Guest mdenise

Kommet i tvivl om kjolen, hvad skal jeg gøre?

54 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak alle sammen, hvor er i skide søde. Havde slet ikke regnet med at få sådanne flotte komplimenter. ikke fordi i er nogle røvhuller haha :loveshower: , men fordi jeg sad med mine tanker.! Jeg elsker min jo min kjole eftersom jeg har valgt den. Bliver bare så påvirket af min familie og at en person i min familie, siger jeg er for tyk til bryllup'et, og hun håber jeg når at tabe mig, så jeg bliver pæn.! Så man bliver nervøs når hun har set kjolen, om det nu er godt nok. :blush: Men jeg skal huske på jeres ord at jeg skal skide på de andres mening og alle jeres søde komplimenter :). plus at man kun skal giftes en gang, forhåbentlig :shooter::wink: , så alt skal være perfekt så man ikke fortryder..

Jeg takker igen for alle jeres søde kommentar og ærlige meninger. :) Hvad sku man dog gøre uden bryllupsklar, så havde man ikke mødt nogen som har ligeså meget bryllups kuller som mig :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er billeder igen :) det billed hvor kjolen krøller på maven var butiks modellen, men det er for i kan se hvordan bæltet skal sidde, for det sidder forkert på det andet billed forfra :)

Du er SÅ smuk i den kjole!! og meget brudeagtigt ;)

Tak det er jeg glad for. især at jeg ligner en brud ;) :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes virkelig du er SMUK i den kjole! Og JO du ligner bestemt en brud!!! Synes ikke du skal være i tvivl. Du har jo valgt kjolen fordi den er DIG og så skal du ikke vælge noget andet, fordi det måske er hvad nogle andre synes. Det er DIN dag og der skal du ikke tage hensyn til andres meninger :-)

Tak for de søde ord. Ja du har ret. har valgt den fordi den er mig, kan godt lide at være lidt anderledes. også derfor jeg har taget det bælte.. Tak :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må også klistre mig på Miss-Lenas kommentar ..... røv flot kjole og skide da hul i at være klassisk el ej .... jeg syns helt klart, at du skal beholde den og er da også fedt, at man er lidt anerledes ? :)

Ift bæltet syns jeg også, at blomsten blir lidt voldsom....måske et bælte med en enkelt sløfe i stedet måske ... netop for den er så fyldt med blonder :)

Ja det er også det der er underligt, for kan godt lide at være anderledes, men lige med det her bliver jeg i tvivl om det er godt nok..

Tak for din ærlighed omkring bæltet :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Giver Miss-Lena ret med bæltet og alle andre med at den er super flot til dig! Nyd at du kan bære den! Hvis din bryllupsdag ikke er dagen hvor du er klar til den røde løber - hvornår så?

TAK. Ihh det var godt sagt med den røde løber. Den vil jeg tænke på når jeg bliver i tvivl om jeg er brud nok ;) :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen, hvor er i skide søde. Havde slet ikke regnet med at få sådanne flotte komplimenter. ikke fordi i er nogle røvhuller haha :loveshower: , men fordi jeg sad med mine tanker.! Jeg elsker min jo min kjole eftersom jeg har valgt den. Bliver bare så påvirket af min familie og at en person i min familie, siger jeg er for tyk til bryllup'et, og hun håber jeg når at tabe mig, så jeg bliver pæn.! Så man bliver nervøs når hun har set kjolen, om det nu er godt nok. :blush: Men jeg skal huske på jeres ord at jeg skal skide på de andres mening og alle jeres søde komplimenter :). plus at man kun skal giftes en gang, forhåbentlig :shooter::wink: , så alt skal være perfekt så man ikke fortryder..

Jeg takker igen for alle jeres søde kommentar og ærlige meninger. :) Hvad sku man dog gøre uden bryllupsklar, så havde man ikke mødt nogen som har ligeså meget bryllups kuller som mig :bearhug:

For tyk? What??? Ej det kan vedkommende da ikke mene seriøst! Du skal da ikke tabe dig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak alle sammen, hvor er i skide søde. Havde slet ikke regnet med at få sådanne flotte komplimenter. ikke fordi i er nogle røvhuller haha :loveshower: , men fordi jeg sad med mine tanker.! Jeg elsker min jo min kjole eftersom jeg har valgt den. Bliver bare så påvirket af min familie og at en person i min familie, siger jeg er for tyk til bryllup'et, og hun håber jeg når at tabe mig, så jeg bliver pæn.! Så man bliver nervøs når hun har set kjolen, om det nu er godt nok. :blush: Men jeg skal huske på jeres ord at jeg skal skide på de andres mening og alle jeres søde komplimenter :). plus at man kun skal giftes en gang, forhåbentlig :shooter::wink: , så alt skal være perfekt så man ikke fortryder..

