Sign in to follow this  
Followers 0
PMxD46

Calla som brudebuket - kan man det ?

39 posts in this topic

Det kan du sagtens. Jeg har været til et par bryllupper hvor brudebuketten bestod af calaer, og min kommer også til ar bestå kun af calaer

0

Annonce ♥

min søsters brudebuket bestod rent af Calla .. troede lige jeg kunne finde et billede men nej

Edited by sommer09
0

Min brudebuket bestod af hvide callaer og røde roser, brudeslør og lidt grønt.. min mor bandt den selv og den ligner en million :) skal nok lægge billeder ind snart..

0

Min mormor skal binde min (hun er pensioneret blomsterbinder) men hun mener jo så stadig det er en begravelsesblomst.. :P

lyder også ret flot med de røde roser blandet sammen med.. :)

Shedevil - dejligt med nogle flere billeder! :D

0

Annonce ♥

Man kan helt sikkert godt bruge kallaer. Jeg var så glad for min buket, da vi blev gift for 4 år siden - jeg havde faktisk ikke hørt at det skulle være en begravelsesblomst. Undrer mig lidt, for min svigermor bandt den og hun sagde ikke noget. Men buketten var bare så smuk, så jeg tror da INGEN tænkte begravelse. Den endte dog sine dage på min farmors grav, men jeg har masser af dejlige billeder af buketten. I kan se dem her: http://karinaogflemmingskalgiftes.blogspot.dk/2008/09/min-fine-brudebuket.html

Jeg var lige til bryllup forrige lørdag og der bestod buketten også udelukkende af kallaer :-)

0

Fremover vil din mor og søster forbinde calla-blomsten med jeres bryllup og ikke en begravelse! Så det er da kun fantastisk :loveshower:

Selvfølgelig kan og skal du gøre som du har lyst til!

0

Det kan du sagtens. Min buket bestod kun af callaer. Jeg er til det enkelte og elegante og synes selv det er en super smuk buket.

Jeg vil have indsat et billed, men det kan jeg ikke lige finde ud af :-)

0

Det med støvdragerne, behøver man ikke bede blomsterdekoratøren om at fjerne, da det er en selvfølge til brudebuket!

0

Annonce ♥

Altså min buket bestod udelukkede af hvide callaer. Begravelses blomst el ej, jeg blev nu gift alligevel;-)

0

Hej i bryllupstossede tøser :wink:

Jeg har længe drømt om at få en brudebuket med Calla liljen i.. Men nu siger min mor, søster og mormor at det er en begravelsesblomst, og at den kan man da ikke have som brudebuket.. øv tænker jeg bare - men synes ikke det er fair at en så smuk blomst bare er indlagt til at være en trist blomst..

I kan se mine idéer HER :)

Men det kunne også være sådan noget som det her hvis det nu ikke går at det KUN er Calla..

post-57731-0-70642500-1340124575.gif

Please kom med jeres inputs, meninger og idéer :)

der er da masser som bruger callaer (staves det sådan ...hmm) så det kan du da sagtens. det kommer jo an på hvad du forbinder dem med - jeg forbinder dem nok lidt som din søster med begravelse - men sådan er der jo meget. Det er ligesom salmer som kan synges til begge dele ;)

0

Her som lovet - Min smukke buket - bundet af min mor <3 Vi købte blomster 20 roser, 30 callaer og et stort bundt brudeslør for 1000kr. derudover havde jeg købt blomstertape, bånd, og "grønt" for ca 70kr. der blev til 7 brystbuketter, 3 brudepigebuketter og brudebuketten :) - synes selv hun gjorde et fantastisk arbejde :) hun er ikke uddannet - hun kan bare et eller andet med blomster :)

post-52884-0-34437900-1341827509.jpg

0

Jeg skal også kun have callaer i min buket.

0

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du have callaer i din brudebuket.

De er ekstreme flotte, og var førhen min yndlings blomst (indtil jeg opdagede pæoner).

Al den fis med "Du kan ikke det og det", er fis.

Man sætter selv reglerne når det kommer til ens bryllup.

0

Her som lovet - Min smukke buket - bundet af min mor <3 Vi købte blomster 20 roser, 30 callaer og et stort bundt brudeslør for 1000kr. derudover havde jeg købt blomstertape, bånd, og "grønt" for ca 70kr. der blev til 7 brystbuketter, 3 brudepigebuketter og brudebuketten :) - synes selv hun gjorde et fantastisk arbejde :) hun er ikke uddannet - hun kan bare et eller andet med blomster :)

Wauw, hvor er din mor dygtig - sikke en buket :loveflag:

0