg synes egentlig heller ikke den er så speciel, som det lyder som om din veninde synes. Og jeg er sikker på, at der ikke er nogle der vil være i tvivl om at du er en brud på dagen :)

0

Tror det er fint det kommer over til den anden side, for så kommer det grå væk fra maven og up på siden af kroppen - og derfor knap så dominerende

Præcis :). for det har jeg også kigget på da jeg har et billed hvor den er på den anden måde og dt er megt bedre :)

0

Det er en super smuk kjole, og jeg synes du også du ligner en brud i brudekjole. Det kan godt være, at man er lidt farvet af at have set så mange kjoler herinde, men jeg synes egentlig heller ikke den er så speciel, som det lyder som om din veninde synes. Og jeg er sikker på, at der ikke er nogle der vil være i tvivl om at du er en brud på dagen :)

Tak :) Ja synes der er så mange smukke kjoler herinde og brude, så man bliver helt rundt på gulvet :)

Men er glad for at den ikke er så sær som jeg er begyndt at forestille mig. måske skal jeg bare holde fast i mit første indtryk ;).

0

Annonce ♥

Nogen som ved hvordan man sletter billederne?

0

Nu ved jeg hvordan man sletter det ;)

0

Jeg synes helt klart du skal vælge at blive gift i lige præcis den kjole du føler for... den dag handler det om dig og din mand, og I skal gøre hvad i føler for... ellers var det jo ikke jeres dag... Hvis du selv føler kjolen er lige dig så blæs på hvad andre måske vil sige... det er jo ikke sikkert de tænker andet end at du er en smuk brud :) Go for it

0

Jeg synes helt klart du skal vælge at blive gift i lige præcis den kjole du føler for... den dag handler det om dig og din mand, og I skal gøre hvad i føler for... ellers var det jo ikke jeres dag... Hvis du selv føler kjolen er lige dig så blæs på hvad andre måske vil sige... det er jo ikke sikkert de tænker andet end at du er en smuk brud :) Go for it

Tak. Men kender du ikk det når man bliver i tvivl om det er deres mening der påvirker en eller om man lige pludselig ikke kan lide sin kjole mere.. Måske er jeg også bare nervøs, for hans eks gennem 8 år, som han har bar med, er blevet gift sidste år, så man kan vel ikke lade være med at tænke at man vil se bedre ud. hehe ;)

0

Annonce ♥

Må vi se billeder igen?

0

Min kjole er også mere en rød-løber kjole end brudepige - og i følge Jesper Høvring er det det, som hitter! Det er det som er moderne i brudemoden i år - så du er bestemt med på beatet :) glæder mig til at se din kjole

0

Mdenise, kan sagtens følge dig. Nu fik jeg ikke set kjolen desværre - men jeg håber, at du kan holde fast i, hvordan du føler dig i den.

Jeg kan huske én af dine tråde - der skriver du;

"Jeg fandt bare lige DEN brudekjole, jeg græd af glæde i den og følte mig bare så klar til at blive gift."

Hvis det omhandler denne kjole, og er det sådan en følelse den giver dig, så er der ingen tvivl håber jeg - så er det da din kjole :)

Uanset hvad andre mener eller ej.

Jeg kan bestemt godt forstå din tvivl, især fordi vi kun har brudekjole på 1 gang i livet, så vil vi så gerne have, at den giver os hele følelsesregisteret på én gang, og opfylder alle vores drømme.

Jeg håber sådan, at du finder ind til glæden ved din kjole igen. Og at du måske vil dele den med os endnu en gang, så vi kan få den at se :cheerleader3:

Edit:

PS. Jeg håber det er okay, at jeg lige citerede dig fra en anden tråd - det er ikke fordi jeg er stalker eller noget, det var bare for at hjælpe og få lidt mere viden om kjolen :)

Edited by Felinity
0

Mdenise, kan sagtens følge dig. Nu fik jeg ikke set kjolen desværre - men jeg håber, at du kan holde fast i, hvordan du føler dig i den.

Jeg kan huske én af dine tråde - der skriver du;

"Jeg fandt bare lige DEN brudekjole, jeg græd af glæde i den og følte mig bare så klar til at blive gift."

Hvis det omhandler denne kjole, og er det sådan en følelse den giver dig, så er der ingen tvivl håber jeg - så er det da din kjole :)

Uanset hvad andre mener eller ej.

Jeg kan bestemt godt forstå din tvivl, især fordi vi kun har brudekjole på 1 gang i livet, så vil vi så gerne have, at den giver os hele følelsesregisteret på én gang, og opfylder alle vores drømme.

Jeg håber sådan, at du finder ind til glæden ved din kjole igen. Og at du måske vil dele den med os endnu en gang, så vi kan få den at se :cheerleader3:

Edit:

PS. Jeg håber det er okay, at jeg lige citerede dig fra en anden tråd - det er ikke fordi jeg er stalker eller noget, det var bare for at hjælpe og få lidt mere viden om kjolen :)

Haha tror heller ikke du er stalker ;).. hihi :):tunge: ..

Ja nemlig. tror det handler om at jeg er bange for at gøre noget forkert eller se forkert ud. Men ja har den bedste følelse når den er på, og som du har skrevet, så føte jeg jo at det bar var den da jeg havde den på. TAK for dit indlæg:)

0

Annonce ♥

Min kjole er også mere en rød-løber kjole end brudepige - og i følge Jesper Høvring er det det, som hitter! Det er det som er moderne i brudemoden i år - så du er bestemt med på beatet :) glæder mig til at se din kjole

Hej. Feeedt, så er jeg måske lidt med på moden haha ;).

Jep sætter billed ind nu. Skriv når det er set. for så sletter jeg det igen :) og tak for svar :)

0

Øv, jeg ville også gerne have set billeder :( Elsker billeder :loveshower:

0

Her er billeder igen :) det billed hvor kjolen krøller på maven var butiks modellen, men det er for i kan se hvordan bæltet skal sidde, for det sidder forkert på det andet billed forfra :)

0

Øv, jeg ville også gerne have set billeder :( Elsker billeder :loveshower:

hehe der er kommet billeder på igen ;)

ja eelllsker også selv billeder ;)

0

Annonce ♥

Den er skide flot! ja undskyld mit franske, men jeg siger go for it, når man har sådan en figur er det da lige KJOLEN! Din mand falder besvimet om når han ser dig, så stop med at tvivle på om det er den rigtige. Det tror jeg den er :)

0

DET er en MEGET flot kjole som virkelig klæder dig. Du bliver en smuk smuk brud i den kjole. Jeg synes ikke du skal skifte den ud ikke hvis det er kjolen for dig.

0

Giver Miss-Lena ret med bæltet og alle andre med at den er super flot til dig! Nyd at du kan bære den! Hvis din bryllupsdag ikke er dagen hvor du er klar til den røde løber - hvornår så?

0

Må også klistre mig på Miss-Lenas kommentar ..... røv flot kjole og skide da hul i at være klassisk el ej .... jeg syns helt klart, at du skal beholde den og er da også fedt, at man er lidt anerledes ? :)

Ift bæltet syns jeg også, at blomsten blir lidt voldsom....måske et bælte med en enkelt sløfe i stedet måske ... netop for den er så fyldt med blonder :)

0

Jeg synes virkelig du er SMUK i den kjole! Og JO du ligner bestemt en brud!!! Synes ikke du skal være i tvivl. Du har jo valgt kjolen fordi den er DIG og så skal du ikke vælge noget andet, fordi det måske er hvad nogle andre synes. Det er DIN dag og der skal du ikke tage hensyn til andres meninger :-)

0