Jeg takker igen for alle jeres søde kommentar og ærlige meninger. :) Hvad sku man dog gøre uden bryllupsklar, så havde man ikke mødt nogen som har ligeså meget bryllups kuller som mig :bearhug:

For tyk? What??? Ej det kan vedkommende da ikke mene seriøst! Du skal da ikke tabe dig!

Ja for tyk og så længe jeg er det, vil jeg ikke blive pæn, så kan godt være det er derfor jeg er så meget i tvivl om den. fordi personen har set den på mig..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er skide flot! ja undskyld mit franske, men jeg siger go for it, når man har sådan en figur er det da lige KJOLEN! Din mand falder besvimet om når han ser dig, så stop med at tvivle på om det er den rigtige. Det tror jeg den er :)

Ihhh tak altså, håber du har ret, altså måske ikke at han besvimer bokstavlig talt, men du ved hvad jeg mener ;).. Og tak for dine søde ord :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pissemisundelig! Ej, undskyld men det ramte lige noget i mig - det er bare ikke en fair udmelding! Jeg ville også få det vildt dårligt! Synd du ikke kan vise den til din H2B - han bliver da helt rundtosset når du står der i den smukke kjole :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pissemisundelig! Ej, undskyld men det ramte lige noget i mig - det er bare ikke en fair udmelding! Jeg ville også få det vildt dårligt! Synd du ikke kan vise den til din H2B - han bliver da helt rundtosset når du står der i den smukke kjole :-)

Du skal ikke undskylde :biggrin: , det siger min veninde også. Hun har samme mening som di, med at hun nok er misundelig.. Men jeg ved det ikke!. Man kan jo ikke lade være med at tænke over om det er rigtigt..! Ja har også sådan lyst til at vise ham det, men det går ikk :lol: ..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak alle sammen, hvor er i skide søde. Havde slet ikke regnet med at få sådanne flotte komplimenter. ikke fordi i er nogle røvhuller haha :loveshower: , men fordi jeg sad med mine tanker.! Jeg elsker min jo min kjole eftersom jeg har valgt den. Bliver bare så påvirket af min familie og at en person i min familie, siger jeg er for tyk til bryllup'et, og hun håber jeg når at tabe mig, så jeg bliver pæn.! Så man bliver nervøs når hun har set kjolen, om det nu er godt nok. :blush: Men jeg skal huske på jeres ord at jeg skal skide på de andres mening og alle jeres søde komplimenter :). plus at man kun skal giftes en gang, forhåbentlig :shooter::wink: , så alt skal være perfekt så man ikke fortryder..

Jeg takker igen for alle jeres søde kommentar og ærlige meninger. :) Hvad sku man dog gøre uden bryllupsklar, så havde man ikke mødt nogen som har ligeså meget bryllups kuller som mig :bearhug:

Kan slet ikke forstå at der er en fra din familie - og som oven i købet har set dig i kjolen - siger at du er for tyk???!!!

Synes du har en rigtig flot figur i kjolen, og jeg ville da være lykkelig hvis jeg så bare halvt så godt ud på min bryllupsdag!! :-)

Så op i r.... med deres kommentar! :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak alle sammen, hvor er i skide søde. Havde slet ikke regnet med at få sådanne flotte komplimenter. ikke fordi i er nogle røvhuller haha :loveshower: , men fordi jeg sad med mine tanker.! Jeg elsker min jo min kjole eftersom jeg har valgt den. Bliver bare så påvirket af min familie og at en person i min familie, siger jeg er for tyk til bryllup'et, og hun håber jeg når at tabe mig, så jeg bliver pæn.! Så man bliver nervøs når hun har set kjolen, om det nu er godt nok. :blush: Men jeg skal huske på jeres ord at jeg skal skide på de andres mening og alle jeres søde komplimenter :). plus at man kun skal giftes en gang, forhåbentlig :shooter::wink: , så alt skal være perfekt så man ikke fortryder..

Jeg takker igen for alle jeres søde kommentar og ærlige meninger. :) Hvad sku man dog gøre uden bryllupsklar, så havde man ikke mødt nogen som har ligeså meget bryllups kuller som mig :bearhug:

Kan slet ikke forstå at der er en fra din familie - og som oven i købet har set dig i kjolen - siger at du er for tyk???!!!

Synes du har en rigtig flot figur i kjolen, og jeg ville da være lykkelig hvis jeg så bare halvt så godt ud på min bryllupsdag!! :-)

Så op i r.... med deres kommentar! :-)

Åh hvor er du sød. Mon ikke du kommer til at se meget bedre ud :thumbsupsmileyanim: ..

Ja skal prøve at få hende ud af hovedet, eller i hvert fald hendes kommentar. Det bare svært..

Tak for svaret.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer