randioglars

Makeup-artist og hår...

13 posts in this topic

Jeg leder med lys og lygte efter en dyyyygtig en der kan sætte mit hår og lægge min make-up d. 11. august inden kl. 10:00

Jeg faldt, dybt inde i en tråd over en der nævnte Malene Micha... jeg tjekkede hende ud og hendes arbejde så rigtig godt ud,,,

Hun skriver til mig at det koster 700,- for make-up, 700,- for hår, eller 1200 for begge dele. Og 2300,- for hår og make-up test før dagen, og hår og make-up på selve dagen..

hun kunne DESVÆRRE ikke på min store dag, så nu er jeg lidt ked over det, men jeg lovede at formidle at hun stadig har sit virke indenfor forskønnelse af jer skønne brude :) så hvis i bor i kbh området og mangler en, så kan i finde hende på facebook, jeg fandt hende under navnet Malene Micha - Hair and Makeup

Så det var et lille tip..Så er der måske nogen der til gengæld har et tip til mig om hvor faaaaaaaaen jeg finder en der kan gøre mig smukkest i landet her...

0

Annonce ♥

Har samme problem så skal nok sladre hvis jeg bliver klog inden :-)

Jeg har en til makeup men hår er ikke fundet :-(

0

Jeg brugte Tanja lykke. I kan se hendes arbejde i min beretning :)

0

Mette - det er så fint som hun får sat dit hår!

Jeg prøvede hjemmesiden men den virker ikke. Ved du hvor man ellers finder hende?

0

Annonce ♥

Ja hendes side virker ikke mere, hun har ikke længere brudekjoleforretningen men ordner stadig hår og makeup :) hendes Tlf er 21114905

0

ellers er min kusine frisør og make up artist, og laver osse brudeopsætninger. i kan finde hende på facebokk eller de gule siden. under louise block andersen

0

Tak! begge to :-)

Edited by Laura K.
0

Altså jeg bliver da lidt nervøs nu.. Går man ikke bare til sin frisør og får sat hår??

0

Annonce ♥

Jo, hvis man har sådan én :-)

0

Altså jeg bliver da lidt nervøs nu.. Går man ikke bare til sin frisør og får sat hår??

jeg brugte ikke min frisør. Jeg valgte en stylist der både ordnede hår og makeup :)

0

Det er også det jeg går efter. Og gerne en der kommer hjem til en.

Mette, hvor holder din til??? Du er fra Tåstrup ik??

jeg brugte ikke min frisør. Jeg valgte en stylist der både ordnede hår og makeup :)

0

Min egen frisør har salon 3 min. fra hvor jeg bor, og jeg havde egentlig hele tiden regnet med, at det skulle hun ordne. Håret i hvert fald. Hun booker altid en mac makeup-artist til makeup, fordi hun ikke selv er øvet i det.

Men hvad kan en stylist som en frisør ikke kan?

0

Annonce ♥

Det er også det jeg går efter. Og gerne en der kommer hjem til en.

Mette, hvor holder din til??? Du er fra Tåstrup ik??

Hej sullesussie, havde slet ikke set du havde skrevet. Jo jeg bor i Taastrup og brugte en der hed Tanja lykke. Har hendes Tlf bare send mig en pm hvis det er du har brug for det :)

0